نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مدیران پرسپولیس مربیان را تنها گذاشتند/ مهرماه رسید آقایان بروید به درس و مشقتان برسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی همواره نظرات خودش را با صراحت لهجه خاصی بیان می‌کند.

پرسپولیس حالا به واسطه ناکامی خانگی مقابل النصر و کریستیانو رونالدو اوقات خوشی را سپری نمی‌کند و نکته اینجاست که ۱۲ سال قبل هم در همین روزها به واسطه ناکامی برابر استقلال در رقابت‌های لیگ برتر وضعیتی مشابه داشت.

در آن مقطع حمید استیلی به واسطه ناکامی مقابل آبی‌پوشان پایتخت و شکل جانشینی‌اش به جای علی دایی به‌شدت مورد انتقاد قرار داشت اما دایی که تحت عنوان سرمربی راه آهن فعالیت می‌کرد، طی یک مصاحبه توفانی مدیران وقت باشگاه را مورد خطاب قرار داد و گفت: دعوای من با حمید استیلی فوتبالی است و از او گلایه دارم اما مدیران باشگاه این روزها همان‌کاری را در مورد استیلی انجام داده‌اند که در دوران سرمربی‌گری من هم می‌کردند. الان سه روز از شکست پرسپولیس می‌گذرد و از آقایان مدیر هیچ صدایی بلند نشده است. آن‌ها حمید استیلی را در مقابل هواداران و رسانه‌ها تنها گذاشته‌اند. در دوره من هم همین‌طوری بود. وقتی تیم دچار مشکل می‌شد هیچ‌کس حرفی نمی‌زد اما وقتی قهرمان می‌شدیم حتی  اقوام این افراد هم برای گرفتن مدال و حضور در عکس‌های یادگاری حاضر بودند. موقع پیروزی همه آن‌ها هستند و همان‌طور که گفتم حتی دوستان و اقوام آن‌ها هم می‌آیند تا از سکو بالا بروند اما وقتی تیم می‌بازد، سرمربی را تنها می‌گذارند.

دایی ادامه داد: بوقچی‌ها هم  فکر می‌کنند سیاستگذار این باشگاه هستند! چه معنی دارد چنین افرادی در سیاست‌های فنی و مدیریتی دخالت کنند؟ باید درب باشگاهی را که بوقچی‌ها برایش تعیین تکلیف می‌کنند را تخته کرد. من نمی‌دانم چرا یکسری از این آقایان حاضر نیستند از پرسپولیس و فوتبال دل بکنند! مهرماه فرا رسیده و بهتر است این دوستان بروند و به فکر درس و مشقشان باشند.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مدیران پرسپولیس مربیان را تنها گذاشتند/ مهرماه رسید آقایان بروید به درس و مشقتان برسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    تک اسطوره ی فوتبال ایران❤❤❤🏆🏆🏆
  • Nima US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    kamelan dorost migoyad dar Iran hamechiz barakse hast bisavadha miayand va modiramele mishavand va hamintour morabyane bisavad miayand Darvish faghat donbale akse gereftan ba Ronaldo boud aslan in agha shoot hast, in agha ra bayad avaz konand
    • شاهین IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      والا اینجور که من میبینم از اوضاع و احوال این چند روز انگار نه انگار که لنگ بازی داشته است و باختی نداده است!! این مطلب از سکوت خبری و اخبار رسانی رسانها در این یکی دو روز اخیر کاملا میتوان دریافت و نیز رسانها جوری خبر و تیتر میزنند که انگار هر کسی نداند تیم لنگیان برده است و ما که حیرانیم!! در ضمن اینکه دقیقا بعد از باخت لنگ رسانها جوری دوباره تیتر میزند و اخبار میدهند در مورد استقلال هر کسی نداد و از خارج زمین نگاه کند انگار مسبب و باعث و بانی و مقصر باخت لنگستان، استقلال است اما عزیزان لنگی با این کارها در جام باشگاها نمیشود بازی کرد و برنده شد بروید فکر برای باختتان جلو النصر و دیگر بازیهایتان که دارید بکنید..... در ضمن اینکه سلام ما را هم به گلممد برسانید!!
    • S.S قهرمانه IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      سلام بر تمام لنگیان عزیز................................ لنگیان عزیز: تیممو تیممو تیممو تیمم این بود تیمت.................................... آقا هیچی نگید بزارید لنگیان برای تمرکز بر بازیهای دیگر آرامش ذهنی داشته باشند، ما که مثل شما نیستیم باختمان را قایم کنیم پشت رونالدو و آسمان و زمین و تیمهای دیگر، اصلا بابا شما بردین، شما قهرمان، شما بالایین، علتشم اینکه لنگی بیکلاسی هستین دیگه چیکار کنیم!! شانس اوردین منقاروند ۲ تا گل خورد (چون دوست نداره گل بخوره) وگرنه که بجای داور منقاروند همه بازیکنان لنگ را به سبک خودش اخراج میکرد!! حالا برید گریه گنید همجا بگید اس اس سرورو سالارت مقصر باخت ماست..
  • عادل سلطانی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    حرف حقیقت جواب نداره چوپان گذاشتند وزیر ورزش تو کشور ما کار بلد کاشتند چوپان نه درست شده نه میزارن درسته بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی