میلان مقابل کلاغ‌ها کم آورد/ روسونری در سراشیبی سقوط!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با توقف روسونری در سن‌سیرو و پیروزی لایپزیش در سوئیس آغاز شد.

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار آغاز شد که لایپزیش اولین برنده این فصل نام گرفت و میلان هم متوقف شد.


در گروه F میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف نیوکاسل انگلیس رفت و این بازی بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها ۰-۰ به پایان رسید. این نخستین مصاف رودرروی دو تیم در تاریخ‌شان بود که نتیجه آن سبب شد کارنامه روسونری مقابل رقبای انگلیسی ضعیف‌تر از قبل شود. با احتساب این بازی، میلان در ۱۱ بازی اخیر خود مقابل حریفان انگلیسی تنها یک پیروزی داشته و در سایر بازی‌ها ۸ بار باخته و ۲ بار مساوی کرده است. این اولین بازی نیوکاسل در لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۰۳ بود.

میلان مقابل کلاغ‌ها کم آورد/ روسونری در سراشیبی سقوط!


در دیدار همزمان از گروه G لایپزیش موفق شد میزبان خود یانگ بویز را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. محمد سیماکان در دقیقه ۳ نماینده آلمان را پیش انداخت. در دقیقه ۳۳ مشاک گل تساوی را برای یانگ بویز به ثمر رساند اما ژاور اشلاگر با به ثمر رساندن دومین گل لایپزیش در دقیقه ۷۴، بار دیگر تیم میهمان را پیش انداخت. لایپزیش در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط بنیامین ششکو سومین گلش را هم به ثمر رساند تا اولین پیروزی‌اش قاطعانه‌تر رقم بخورد.

میلان مقابل کلاغ‌ها کم آورد/ روسونری در سراشیبی سقوط!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی