نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خرید جدید پرسپولیس؛ هر ۳ بازی یک گل!/ یکی مثل لوکادیا یا مثل بقیه؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید جدید پرسپولیس سوژه روز هواداران پرتعداد این باشگاه است

در روزهای شلوغ فوتبال ایران در عرصه ملی، هیچ خبری برای طرفداران پرسپولیس مهمتر از خرید مهاجم خارجی نبود!

در مورد نبیل باهویی، پیشینه اش، کارنامه‌اش و خلاصه همه حواشی بسیار خوانده و شنیده‌اید. در مورد کیفیتش هم که گذشت زمان و حضور در زمین گواهی خواهد داد و واکنش‌های پرسپولیسی‌ها را هم که می‌دانید! اما شاید یک نکته مغفول مانده، یک آمار گویا که شاید کمتر کسی به آن دقت کرد؛ این خرید جدید در دو تیم آخرش به طور متوسط در هر سه بازی یک گل زده...

او در تیم قبلی - قبل از پرسپولیس که عمداً کاری به اسامی تیم‌ها نداریم تا بحث مقایسه قدرت لیگ‌ها و حریفان پیش نیاید - در ۱۸۰ مسابقه ۶۶ گل زده و ۲۹ گل ساخته و پیش از آن هم در تیمی که بوده که طی ۵۹ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۷ گل ساخته است؛ یعنی در کمی بیش از یک سوم بازی‌ها پایش به گلزنی باز می‌شود.

سوال اول که قطعاً این است؛ آیا او در پرسپولیس هم همین آمار را خواهد داشت؟ بهتر می‌شود یا بدتر؟ اما این سوال را گذشت زمان جواب می‌دهد! سوال دوم که می‌توان همین حالا بابتش پاسخ خواست این است که آیا پرسپولیس می‌تواند به مهاجم خارجی خود چنین فرصتی بدهد؟ هر سه بازی یک گل؟

تیم‌های پرطرفدار از طرف هوادارانشان تحت فشارند تا در هر بازی گل بزنند و پیروز شوند. وقتی مهاجم خارجی می‌خرند، این وظیفه به دوش او می‌افتد! کاری که لوکادیا فصل قبل به خوبی از عهده انجام آن برآمد اما او یک استثنا بود و دیدیم این فشار با بقیه چه می کند! آیا مهاجم جدید هم می‌تواند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوروش IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    نکته مهم که رسانه ها از 8 بازی در قطر صحبت میکننک گلی به ثمر نرسونده در حالیکه به مدت زمانی که در هر بازی در زمین بوده اشاره نمیکنن ! در لیک قطر حتی یک بازی هم 90 دقیقه بازی نکرده و بیشترین زمان بازیش 45 دقیقه بوده و بیشتر بازیها 10 تا15 دقیقه در زمین بوده و کل حضورش تو قطر به اندازه 3 بازی کامل نبوده
    • میلاد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      حتما بازیکن خوبی نبوده که مربی نمیفرستادش به زمین . ضمن اینکه اگه تیم iak رو حذف کنیم از 2015 تا الان فقط 6 گل زده .
  • فرامرز IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    نبیل باهویی دقیقاً مانند هندوانه قاچ نشده است از کیفیت فنی او مطلع نیستیم یا از وضعیت بدنیش در حال حاضر یا این که چقدر دچار مصدومیت های پی در پی است اما یک برتری نسبت به پریرا دارد و آن ثبات در باشگاه های هست که با او قرارداد بسته اند پریرا از 24 سالگی تا 31 سالگی که سال های اوج یک فوتبالیست هست به عضویت هفت تیم مختلف درآمده بود که عموما در رتبه های بالای لیگ دسته یک کشورشان قرار نداشتند و یک به یک قرص داده می شد بجز یک تیم لیگ سه ژاپن که بطور قطعی با او قرارداد بست درباره یورگن لوکادیا هم باید این را گفت درست که در ابتدا یعنی فصل 19-2018 با برایتون قرارداد بست اما تا سال 2022 که عضو پرسپولیس شد هر سال به یک تیم قرض داده می شد هوفنهایم سینسیناتی و بوخوم و بجز سینسیناتی آمریکا در دو تیم دیگر از او استفاده زیادی نشد حتی در کانگژو که بعد از پرسپولیس به آنجا رفت آمارش به خوبی پرسپولیس نیست 23 بازی 7 گل .این یعنی در تاکتیک های یحیی بود که او گل کرد 9 بازی 6 گل وضعیت بدنیش هم در آغاز در پرسپولیس حاکی از نا آمادگی او بود.در هر صورت وقتی که بودجه یک تیم برای جذب این گونه بازیکنان کفاف می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی