نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
محل برگزاری فینال جام‌جهانی ۲۰۲۶/ حضور اینفانتینو در ورزشگاهی خاص
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانی اینفانتینو در مسابقه فوتبال آمریکایی بین نیویورک‌جتز و دالاس کابویز حاضر شد و به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتخاب استادیوم فینال جام‌جهانی ۲۰۲۶ دامن زد.

کمتر از سه سال دیگر به جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکا باقی مانده و هنوز تردیدهایی در مورد محل برگزاری فینال وجود دارد. جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، روز یکشنبه در ورزشگاه AT&T برای تماشای بازی نیویورک‌جتز مقابل دالاس کابویز حاضر شد و باعث شد برخی فکر کنند که او این ورزشگاه ملقب به «جری ورلد» را برای مهم‌ترین بازی مسابقات جهانی ۲۰۲۶ در نظر گرفته است.

جری جونز، مالک کابوی‌ها، تلاش‌های زیادی برای میزبانی فینال جام‌جهانی انجام داده و دعوت از اینفانتینو قدم دیگری در راستای تلاش‌های او بوده است. اینفانتینوی ۵۳ ساله شاهد پیروزی کابوی‌ها با نتیجه ۳۰-۱۰ مقابل جتز در بازی افتتاحیه خانگی در فصل NFL ۲۰۲۳ در مقابل جمعیتی بیش از ۹۰۰۰۰ نفر بود.

رئیس فیفا هرگز قبلا بازی کابوی‌ها را از نزدیک ندیده بود، اگرچه دو بار از استادیوم AT&T دیدن کرده بود. وقتی تصویر اینفانتینو در صفحه نمایش ورزشگاه ظاهر شد برخی از هواداران او را هو کردند.

درباره فینال جام جهانی ۲۰۲۶ چه می‌گویند؟

دالاس بهترین استادیوم ورزشی ایالات متحده را ندارد. استادیوم‌های لس‌آنجلس یا نیویورک که دو تا از مهم‌ترین بازارهای کشور را تشکیل می‌دهند، در سطح دیگری قرار دارند. چندین منبع اعلام کردند که مدعی اصلی برای میزبانی فینال جام‌جهانی علاوه بر استادیوم AT&T در آرلینگتون تگزاس، استادیوم MetLife نیوجرسی است که کمی جدیدتر است و این مزیت را دارد که در بازار نیویورک واقع شده است.

میامی، بوستون، فیلادلفیا و شیکاگو از دیگر شهرهایی هستند که برای میزبانی فینال در نظر گرفته شده‌اند. این کشور از همین حالا شاهد مزایای مالی میزبانی جام جهانی است.

استادیوم‌های مورد تایید فیفا در سراسر ایالات متحده:
استادیوم MetLife، نیوجرسی (۸۲۵۰۰ تماشاگر)
استادیوم SoFi، لس‌آنجلس (۷۰۰۰۰ تماشاگر)
استادیوم AT&T، آرلینگتون (۹۰۰۰۰ تماشاگر)
استادیوم Arrowhead، کانزاس‌سیتی (۷۶۴۱۶ تماشاگر)
استادیوم NRG، هیوستون (۷۱۷۹۵ تماشاگر)
استادیوم مرسدس بنز، آتلانتا (۷۱۰۰۰ تماشاگر)
استادیوم ژیلت، بوستون (۶۵۸۷۸ تماشاگر)
استادیوم فایننشال فیلد لینکلن، فیلادلفیا (۶۹۵۹۶ تماشاگر)
استادیوم هارد راک، میامی (۷۵۵۴۰ تماشاگر)
استادیوم لومن فیلد، سیاتل (۶۸۷۴۰ تماشاگر)
استادیوم Levi's، سانفرانسیسکو (۶۸۵۰۰ تماشاگر)

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی