شوک سازمان لیگ به دروازه‌بان استقلال/ او تا نیم‌فصل خانه‌نشین شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا رضایی بر اساس قانون عجیب سازمان لیگ فوتبال تا نیم فصل نمی تواند در هیچ تیمی به میدان برود.

علیرضا رضایی عجیب‌ترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند؛ این دروازه‌بان آینده دار در روز آخر نقل و انتقالات از سوی باشگاه استقلال از لیست این تیم خارج شد و این در حالی بود که برای فسخ قرارداد با آبی پوشان توافقی انجام نداده بود.

به عبارت بهتر رضایی همچنان تحت قرارداد باشگاه استقلال است اما در لیست بازیکنان بزرگسال این تیم قرار ندارد و کارت بازی اش نیز صادر نشده است.

در چنین شرایطی گفته می شد که این دروازه‌بان ۲۴ ساله با توجه به خروج از لیست باشگاه استقلال می تواند با فسخ یکطرفه قراردادش به تیم دیگری به عنوان سهمیه آزاد برودو کارش را دنبال کند. حتی گمانه زنی هایی درباره حضور او در شمس آذر قزوین هم مطرح شد اما حالا با کسب اطلاع از قوانین مشخص شده که رضایی نمی تواند تا نیم فصل برای هیچ تیم دیگری به میدان برود.

بر اساس قوانین سازمان لیگ بازیکنی که قراردادش را در زمان نقل و انتقالات با باشگاه خود فسخ نکرده باشد، حتی اگر از لیست بازیکنان تیم خارج شود، نمی تواند به عنوان سهمیه آزاد به تیم دیگری برود. به عبارت بهتر حتی اگر رضایی قرارداد خود با استقلال را فسخ کند، نمی تواند تا پنجره بعدی نقل و انتقالات(نیم فصل) به تیم دیگری برود!

رضایی که این روزها همراه تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو حضور دارد، حالا در شرایطی عجیب قرار گرفته است. این دروازه‌بان آینده‌دار حالا حداقل تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر خانه نشین خواهد بود و باید به صورت اختصاصی تمریناتش را دنبال کند. موضوعی که قطعا باعث رضایت او نیست.

رضایی اگرچه به واسطه قرارداد با باشگاه استقلال باید حق و حقوق خود را طبق قرارداد موجود دریافت کند، اما شرایط بازی کردن را ندارد! موضوعی که شاید باعث ایجاد یک پرونده حقوقی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شود و اتفاقات عجیب تری را در این ماجرا به همراه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حیف نون IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    حیف ازاین باشگاه که به این مجموعه فاجعه باربدند ازپادوانی گرفته تاآمانوف،حسین زاده،قائدی و...تارضایی همگی قربانی بی تدبیری وبی دروپیکربودن این باشگاه شدندودائم برای نالایقی وبی عرضگی خودشون،یک دشمن فرضی میتراشند وبه خورد هوادار میدن درصورتیکه بیشترین خودزنی رامیکنند
    • عادل IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      اولآ که سازمان لیگ نباید اینکار را بکند چرا که رضایی وامثال رضایی بازیکنان جوان وآینده دار هستند بجای اینکه‌ سرمایه ها فوتبالی جوان را پرورش بدهندآنها را سرخورده می کنند به نظرم کیومرث هاشمی حتما باید ورود کنند چون ایشان علاوه بر ورزش مسولیت جوانان کشور را هم عهده دار هستند
    • کلنگلیس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      یک دهه فسادتوسط مافیای لنگ که قدرت دردست داشتند استقلال روبه این روزانداخت اما باآمدن آقای هاشمی شک ندارم بساط این مفسدین لنگی بزودی جمع خواهد شد واستقلال سروسامان خواهد گرفت
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    امان از سرمربی و مدیر عامل بی‌لیاقت استقلال! آخه یکی نیست بگه مرد حسابی واسه چی میری خالدآبادی رو با پرداخت رضایت‌نامه میاری استقلال بعدش گلر دوم و سوم یعنی رضایی و سعیدی‌فر ‌‌‌رو از دست میدی؟! رفتین فوروارد هیکل گنده آرژانتینی آوردین به قیمت وحشتناک هنوز نیومده میگه خونه ۱۰۵ متری‌ به دردم نمیخوره! شما که n تا فوروارد دارین واسه چی آوردینش؟ اگه می‌خواستین بیارینش حداقل دو تا از فورواردهاتونو رد میکردین برن تا بار مالی تیم سبک بشه ماشاریپف ازبک رو هم که می‌خواین! آمانوف ۵۱۲ هزار دلار گذاشته رو دست باشگاه ماشاریپف واسه چی تونه؟! سیلوا هم که لج افتاده میگه پول پارسال و امسال رو همه رو می‌خوام! وای از این همه نادانی! سرمربی حاشیه‌ساز که عقده گنده‌بازی داره مدیرعامل خائن و دست نشانده که ادعای دلسوز بودن و استقلالی بودن داره! وزیر ورزش هم که واویلاست! تازه به دوران رسیده تر از بابا حمید لنگیا و ضدتاجی تر از بابا مسعودشون! آقای سرمربی! تو که فوتبال تهاجمی رو بلد نیستی توی استقلال پیاده کنی چرا میری مهاجم و وینگر میاری! با کدوم ساختار تهاجمی میخوای گردش توپ و بازیسازی کنی که اونا گل بزنن؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی