نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
۲ |
۱
امید ایران - ازبکستان ۳-۰ نمی‌شود؛ به این دلیل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اشتباه داور در بازی امید ایران - ازبکستان که بازیکن دوکارته حریف را اخراج نکرد، نتیجه این بازی به سود ایران اعلام نمی‌شود.

تیم امید ایران امروز در آخرین بازی مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیایی و راهیابی به المپیک یک بر صفر در برابر ازبکستان شکست خورد. پس از پایان این مسابقه مسئولان تیم امید در اعتراض به اخراج‌نشدن عبدالقادر خوشانف بازیکن شماره ۳ ازبکستان که در دقایق ۴۰ و ۹۰ به ترتیب روی اللهیار صیادمنش و محمدجواد حسین‌نژاد مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت، اعتراض کردند.

نکته عجیب این است که این داور طبق آن‌چه در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد به این بازیکن دو بار کارت زرد نشان داد اما او را اخراج نکرد. اکنون این سوال پیش می‌آید که آیا AFC پس از این اتفاق به شکایت تیم ایران ترتیب اثر می‌دهد و نتیجه مسابقه تغییر می‌کند یا خیر!

اما چرا نتیجه این بازی ۳-۰ به سود ایران اعلام نمی‌شود؟ به این دلیل که داور مرتکب اشتباه شده و فقط داور با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه می‌شود.

تیم امید ایران برای صعود باید منتظر نتایج دیگر گروه‌ها باشد بلکه بتواند به عنوان تیم دوم راهی دور نهایی بازی‌ها با حضور ۱۶ تیم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    اول اینکه اشتباه داور بوده 'دوم اینکه بازیکن تیم مقابل تخلف کرده و آگاهانه زمین رو ترک نکرده ' سوم اینکه تیم متخلف بایست با یک یار کمتر بازی رو ادامه میداد و تیم متضرر هم که ما باشیم بایست با یکنفر بیشتر از حریف بازی رو ادامه میدادیم که زیان دیدیم ' اینها چیزهایی هست که من از داوری بلدم و بایست تیم حریف هم از این بابت جرایمی براش در نظر بگیرن ' البته اگه این تخلف رو انجام داده باشن ' چون من در فیلم دیدم ' به شماره ۵ در نیمه اول و به شماره ۳ در نیمه دوم کارت داده شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی