نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
۷ |
۷
رقم پیشنهادی پرسپولیس به دروازه‌بان استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش توضیح مختصری در مورد عدم جذب محمدرضا خالدآبادی داد.

پرسپولیس در یک مقطع به جذب محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان فصل گذشته هوادار بسیار نزدیک شد اما بار دیگر پروسه رفتن او به استقلال تهران کلید خورد.

سرخ‌ها به دلیل پر بودن لیست بزرگسال خود مجبور به جذب گلر زیر ۲۳سال بودند و در همین زمینه مذاکراتی هم با دروازه‌بان تیم ملی امید داشتند. در نهایت این استقلال بود که با فراهم کردن مبلغ رضایت‌نامه، این گلر را خرید و پرسپولیس در جذب او ناکام ماند. شاید در این مقطع که بیرانوند مصدوم شده، حضور او خیال پرسپولیس را تا حد زیادی راحت می‌کرد چراکه او برخلاف گلرهای جوان سرخ‌ها تجربه بازی لیگ برتری دارد.

حال درویش در مورد پیشنهادشان به خالد در توضیح کوتاهی گفت: ما برای یک بازیکن جوان (خالدآبادی) حاضر شدیم ۱۰ میلیارد بدهیم اما رفت استقلال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشپولیس IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    استقلال به یاسین سلمانی 25 میلیارد پیشنهاد داد ولی رفت شیشپولیس
    • ع ق ق QA ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      اره تو راست می گی حتما ایمیلش را پاک کردین ؟!! سلمانی علاقه مند به پرسپولیس هست طبیعی است در کنار امیری و ترابی بازی کنه براش افتخار و درس زندگی و فوتبال هست
  • رضا US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    مشکل پرسپولیس اینه‌مثل استقلالیا هوچیگری نمی کنه اگه این داستان خالدآبادی برعکس بود استقلال به وزیر وکیل سازمان ملل حکومت ربطش میداد می گفت ای تاژ مظلوم‌من
  • مجید IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    خب استقلال هم به بیرو 90 تا پیشنهاد داده بود، ولی بیرو با عدد بالاتر رفت پرسپولیس. کسی که برای 2 میلیارد آپشن حاضر نشد با پرسپولیس تمدید کنه، حاضره به جای 90 تا 15 تا بگیره؟ اتفاقا مذاکره اعضای هیات مدیره پرسپولیس با ایشون که حاضر شدن 100تا از طریق هوادار متمول بدن موجب بازگشت بیرو شد. مدیرای لاف زن اینقدر به مردم دروغ نگن. مگر مردم احمقن که این دروغها رو باور کنن؟
    • کیان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      فعلا که خود شما و خطیر دارید به مردم دروغ میگویید !!! بیرانوند با پرسپوایس قرار داد رسمی داشتند و فسخ قرار داد سوری فقط در راستای رسیدن به طلب آپشنی او از پرسپولیس بود و مذاکره مدیر برنامه وی با کیسه اختلاسی شما هم غیر قانونی بوده است !!! سقف قراردادهای پرسپولیس و پیشنهاد ۹۰ میلیاردی کیسه درباری به بیرانوند هم شفاف و آشکار و معلوم بوده اند !!!! کیسه جان !!؟
  • کیان IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    خالد آبادی از پایه های خود پرسپولیس بودند فقط در دام‌ این ‌مدیران کیسه ای باشگاه هوادار و عنایتی در تیم ملی امید گرفتار شدند و در اصل به این باشگاه کیسه الحکومتی پست سفارشی شدند !!! خوب این کیسه مقروض و خالی از پول که ۱۱ میلیارد نداشتند که بیشتر از ده میلیارد پرسپولیس بابت صدور رضایت نامه به باشگاه هوادار که در اصل یکی دیگر از شعبه خود کیسه درباری هستند پول بدهند !!!
  • سهیل علاقبندراه IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    Please send it

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی