عکس| پسر لیونل مسی هم به اینترمیامی ملحق شد/ نسل جدید مسی از آمریکا شروع کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیاگو، پسر ۱۰ ساله لیونل مسی، اولین بازی آکادمی اینترمیامی را در تیم زیر ۱۲ ساله‌ها انجام داد.

لیونل مسی در حال نزدیک شدن به پایان دوران درخشان خود است، اما نام مسی ممکن است تا سال‌ها همچنان در زمین مسابقه به گوش برسد چرا که اولین پسرش «تیاگو» سفر فوتبالی خود را آغاز کرده است.

مسی در ماه جولای پس از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به لیگ آمریکا پیوست. او به باشگاه اینترمیامی که از نظر آماری بدترین تیم MLS است، کمک کرد تا به یکی از بهترین‌های آمریکای شمالی تبدیل شود و فاتح لیگز کاپ شود. تاثیر او در زمین همچنین به تیم کمک کرد تا در حالی که هشت بازی به پایان باقی مانده، شش امتیاز از پلی‌آف فاصله داشته باشد.

تیاگو سه هفته پیش در آستانه فصل جدید به آکادمی زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی پیوست و با هم‌تیمی‌هایش تمرین کرد. رومئو، پسر دیوید بکام قبلاً در آنجا ثبت‌نام شده بود، در حالی که پسر فیل نویل، مربی سابق، هنوز در تیم حضور دارد. همانطور که در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده در X (توئیتر سابق) توسط آکادمی اینترمیامی مشاهده می‌شود، این تیم در اولین بازی تیاگو وستون اف‌سی را ۲-۰ شکست داد و او با هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت.

پسران دیگر مسی، متئو ۸ ساله و چیرو ۵ ساله، نیز همواره قبل و بعد از بازی‌های پدرشان در زمین‌های بازی در حال شوت کردن توپ‌ها دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

عکس| پسر لیونل مسی هم به اینترمیامی ملحق شد/ نسل جدید مسی از آمریکا شروع کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۶ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    الان کیسه بیانیه میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی