نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
۱ |
۸
تونی کروس با پیروزی رئال‌مادرید باعث ناراحتی برادرش شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام گل پیروزی رئال مادرید مقابل اونیون برلین را به ثمر رساند و باعث خوشحالی تونی کروس و ناراحتی فلیکس کروس شد.

تونی کروس و رئال مادرید در بازی ابتدایی گروه C در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اونیون برلین به بن‌بست رسیده بودند تا اینکه گل دقیقه ۹۵ ستاره انگلیس به پیروزی ۱-۰ منجر شد.

هافبک ۳۳ ساله آلمانی روی نیمکت تیم کارلو آنچلوتی نشسته بود اما بعد از یک ساعت وارد بازی شد و ورود او الهام‌بخش رئال در این پیروزی چشمگیر شد، و برادرش را دلشکسته کرد. در حالی که کروس روی نیمکت نشسته بود و منتظر بود که وارد زمین شود چهره‌ای آشنا در جایگاه هواداران رقیب دیده می‌شد؛ برادر کوچکترش. فلیکس کروس ۳۲ ساله هم فوتبالیست بود و بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ برای اونیون برلین بازی کرد. او اکنون پس از گذراندن دوره‌ای در اینتراخت براونشوایگ بازنشسته شده و از آن زمان به اونیون بازگشته تا سفر مربیگری خود را آغاز کند و عمدتاً با زیر ۱۹ ساله‌های اینتراخت کار می‌کند.

فلیکس بزرگترین طرفدار برادر بزرگترش در طول زندگی حرفه‌ای افسانه‌ای‌اش بود. و او حتی در حالی که پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت در کنار تونی با جام قهرمانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ عکس گرفت. اما هیچ شکی وجود ندارد که او در این بازی طرفدار تیم رقیب برادرش بود.

فلیکس به کانال رسانه‌ای اونیون گفت: «خانواده برای من همیشه حرف اول را می‌زند اما من الان مشکل پیدا کردم چون اونیون خانواده فوتبالی من است.»

تونی کروس با پیروزی رئال‌مادرید باعث ناراحتی برادرش شد!

فلیکس در ۳۰ سالگی به دلیل مصدومیت بازنشسته شد. او و تونی فوتبال خود را در گریفسوالدر و هانزا روشتوک شروع کردند و فلیکس به روشتوک رفت و تونی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. تونی از آن زمان تاکنون پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، ابتدا با بایرن در سال ۲۰۱۳ و از زمان ورودش به مادرید در سال ۲۰۱۴، چهار جام دیگر را به مجموعه خود اضافه کرد و طعم شیرینی قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی آلمان چشید.

گل دیرهنگام بلینگام روز بد فلیکس را تکمیل کرد. زیرا بعدازظهر همان روز تیم زیر ۱۹ ساله‌های اونیون او هم با نتیجه ۲-۱ از جوانان رئال مادرید در لیگ جوانان یوفا شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    جواد بد چیزی نگفت هست همه را ناراحت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی