نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پشت پرده مصاحبه شهریار درباره دیدار با رونالدو/ چرا علی دایی عصبانی است؟
منبع: فرارو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی در پاسخ به اینکه آیا به دیدار رونالدو خواهد رفت یا نه گفت: نیازی ندارد فدراسیون کاری بکند.

داستان علی دایی و کریستیانو رونالدو از آن دست قصه‌هایی است که روایت‌های متعددی از آن در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی برایش نوشته است. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، تا سالیان زیادی با زدن ۱۰۹ گل ملی، رکورددار برترین گلزن ملی تاریخ بود.

این رکورد، ولی توسط کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، بالاخره شکسته شد و علی دایی به رتبه دوم رسید. از مدت‌ها قبل از آنکه رونالدو به دایی برسد، رسانه‌های معتبر دنیا به داستان فوتبالی علی دایی پرداخته و هر بار نام فوتبال ایران در همان رسانه‌ها مطرح شد. دایی پس از آنکه رونالدو رکوردش را شکست در اینستاگرام برای او پیامی فرستاد و رونالدو هم پاسخ شیرینی به پیام علی دایی داد. از آن پس بود که شایعه ملاقات احتمالی این دو ستاره به گوش رسید و حتی سرپرست وقت فدراسیون فوتبال از فراهم کردن این قرار ملاقات خبر داد. ملاقاتی که ظاهرا یکطرفه از سوی رونالدو رد شده بود. او گفته بود به دلیل برنامه پرفشار تمرینات و مسابقات نمی‌تواند خودش را به پرتغال برساند، ولی مادرش به نمایندگی از او می‌تواند به دیدار علی دایی برود.

دایی واکنشی به این شایعه نداشت و فقط فدراسیون فوتبال راوی آن بود. حالا، ولی سناریو وارد فاز جدیدتری شده است. رونالدو قرار است به همراه النصر به ایران بیاید و یکی دو روز گذشته چند رسانه از احتمال ملاقات دایی با او خبر داده‌اند. نکته این اخبار این بود که عنوان شده است این قرار با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ممکن است جوش بخورد. انتشار همین خبر باعث واکنش علی دایی شده است. او روز گذشته در گفت‌وگویی که با ایسنا داشته گفته است «اگر قرار باشد دیداری میان من و رونالدو باشد، خودمان ترتیب آن را می‌دهیم. درباره این موضوع کسی با من صحبتی نکرده و دوست هم ندارم صحبتی کنند.»

واضح است که علی دایی استقبالی از این خبر نکرده است. او احتمالا دلیل خاص خودش را دارد، ولی واضح است فدراسیونی که دایی را از گزینه‌های ایرانی و احتمالی تیم ملی کنار می‌گذارد و نام‌هایی همچون حمید مطهری و ساکت الهامی را در آن می‌گنجاند، نمی‌تواند ادعای جوش دادن قرار ملاقات رونالدو با دایی را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی استقلالی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    عصبانی است چون خودخواه است
    • شهروز IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      بیا پایین سایبری
    • اشکان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      دایی عصبانی هست چون نمی‌خواد خودخواهان از اسم دایی به نفع خودشون استفاده کنن
  • سهراب CA ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    هر کس دیگه جای دایی بود حق داشت عصبانی بشه. رونالدو تا یه سال پیش از دایی عقب‌تر هم بود. چطور دایی در کشور خودش اینجوری باهاش معامله میشه ولی وقتی حرف رونالدو پیش میاد حالا یهو یاد دایی میفتن؟! این آقایون غیر فوتبالی قدرت‌طلب که فوتبال مملکتو به این وضع فاجعه بار کشونده ن اول برن از دایی بابت این‌همه توهین‌ها معذرت بخوان بعد ادعای احترام به قهرمانان فوتبالو بکنن.
  • علی دایی IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    شهریار به کسی سر خم نمیکنه
  • مهندس پزشکی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    جناب آقای علی دایی سلطان دنیا ست و افتخار این مرز و بوم‌ یعنی ایران عزیز او موفقیت های خود دراین آب و خاک بدست آورده و همین آب وخاک او را رشد و قوی تر خواهد کرد آفت های این آب و خاک هیچ صدمه ای به نمیتواند به آقای دایی‌بزند ؛ چون شناخته شده هستند ؛ ضمن اینکه انسان هر چه از آفات بدور باشد موفق تر و درآرامش بیشتری خواهد بود سلطان (آقای علی دایی ) در ارتقا هست و هیچ مانعی نمی تواند باعث باکیفیت یا کاهش محبوبیت و رشد دایی باشد بلکه بر عکس آن اتفاق خواهد افتاد امیدوارم و ایمان دارم و دایی را باور کرده ام درود
  • مهندس پزشکی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    رونالدو خیلی سعی کرده تا خود را به ۱۰ سال پیش آقای دایی برساند و هنوز هم ۱۰ سال با دایی تفاوت دارد و کمتر هست ضمن‌اینکه این سلطان (دایی) از موفقیت رو نالدو 100%شاد و خوشحال خواهد بود ؛ که یک جوان ورزشکار توانسته به جایگاه ده سال پیش او برسد و این خبر مرا هم خوشحال کرده ؛ که یک ورزشکار خوب باسعی خود به اهداف ۱۰ سال پیش ؛ بلکه بیش از ۱۰ ها سال پیش شهریار مان برسد امیدوارم تمام انسانها به اهداف خود دسترسی پیدا کنند آمین
  • مهندس پزشکی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    دایی عصبانی نیست بلکه جدی ایست عصبانیت او از کم لطفی بنده هست که خدمت ایشان نرسیدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی