نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
۰ |
۲
عکس| آخرین گلزن پرسپولیس به الدحیل کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین بازیکنی که در جمع بازیکنان فعلی یحیی گل‌محمدی توانسته دروازه حریف دوم گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان پرسپولیس را باز کند، یک مدافع است.

در جمع بازیکنان تازه وارد پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان به تازگی و فصل گذشته در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم الدحیل به میدان رفته است.

نکته جالب اینجاست که کنعانی‌زادگان در دیدار رفت تیم سابقش یعنی الاهلی قطر مقابل الدحیل زننده گل تساوی بخش الاهلی بود.

عکس| آخرین گلزن پرسپولیس به الدحیل کیست؟
لحظه ضربه پنالتی کنعانی‌زادگان در دیدار رفت فصل گذشته لیگ قطر به الدحیل

او که از ابتدا در ترکیب الاهلی در میدان حضور داشت با گل دقیقه ۷۹ ناصر الیزیدی که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود، تیمش را ۰-۱ از تیم مهمان عقب افتاده دید اما تلاش این بازیکن جنوبی و هم تیمی هایش در ادامه باعث شد تا در دقیقه ۹۰ بازی داور یک ضربه پنالتی به سود الاهلی اعلام کند که کنعانی زادگان نیز پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد تا الاهلی را از یک شکست خانگی نجات بدهد.

مدافع ملی پوش پرسپولیس در بازی برگشت نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت ولی الاهلی در زمین حریف تن به شکست ۱-۲ داد. کنعانی زادگان که در ابتدای فصل جاری به پرسپولیس برگشته در جمع بازیکنان فعلی یحیی گل‌محمدی آخرین گلزن این تیم به الدحیل به شمار می رود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر به عنوان دومین حریف آسیایی پرسپولیس در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز دوشنبه دهم مهر از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در شهر دوحه کشور قطر برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی