نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۱۱ |
۱
تهمت عجیب و باورنکردنی به فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از خواننده‌های ایرانی ادعای عجیبی را علیه فرهاد مجیدی مطرح کرده است.

یکی از خواننده‌های ایرانی ادعاهایی را در مورد فرزاد مجیدی و بعدا فرهاد مجیدی مطرح کرد که مراجع قانونی باید به آن رسیدگی کنند اما همه می‌دانند که فرهاد مجیدی وضعیت مالی مناسبی دارد و اصلا آدمی نیست که مثلا پول کسی را ندهد. در واقع فرهاد اصلا نیازی به پول قرض کردن ندارد و بعید است با این خواننده هم پروژه مشترکی داشته باشد که پولش را ندهد. عده‌ای عقیده دارند خواننده موردنظر اسم فرهاد را آورده تا شاید پای او را به ماجرای برادرش باز کند اما به‌هرحال مجیدی شرایط مالی خوبی دارد و با هر کسی هم کار یا رفاقت نمی‌کند.

فرهاد مجیدی این روزها در امارات مربی‌گری می‌کند اما گاهی اوقات پای او به یکسری مسائل باز می‌شود که شاید خودش در جریان قرار نداشته باشد. پرونده این ماجرا هم به‌هرحال بسته می‌شود اما خواننده‌ای که ادعای مسائل مالی داشته باید از طریق قانونی اقدام کند نه در فضای مجازی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ف دال IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    کی؟ مجیدی؟! استغفرالله! از عادم صاف و صادق و بخصوص وفاداری مثل مجیدی که قایدی رو ترانسفر کرد و تازه یه‌چی هم از جیبش گذاشت تا تیم محبوبش رو از افلاس و نکبت نجات بده، از کسی که شغل اصلی‌ش تجارت کالاهای موسوم به اساسـ!ـی و بطور مشخص مواد مغذی و مورد نیاز بدن ورزشکارن پهللون‌پنبه و دوپینگی‌ـه (جکـــDDD)، از کسی که رفیق جیک خاوری -سرپرستِ خیلی فوتبالـ!ـیِ سابق و آهن‌فروش مشهور خ پامنار، مغازه 3نبش سمت چپ پاساژ پیروز-ـه و خیلی کرامات و فضائل اخلاقی دیگه که به دلیل عدم حوصله بنده و محدودیت کاراکتر خبر ورزشی در این کامنت نمی‌گنجه، انتظار هاپولی‌کردن پول خلق و غِش در معامله دارید نکنه؟؟؟ / جناب نگارنده؛ احسنت و دست‌مریزاد! متن رو می‌دادید خودِ وکیل مجیدی هم اینطور نمی‌تونست درش بیاره! روحت شاد ناصر خان احمدپور، ببین میراثت به چه کفتارهائی رسیده.. باز ناز شصت اون هژبری، باوجود استقلالی‌بودن، تمام‌قد تو 90 جلو دروغ‌گوئی‌ش وایستاد و با دادن 48 ساعته بابت تکذیب دروغ‌هاش (قضیه "استقلالی‌ها رخصت، به پرسپولیس می‌روم")، شیک و مشتی رسواءش کرد. [منتشر نکردی هم ملالی نیست، خودت بخونی، مکفیه!] یاهو.
  • افشین دست کج IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    خدارو شکر که این بار دیگه پای افشین خان وسط نیست تا تیر حاشیه سازان به سنگ بخوره
  • کیسه‌کشی بس حقیرم IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    لطفا انتهای مطلب منبع رو هم درج بفرمائید. / نگارنده: با احترام؛ وکیل خانوادگی مجیدی!
  • کوتینیو اومد براتون .. IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    آره خوب بعد از چند روز دیدن شاهکارهای لنگیا که هیچ رقم نمیشد ماستمالیش کرد لازمه برای تنوع دوباره بریم سرکوچه استقلالیا ،یحتمل قالیچه الدحیل هم خریدین دیگه کارخاصی ندارین
  • مجید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    بابا جون فرزادو گفته نه فرهاد
  • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    کیسه کشای متوهم 👊😠
  • مزد بگیران رسانه ای خطیرونکونام IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    واقعا دیگه همه می دونن مجید پول به رسانه ها می ده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی