نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۲ |
۱
هایجک دوباره تیم صنعتی از استقلال؟
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها از هایجک بازیکن ازبک توسط گل‌گهر سیرجان خبر دادند.

تیم فوتبال استقلال در حالی به‌منظور تقویت خود اقدام برای جذب بازیکنان جدید را مجددا در دستور کار قرار داده که تکلیف جذب دو بازیکن آرژانتینی و ازبکستانی و انعقاد قرارداد با این نفرات در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

درباره بلانکو با وجود آنکه با این بازیکن عقد قراردادی صورت نگرفته، شنیده می‌شود قرار است منزل مسکونی در نظر گرفته شده برای وی تغییر کرده و از سعادت‌آباد راهی حوالی کمپ حجازی شود.

این در حالی است که درخصوص جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی نیز اخبار حکایت از آن دارد که به تازگی پیشنهاد رسمی استقلالی‌ها به دست وی رسیده و قرار است مذاکرات بر سر جذب این بازیکن ادامه پیدا کند. نکته قابل توجه درباره ماشاریپوف اینکه طی روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها از هایجک بازیکن ازبک توسط گل‌گهر سیرجان خبر دادند تا درصورت تحقق این امر، باشگاه سیرجانی بعد از تورس دومین ضربه را هم به آبی‌پوشان پایتخت زده باشد.

البته به نظر نمی‌رسد این خبر صحت داشته باشد؛ چراکه یکی از مدیران گل‌گهر در این خصوص گفت: «تا جایی که می‌دانم ما تیم خود را بسته‌ایم و برنامه دیگری برای جذب بازیکن جدید نداریم. این خبر هم درست نیست و آن را تکذیب می‌کنیم.» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    کیسه پول بازیکن خریدن را داره اما از سقف میترسه که بفرستنش لیگ سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی