نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مسیر حرکت CR7 از فرودگاه تا هتل مشخص شد/ ایران امن است؛ آقای رونالدو تشریف بیاورید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال حکایت از هماهنگی‌های ویژه برای انتقال تیم النصر به هتل محل اقامتش در تهران دارد.

با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در چهارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان در دور رفت قرار است تیم النصر به عنوان اولین حریف پرسپولیس هفته آینده به تهران سفر کند.

در همین باره از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد قرار است در این ارتباط اقدامات ویژه‌ای همراه با شورای تامین امنیت استان تهران اندیشیده شود تا اعضای کاروان تیم النصر عربستان که گفته می‌شود بیش از ۶۰ نفر خواهند بود بدون مشکل و دغدغه‌ای از مسیر فرودگاه به هتل محل اقامتشان منتقل شوند.

با توجه به حضور کریستیانو رونالدو معروف به CR7، یکی از سرشناس‌ترین ورزشکاران و فوتبالیست‌های حال حاضر جهان در جمع بازیکنان تیم سعودی، این پیش بینی صورت گرفته که بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقه‌مندان به این بازیکن در کشورمان قصد داشته باشند در طول مسیر حرکت کاروان النصر تا محل اقامت این تیم برای دیدن کریستیانو رونالدو به اتوبوس حامل تیم النصر نزدیک شوند. به همین دلیل پیش بینی می‌شود در طول مسیر حرکت کاروان هم تیمی‌های رونالدو تا هتل، اقدامات ویژه‌ای همراه با حضور گارد محافطتی ویژه برای حرکت سریع و بدون توقف کاروان مربوطه صورت بگیرد.

لازم به ذکر است؛ مهدی تاج به تازگی در واکنش به این موضوع که گفته شده بود به رونالدو گفته‌اند به دلیل نبود امنیت در ایران نباید به کشورمان سفر کند گفته بود که بی‌جا کرده هرکسی گفته در ایران امنیت نیست. به همین دلیل قرار است سعودی‌ها در تهران در نهایت آرامش اقامت ۷۲ ساعته‌ای را داشته باشند.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی لیگ قهرمانان قرار است این دیدار سه‌شنبه هفته آینده بیست و هشتم شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    از رباط کریم ببریدش . یعنی از فرودگاه به رباط کریم بعد به شهریار . بعد به جاده قدیم کرج . بعدش از آزادگان ببریدش بالا تا همت . بعدش هم که دیگه سر راسته .
  • ساسان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    به نظرم باید خیلی مراقب باشند چون عده ای بدشون نمیاد داستان درست بشه
  • علی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    باید خیلی مراقب باشند پوشش 100 درصد
  • M IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد ...هیچ عده ای وجود ندارد که شان ایران را زیر سوال ببرند .......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی