نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
از حضور تماشاگران ایرانی سورپرایز شدم/ آمده‌ایم تا از اعتبار فوتبالمان دفاع کنیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم امید می گوید که از حضور هواداران ایرانی در استادیوم شگفت زده شده است.

تیم امید ایران در اولین بازی خود در چارچوب گروه B بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف عربستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. رضا عنایتی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات بود.

عنایتی گفت: شرایط فوق العاده‌ای برای فوتبال آسیا است. از زمانی که مسئولیت این تیم را قبول کردم، فقط ۱۷ روز این تیم را در اختیار داشتیم. در تورنمنت ازبکستان، متاسفانه شرایط بازی آخرمان خوب پیش نرفت. با تیمی بازی کردیم که در رده‌های پایه آسیا، در جایگاه دوم قرار داد. ولی ما به اینجا آمدیم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

سرمربی تیم امید ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای بکنم از هوادارانی که به استادیوم آمده بودند. واقعاً از حضور آنها سورپرایز شدم و دست تک تکشان را می‌بوسم. ان‌شالله که این هواداران در بازی‌های بعدی نیز به استادیوم بیایند و ما بتوانیم که با استفاده از موقعیت‌های که در بازی به دست می‌آوریم، به پیروزی برسیم و دل آنها را شاد کنیم.

او ادامه داد: مطمئنا در این مسابقات با تمام وجود بازی می‌کنیم که انشالله در این تورنمنت بتوانیم مقامی را کسب کنیم.  تمام توانمان را می‌گذاریم که انشالله بتوانیم با دست پر به ایران برگردیم. بعد اتفاق تلخی که برای ما افتاد، نیاز هست که تلاشمان را بیشتر کرده و از اعتبار فوتبالمان دفاع بکنیم.

عنایتی در پایان گفت: امروز هم شما دیدید ما تمام توانمان را به کار گرفتیم. علیرغم اینکه دو سه روز بود که بچه‌ها با یکدیگر تمرین کرده بودند، ولی از شرایط بازیشان راضی هستم و انشالله که بتوانیم در ادامه راه محکم‌تر باشیم و به پیروزی برسیم.

در ادامه همین مطلب بخوانید: تساوی امیدوارکننده امیدهای عنایتی در نخستین گام/ درخشش فهد و تیر دروازه مانع شکست عربستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    حتی قهرمانی در این مسابقات نمی تواند تلخی عدم راهیابی به المپیک را کم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی