نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
لیونل مسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

لیونل مسی به زندگی مجلل در آمریکا عادت کرده و به خوبی می‌داند چطور از لحظات خود در کنار خانواده لذت ببرد.

لیونل مسی حالا به سبک زندگی مجلل و لوکس در میامی عادت کرده است. ستاره ۳۶ آرژانتینی تبدیل به یکی از جذابیت‌های لیگ فوتبال آمریکا MLS شده است و در هر بازی اینترمیامی تعداد زیادی از افراد سرشناس را علاوه بر جمعیت گسترده هواداران عادی فوتبال، به ورزشگاه‌ها می‌کشاند.

طبیعی است که فوق ستاره ای در حد مسی سبک زندگی خاص و مجللی داشته باشد. بیشترین هزینه ای که او تا کنون در آمریکا انجام داده خرید یک عمارت عظیم در فورت لادردیل با مبلغی حدود ۹ میلیون یورو است.

این عمارت باشکوه اسکله قایق مخصوص خود دارد و علاوه بر آن دارای هشت اتاق خواب، ۹ دستشویی و حمام، یک پارکینگ برای سه ماشین و همچنین یک استخر لوکس است. این خانه، یک محیط بی نقص برای استقرار مسی و خانواده اش شامل همسرش آنتونیا روکوزو و سه پسر آنها متئو، تیاگو و چیرو است.

این گزارش را هم از دست ندهید: مقایسه سبک زندگی شگفت‌انگیز جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به روایت تصویر/ پول پارو کردن در کنار رونالدو و مسی؛ از نمایش نتفلیکس تا سفر با جت‌های خصوصی

تصاویری از سبک زندگی لوکس و خاص لیونل مسی در میامی/ از رستوران موردعلاقه تا املاک مجلل و تفریح خاص

اما بیرون از دیوارهای این قصر مجلل و گرانقیمت نیز مسی نهایت استفاده را از زندگی در آمریکا و به ویژه میامی می‌برد. او در بهترین رستورانها شام می‌خورد و رستوران مورد علاقه او خانه استیک ژاپنی گکو در میامی است.

خرید هفتگی نیز در برنامه کاری مسی و خانواده اش قرار دارد هرچند که این کار دردسرهای زیادی برای او و خانواده اش ایجاد می‌کند چون افراد زیادی برای عکس و امضا گرفتن به سمت آنها می‌آیند.

در رستوران ژاپنی گکو غذاهایی مثل سوشی، استیک ۱۰۰۰ یورویی و نوشیدنی‌های مخصوص سرو می‌شود. کاملا مشخص است که چه کسی این رستوران را  به مسی معرفی کرده است.

زمانی که لئو به آمریکا رسید، دیوید بکام مالک اینتر میامی برای اولین ملاقات این ستاره آرژانتینی را به همراه سرخیو بوسکتس به این رستوران دعوت کرد. همسران انها نیز در کنارشان بودند. مشخص نشد آنها چه غذایی خوردند اما غذاهای ویژه در منوی این رستوران شامل لابستر، فیله مینیون پرشده با زیتون، خوراک صدف و گرانیتای هندوانه است. شبی که بکام و مسی در این رستوران حضور داشتند یک شب پر از سلبریتی برای این مکان بود چرا که افراد سرشناسی مثل کیم کارداشیان، اوا لانگوریا و برایان کرانستون نیز همگی در رستوران گکو دیده شدند.

تصاویری از سبک زندگی لوکس و خاص لیونل مسی در میامی/ از رستوران موردعلاقه تا املاک مجلل و تفریح خاص

آنتونیا همسر مسی نیز از زندگی خود در میامی لذت می‌برد. او ماه گذشته در کنار ویکتوریا بکام در یک رستوران سسسرشناس دیگر به نام پاپی استیک دیده شد. آنها در کنار همسران سرخیو بوسکتس و تیری آنری یعنی النا گالرا و آندرئا رایچیچ دیده شدند.

مسی و خانواده اش در یکی از اولین شب گردی‌های خود در میامی در یک رستوران سالی به نام کافه پریما پاستا، خوراک پاستای ویژه این رستوران را که قیمت آنها از ۲۰ دلار شروع می‌شود و گرانترینش به ۲۷ دلار می‌رسد میل کردند. جرارد سئا مالک این رستوران نیز از فرصت استفاده کرد و یک عکس یادگاری با مسی انداخت و البته پسران مسی را به انواع و اقسام دسرهای خوشمزه مهمان کرد.

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر| چگونه دیوید بکام باعث هجوم سلبریتی‌ها به تماشای بازی‌های اینترمیامی شد؟/ صورتی‌ها با لیونل مسی تماشایی هستند!

تصاویری از سبک زندگی لوکس و خاص لیونل مسی در میامی/ از رستوران موردعلاقه تا املاک مجلل و تفریح خاص

مسی سعی کرد بدون جلب توجه از درب پشتی این رستوران خارج شود اما نمی‌دانست که یک جمعیت عظیم در همان قسمت نیز منتظر او بودند. او ایستاد و تا جایی که امکان داشت درخواست طرفداران خود برای عکس و امضا گرفتن را رد نکرد. آنتونیا نیز هنگام خروج از رستوران با درخواستهای زیادی از سوی هواداران و حتی خبرنگاران مواجه شد اما فقط با یک لبخند به سمت ماشین رفت و پسرانش را نیز با خود برد.

مسی علاوه بر اینها از هر فرصتی برای قدم زدن در سواحل زیبای میامی همراه همسر و خانواده خود استفاده می‌کند.

او در حال حاضر به جز عمارت اصلی و مجلل محل زندگی خود، املاکی به قیمت ۱۵ میلیون یورو در میامی دارد که شامل یک آپارتمان ۴۰۰ متری در برج پورش دیزاین، کل طبقه نهم برج رگالیا در خیابان کالینز و دو واحد لوکس در برج ترامپ می‌شود.

عمارت مجلل او دارای سالن بدنسازی و جکوزی و همچنین دو اسکله قایق است. نمای داخلی اتاقها نیز با دکوراسیون شگفت انگیزی طراحی شده است.

در همین ارتباط:

تصاویری از سبک زندگی لوکس و خاص لیونل مسی در میامی/ از رستوران موردعلاقه تا املاک مجلل و تفریح خاص

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • مهدی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    رفتی لباس دخترونه پوشیدی ک چه بشه صورتی ..باربی شدی ..میامدی بارسا
  • بردیا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    خوب مسی دیگه ان توان قدیمی را نداره کمی پیر شده آخرین بازیشو تو باد با بیار ببین چجوری گری میکنه مسی نیمار رونالدو و تمام بازی کجای هم دوره اینا همشون دیگه اون توان و ندارن بخاطر اینه که همشون اروپا بودن یهوی هر یکی رفت گوشه ای
  • هومن خان IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    هر که گفت تو بشقاب غذای مسی چی بود جایزه داره😂😂😂💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی