نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
موضع گیری جدید و پنهان باشگاه استقلال علیه اقدام جدید نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال علیه یکی از اقدامات نکونام موضع گیری کرده است.

اختلاف بین مدیریت باشگاه استقلال و جواد نکونام انکار ناشدنی است و هر روز موضع گیری هایی از طرف سرمربی و مدیریت باشگاه علیه یکدیگر صورت می گیرد. جدیدترین اختلاف طرفین بر سر حضور مربی اسپانیایی به همراه پسر خود در استقلال است.

یوسو سسما مربی بدنساز تیم استقلال به همراه پسر خود به استقلال آمده و همین مساله باعث واکنش باشگاه استقلال شده است. مدیران استقلال معتقدند مربی اسپانایی قرار بود به همراه ۲ دستیار خود به ایران سفر کند اما وی پسر خود را به استقلال آورده است.

این جدیدترین نقطه اختلاف بین باشگاه استقلال و نکونام است که باید دید در روزهای غیبت سسما در ایران این موضوع چه زمانی حل می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حسین IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    خطیر با این لج بازی وبچه بازی بهتره هر چه زودتر برود انگار نه انگار که این خطیر نظارتی در کارش نمی کنند بالا دستی ها هر چه زودتر خطیر رل برکنار کنید ابن آقا جز ضرر برای استقلال هیچ منفعتی نداشت
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    به نظر من نکونام باعث دو دستگی شده و باید از کیسه کنار گذاشته بشه
  • محمد رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    خطیر تا الان درست عمل کرده ، و درحقیقت مربی با دستیارش باید بیاد نه با پسرش ، نکونام چند بار شانسی نتیجه آورده مغرور و پر رو شده...... یقینا استقلال با این آدم نتیجه خ بی نمیگیره . اگه خطیر هم بنا به خواست نکو عمل کرده بود الان چندین امتیاز از باشگاه کسر و چن میلیارد جریمه شده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی