نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
برای زدن قلعه‌نویی به مملکت‌تان ضربه نزنید/ باید جواب دشمنان را بدهم چون برای سامان قدوس برنامه داشتم/ تا زمانی که لازم باشد این دو بازیکن را دعوت می‌کنم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بلغارستانی‌ها مترصد این هستند که با برنامه‌ریزی و جوانگرایی به گذشته‌شان برگردند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: می‌دانید که بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپاست با اینکه در گذشته ستاره‌های بزرگی داشته. چیزی که دیدیدم آنها مترصد این هستند که با برنامه‌ریزی و جوانگرایی به گذشته‌شان برگردند.

مهمترین نکته ندادن موقعیت آنچنانی به بلغارستان بود

وی با تشکر از میزبانی بلغارستانی‌ها افزود: بازی خوبی با بلغارستان انجام دادیم که دستاوردهای خوبی برای ما داشت. کاری به نتیجه بازی ندارم؛ نوع بازی هجومی، پرس، ساختار دفاعی، نخوردن گل و مهمترین نکته ندادن موقعیت آنچنانی به بلغارستان بود. تنها ایرادی که من از بازیکنان گرفتم و امروز در جلسه به آنها گفتم این است که باید نگرش‌مان را نسبت به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم تغییر دهیم و باید بدانیم اولین موقعیت ما شاید آخرین موقعیت‌مان باشد و نهایت استفاده را ببریم. در کل به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم. خیلی از آنها ۲۴ ساعت قبل از بازی رسیدند و خسته بودند، ولی داخل زمین رفتند و توان‌شان را گذاشتند.

برای زدن قلعه‌نویی به مملکت‌تان ضربه نزنید، به تیم ملی کمک کنید

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: اولین بازی که در فیفادی انجام دادیم بازی با روسیه و کنیا بود و خیلی‌ها انتقاد کردند که این چه بازی است!؟ باید بگویم در دنیا بازی آسان نداریم. شب گذشته نتایج بازی‌های تدارکاتی و رسمی را دیدید که ایتالیا به تساوی رسید، آلمان مقابل ژاپن شکست خورد و انگلیس برابر اوکراین متوقف می‌شود. چرا دوستانی که انتقاد می‌کردند و آن حرف‌ها را می‌زدند سکوت کرده‌اند!؟ البته آنها از روی دشمنی حرف زدند. قطر را ببینید که با همه امکانات و ارتباطات با کنیا و روسیه بازی می‌کند. چرا آقایان سکوت کرده‌اند؟ پس بدانید برای زدن قلعه‌نویی به مملکت‌تان ضربه نزنید، دنبال این باشید به تیم ملی کمک کنید. دنبال بهانه نباشید که چرا کنیا اینجای جدول است و باید با آن تیم بازی می‌کردیم.

بردن بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود و آسان نبود

قلعه‌نویی در واکنش به این سؤال که آیا برتری ژاپن برابر آلمان باعث نگرانی او در جام ملت‌های آسیا نمی‌شود، گفت: بخشی از این اتفاق خوشحال‌مان می‌کند که تیم‌های آسیایی به برتری دست می‌یابند، ولی از بخش دیگر ما را هوشیار می‌کند. این کشورها از ۲۰، ۲۵ سال گذشته برنامه‌ریزی کرده‌اند. آنها فقط برای تیم‌های بزرگسال برنامه‌ریزی نمی‌کنند و حتی ازبکستان نیز در رده‌های پایه برنامه‌ریزی می‌کند. با این حال من قبلاً حرفی زدم و الان هم می‌گویم؛ اگر عربستان کریم بنزما را می‌آورد ما هم این بازیکنان را داریم. من از نظر سطح کیفی بازیکنان صحبت کردم، ولی نمی‌دانم چرا دوستان حرف‌های دیگری مطرح کردند. اگر عربستان برای لیگ کشورش این بازیکنان را می‌آورد، برای ساختارسازی و پیشرفت فوتبالش است. ما این بازیکنان را در لیگ داریم و فقط باید به پایه‌ها توجه کنیم تا عقب نمانیم. فوتبال است و ببینیم خدا چه می‌خواهد. ما بازیکنان بزرگی داریم و تیم ملی در حال پیشرفت است. بردن بلغارستان در زمین خودش کار سختی بود و آسان نبود، ولی باید قبول کنیم ژاپن در پیشرفت از ما جلوتر است.

دنبال تغییرات در تیم ملی هستیم اما با شیبی ملایم

وی درباره اینکه وعده جوانگرایی در تیم ملی داده بود، ولی در حال حاضر نفراتی مثل احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی همچنان بازی می‌کنند، تصریح کرد: من می‌دانستم این سؤال را می‌پرسید. تغییرات باید شیب ملایم داشته باشد. دو هافبک جوان‌مان مصدوم شدند و چند بازیکن را نیز در اختیار تیم امید قرار دادیم. این بازیکنان می‌توانند در آینده نزدیک به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند. حتماً دنبال تغییرات هستیم، ولی تا زمانی که بازیکنان بزرگ به تیم ملی بتوانند کمک کنند، از آنها استفاده می‌کنیم. رونالدو در تیم ملی پرتغال چند ساله است؟ آیا او بازی نمی‌کند!؟ باید به فکر جایگزین باشیم و از اردوهای گذشته شروع کرده‌ایم. باز هم تأکید می‌کنم ما در سال ۲۰۰۶ نیز این کار را کردیم و خیلی‌ها جایگزین بازیکنان تیم ملی بزرگسال شدند.

از زمانی که مسئولیت تیم ملی را قبول کردم دنبال پلن دوم با سامان قدوس بودم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به درخشش سامان قدوس در پستی که برای تیم ملی به میدان رفت، یادآور شد: من باید به افکار گذشته‌ام برگردم. برخی از دوستان با دشمنی و عنادی که داشتند می‌گفتند قلعه‌نویی دنبال بازی مستقیم است و الان باید جواب‌شان را بدهم. من هر تیمی که می‌گرفتم به جای یک هافبک بازیساز دو هافبک بازیساز بازی می‌کردم. با مجتبی جباری و جان‌واریو چطور می‌توانید بازی مستقیم انجام دهید یا با محرم نویدکیا و جان‌واریو یا کرار جاسم و سروش رفیعی!؟ از زمانی که مسئولیت تیم ملی را قبول کردم دنبال پلن دوم با سامان قدوس بودم. قدوس ۳۰، ۴۰ درصد توانایی‌اش را به نمایش گذاشت، چون مدتی از تمرینات گروهی دور و همچنین از نظر روحی و روانی عقب بود، وگرنه توانایی‌هایش بیشتر است.

ما هم می‌توانیم به‌صورت همزمان ۲ تا ۳ تیم ملی داشته باشیم

وی در مورد زمان رسیدن کادر فنی تیم ملی ایران به شاکله اصلی این تیم تأکید کرد: مربی ژاپن شب گذشته گفت این کشور می‌تواند به‌صورت همزمان، سه تیم ملی داشته باشد. ما هم می‌توانیم به‌صورت همزمان دو تا سه تیم ملی داشته باشیم. نفراتی داریم که با تغییرات صورت گرفته، می‌توانند کیفیت مورد نظر ما را انجام بدهند. با ۲۴ تا ۲۵ بازیکن به شاکله خودمان رسیده‌ایم و تغییر آنها در زمین، تأثیر چندانی ندارد.

بازیکنان خوبی در لیگ‌های خارجی و داخلی داریم و لیگ برتر قوی شده است

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه کشورمان شرایط بسیار خوبی از لحاظ نیروی انسانی دارد، یادآور شد: بازیکنان خوبی در لیگ‌های خارجی و داخلی داریم و لیگ برتر قوی شده است. با وجود ناراحتی که از حذف استقلال داریم، امیدوارم باشگاه‌های ایرانی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیرند و رضاییان و بیرانوند نیز سلامتی خود را کسب کنند. کادر فنی در اردوها توجه بیشتری به لیگ داشته و لژیونرهای زیادی به لیگ برتر بازگشتند. (به همین خاطر) اعتبار لیگ ما بیشتر شد.

برنامه ما پُر است و از روز ۱۸ دی باید در قطر باشیم

قلعه‌نویی درباره برنامه تیم ملی کشورمان پس از تورنمنت اردن که مهر ماه میان تیم‌های ملی ایران، اردن، عراق و قطر برگزار می‌شود، اظهار کرد: ابتدا تورنمنت اردن و سپس مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را پیش رو داریم. برنامه ما پُر است و از روز ۱۸ دی (برای شرکت در جام ملت‌های آسیا) باید در قطر باشیم.

بزرگ‌تری به این است که بازیکنان بیشتر تلاش و با کیفیت بیشتری بازی کنند

وی راجع به نقش بازیکنان باتجربه تیم ملی مانند طارمی و جهانبخش در موفقیت تیم کشورمان بیان کرد: برخی بازیکنان هم فنی هستند و هم وزنی و نفراتی که از آنها اسم بردید، همین شرایط را دارند. بزرگ‌تری به این است که بازیکنان بیشتر تلاش و با کیفیت بیشتری بازی کنند. در تیم‌های باشگاهی هم بزرگترها در چارچوب تیم، عصای دست‌مان بوده‌اند و کمکی که از بزرگترها می‌خواهیم، این است که در شرایط خوب خودشان باشند.

بعد از آنگولا دیگر بازی دوستانه نداریم

سرمربی تیم ملی ایران درباره دیدار دوستانه روز سه‌شنبه مقابل آنگولا گفت: تیم آسانی در فوتبال نداریم و آنگولا دو شب پیش با یک تساوی، به جام ملت‌های آفریقا صعود کرد. ۲۵ بازیکن تقریباً در یک سطح داریم و شاید جابجایی کمی داشته باشیم، اما دیگر بازی دوستانه نداریم. به بازی با آنگولا به‌عنوان دیداری فکر می‌کنیم که وارد قطر شده‌ایم و با این انگیزه بازی می‌کنیم.

سلامتی بازیکنان برای کادر فنی تیم ملی خیلی مهم است

قلعه‌نویی در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند عنوان کرد: برای او و رامین رضاییان آرزوی سلامتی می‌کنم. بدشانسی ماست که در زمانی که در تیم ملی بودیم، بیرانوند دو مرحله مصدوم شد. تا درباره مصدومیت بیرانوند به من گفتند، گفتم او را تعویض کنید. سلامتی بازیکنان برای کادر فنی تیم ملی خیلی مهم است و درمان بیرانوند را از همان زمان شروع کردیم. حدود ۳۰ دقیقه پیش با او صحبت کردم و مراحل درمانی این بازیکن به‌خوبی پیش می‌رود. بیرانوند خیلی امیدوار بود.

توقع ما بیشتر است اما زمان کمی داریم

وی در این باره که به نظر می‌رسد از عملکرد تیم ملی ایران در بازی‌های دوستانه رضایت دارد، اظهار داشت: توقع ما بیشتر است، اما زمان کمی داریم. یک مربی بین دو جام جهانی زمان می‌خواهد تا افکار تاکتیکی خودش را پیاده کند. تاکنون شش ماه هم نشده که آمدیم، اما نسبت به زمانی که مسئولیت تیم ملی را پذیرفتیم، پیشرفتِ حاصل شده قابل قبول است. با این حال از ایده‌آل‌ها و مسائل تاکتیکی مد نظر خودمان فاصله داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیر استقلالیا .. فرگوسن آسیا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    امیرخان خواهشا از این به بعد با هیچ رسانه ای مصاحبه نکن و با هیچ دسته و گروهی سرشاخ نشو وفقط و فقط بدنبال طرح و برنامه برای تیم ملی باش ، فوتبال در اینجا همانطور که آدمهای خوب و صادق داره ، آدمهای به درد نخور و عقب مانده مافیایی هم کم نداره که اصلا تیم ملی ایران و ایران براشون مهم نیست اما برای اهداف مادی و منافع خودشون پشت هر مسئلهای قایم میشوند و کلا دوست دارند عوامل تیمهایی مثل تیم ملی از آدمهای خودشون باشند ، بهترین کار عدم مصاحبه شما و اعضای کادر فنی هست
  • حقگو IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    خودتو خداداد و افاضل و دارودسته چرا برای زدن کیروش تیم ملی میزدید شرم خوب چیزیه
    • تیم ملی ایران IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      خداداد چرا ولی قلعه هیچوقت تیم ملی رو نزد.الکی حرف درنیار
  • حقگو IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    گروهبان چرا خودتو اون خداداد(خدا بهش یه گل داد)مملکتو میزدید برا زدن کیروش
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    بهترین مربی حال حاضر ایران با فاصله زیاد از رقبا امیر قلعه نوعیه دفعه قبل هم که مربی تیم ملی بود فقط بخاطر تساوی مقابل کره که ایران بازی یکطرفه انجام می داد از تیم ملی اخراج گردید پس عوض کوبیدن ایشان همه جانبه باید حمایت بشن
  • بهرام IT ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    همان کنیا که این ملت هی میگن کنیا،کنیا تیم قطر و کیروش را در خانه قطر برد اما بردن قطر برای ما همیشه مشکل بوده،همین آنگولا از تیم ملی ما سر تر نباشه کمتر هم نیست و حالا که به جام ملتهای آفریقا هم راه پیدا کرده...این ملت را ول کن چی میگن کار خودت را ادامه بده.فقط بازیکنان پر تلاش و مطمئن تر که جوانتر هم هستند مثل جلالی،نورافکن،حتی قائدی و هاشم نژاد و لیموچی را بکار بگیر که کارایی اینها خیلی بیشتر از امثال رضاییان و مغانلو و پور علی و میلاد محمدی و رضاییان و نورالهی هست.دفاع بهتر هست با کنعانی و مرادمند و شجاع خلیلزاده باشه که مطمئن و عالی میشه،پورعلی همه پاسهای بلندش اشتباه هست و وقتی هم که تیم در بازیهای سنکین تحت فشار باشه پورعلی شروع به توپ لو دادن و پاس اشتباه به بازیکنان حریف دادن میکنه سابقه بازیهای پور علی را ببین متوجه میشی.رضاییان سن بالا هست و انرژی کافی برای بازی در تیم ملی را نداره،میانه زمین لااقل چشمی خیلی بهتر و مطمئنتر از نورالهی هست حتی ترابی بهتر از نورالهی هست.بال چپ جلالی از همه بهتر و حاج صفی خوب و امیری برای یک نیمه خوب،مهاجمان فقط به طارمی متکی نباید بود .
    • تیم ملی ایران IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      باهات موافقم حرفات اکثرا درست بود
    • محمد DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      چرا اینو مربی تیم ملی نمیکنن؟سیستم و بازیکنارو کاملا مشخص کرد‌ک
  • امیر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    عیار واقعی تیمت در برابر ژاپن و کره و عربستان و استرالیا مشخص می شود (البته به نظر بنده از حالا مشخصه) نه مقابل افغانستان و قرقیزستان و کشورهای درپیت.
  • فرامرز IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    با شیب ملایم دنبال جوان کردن تیم ملی هستیم یا با سبک سر آلکس فرگوسن در پاسخ به قلعه‌نویی باید گفت فرگوسن مجموعه ای از بازیکنان جوان داشت که به جوجه های فرگی معروف بودند نیکی بات، پل اسکولز ،دیوید بکهام ،فیل نویل ،گری نویل و...تیم فعلی امیر قلعه‌نویی با شیب ملایم اتفاقاً مسن شده یعنی متوسط سن تیم کی روش 28/5 سال بود و تیم فعلی بالای 29 سال .راستی جوجه های امیر در تیم فعلی کیست؟ قلعه نویی این قدر محافظه کار بوده که وحید امیری که سن بالایی دارد و از او تا امروز استفاده نکرده را هم کماکان دعوت می کند این حرف میثاقی را اصلأ قبول ندارم که باشگاه های ایرانی بازیکن جوان نمی سازند مثلاً لیموچی یا خدابنده لو یا....که جز لیست عنایتی در هانگژو نیستند می توانستند مورد توجه قلعه‌نویی قرار بگیرند عباس سرخاب از تیم محلی میناب مورد توجه شادروان دهداری قرار گرفت یا علی موسوی را حاج مایلی از امید پاس دید یا احمد نوراللهی و مهدی طارمی بازیکن ان 22 ساله و تستی بودند بدون هیچ پیشینه در لیگ برتر که علی دایی آنها را دید و. کدام انتقاد است که زدن امیر قلعه‌نویی هست و ضربه زدن به مملکت نیست؟
    • هرمزان نامدار IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      دوست عزیز متاسفانه این نکته رو فراموش کردی که هر بازیکن خوبی بازیکن باشگاه بزرگ همونطور هم هر بازیکن خوبی ، بازیکن ملی نیست ، نمونه بارزش رضاعنایتی ، ادموند بزیک ، آرش برهانی ، سیاوش اکبرپور، محسن مسلمان ، و ......
    • فرامرز IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      در پاسخ به هرمزان باید عرض کنم بله هر بازیکن خوبی لزوماً بازیکن ملی نیست اما نخست این که مربی گری سلیقه ای ست یعنی از همون بازیکن های که فرمودید شاید یک مربی دیگه می تونست بازیکن ملی بسازه دوم این که هنر هر مربی کاربلدی شناخت استعداد های بالقوه ست مانند همون نمونه های که عرض کردم اما برای دیدن این بازیکن ها باید چشمی وجود داشته باشه پیشینه قلعه‌نویی تا امروز ثابت کرده چنین چشمی نداره که از یک بازیکن گمنام بازیکن بزرگ بسازه.سوم این که من هنوز به اون حرف شادروان دهداری معتقدم که فاصله بازیکن های ایرانی تا تیم ملی تنها شش ماه تمرینه یعنی باید به بازیکن جوون انگیزه داده بشه سابقه ذهنی من می گه این شجاعت در قلعه نویی نیست .
    • تیم ملی ایران IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      با حرفات کاملا موافقم.اطلاعات فوتبالیه خوبی داری و مشخصه از قدیمی های فوتبال هستی.خیلی پخته و با تجربه نظر دادی.مثال هات عالی بودن علی دایی تبحر و شجاعتی داشت که طارمی رو پذیرفت به اونا زرینچه رو اضافه کن که از لیگ دسته ۳ دعوت شد و سالها مطمعن ترین دفاعمون بود.مربیان الانمون فقط بازیکنای حاضر آماده و ستاره کیهان.اگه قراره تیکت کلکسیون ستاره های نیمای دیگه باشه پس هنر تو چیه.نمونه مخصوصا یحیی بخاطر سالهای زیادی که فرصت داشته استعدادی رو ندید و پرورش نداد هیچ که کلی استعداد رو هم تباه کرد یا نکونام که اینهمه بازیکن عالی داره که تیمای دیگه حسرتشونو دارن ولی قدر نمیدونه و اشتباها یا از روی لجبازی از دستشون میده
  • محمدرضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    جوجه رو آخر پائیز میشمارند
  • زنده باد ایران IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    1-قلعه نویی همیشه طلبکار قبلا مربی ایران بود و شکست خورد.الان دوباره با رابطه بازی او را به تیم ملی آورده اند2-قلعه نویی هیچ نقطه عطفی در فوتبال ندارد.(نقطه عطف یعنی با امکانات کم کار بزرگ بکنی مثل قهرمانی های اسقلال صنعتی خوزستان تراکتور ذوب آهن ملوان)تمام قهرمانی های او با دو تیم همیشه مطرح،همیشه قهرمان،پرستاره،پرامکانات و تحت الحمایه دولتی استقلال و سپاهان بود3-قلعه نویی در باشگاههای آسیا هیچ گاه به فینال نرسید.ولی پورحیدری پروین کریمی حجازی بوناچیچ برانکو گل محمدی ابراهیم زاده رسیدند و برخی قهرمان شدند4-قلعه نویی ده سال است در فوتبال در پیت ایران یک جام حلبی نیاورده و بارها با چند لشگر بازیکنان برتر آسیا به اسکوچیچ مجیدی الهامی گل محمدی نکونام ربیعی و ... باخته است5-قلعه نویی همیشه تحت حمایت ابرقدرتها بوده و همیشه طلبکارانه بهترین تیمها با بهترین بازیکنان و بهترین قراردادها را داشته است حالا هم تیم ملی را به او داده اند تا برای خودش افتخار کسب کند6-دلیل زندگی قارونی و در عاج قلعه نویی شایستگی وی نیست بلکه حمایت قدرتهایی می باشدکه هویت و انگیزه آنها تاکنون مخفی مانده است
  • زنده باد ایران IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    هیچکس نمی خواهد تو را بزند و تو مرکز عالم هستی نمی باشی که در کانون توجه همه دنیا باشی و مردم کار و زندگی خود را رها کنند و بخواهند علیه تو کاری بکنند و تو مشکل کسی نیستی.اما اعتراض به این است که چرا یک مربی بدون کارنامه که از قضا قبلا هم در تیم ملی شکست خورد بازهم باید مربی تیم ملی گردد؟ و چرا افراد شایسته تر مربی تیم ملی نشوند؟تو چه مزیتی بر مجیدی و گل محمدی و فرکی داری؟قهرمانی با استقلال و سپاهان چه کار شاقی است؟اینها قبل تو و بعد تو بارها قهرمان شده و بازهم می شوند.چرا همیشه بهترینها مال توست؟ و همیشه در بهشت زندگی می کنی؟از هانی کرده و علی چه خبر؟
  • رسول IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    بزرگترین مافیای فوتبال و در واقع اولین مافیا بازی رو خودت شروع کردی وقتی هر جایی میرفتی نصف بهزیکن هارو با خودت میبردی .هر جایی میرفتی که بیشترین و بی حساب و کتاب ترین پول ها توش بود و چند برابر دیگران قرارداد داشتی غیر از اون پورسانتی که میگرفتی ولی چنان مظلوم نمایی میکردی که هر کسی نمیشناختت فکر می‌کرد تمام ظلم های عالم به تو شده .یک نفر تو این فوتبال بدرستی تورو شناخت و اونم مایلی کهن بود .ده سال که هیچ جایی با بیشترین هزینه ها هیچ موفقیتی نداشتی .همیشه هم همه دنبال زدن تو بودن .دیگه جواب نمیده این مظلوم نمایی .ملت آگاه شدن .در ضمن تو جام ملت ها عیارت مشخص میشه
  • خوزستان قهرمان IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    واقعا برای بعضی باید تاسف خورد ما طرفدار قلعه نویی نیستیم اما اگر بهترین مربی دنیا را هم بیارن باز ایراد بنی اسرائیلی میگیرید شما فقط تخریب می کنید یه کم منطقی فکر کنید.
  • کوک تاراز IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    همه استقلالی ها ازت متنفرند همین
  • ا US ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    حداقل با نیجریه بازی میکردی اونوقت میشد فهمید چکاره ای
  • فرهاد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    آقای قلعه نوعی واقعا خجالت نمی‌کشی این چ تیمیه درست کردی با این بازیکنان میخوای جام بگیری بابا یکم جگر داشته باش ده تا جوان بازی بده آخه وحید امیری رامین رضاییان شجاع میلاد سرلک .... اینا دیگ تو این سن می‌خوان چی یاد بگیرن چرا ب خودمون گل ب خودی می‌زنیم بعد تیم یا ژاپن و ... مقایسه میکنی
  • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    با آوردن قلعه نوعی فوتبال ایران ۲۰ سال به عقب برگشت !
  • کیون US ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    انتخاب قلعه برا تیم ملی اشتباه بود باید از گل‌محمدی یا یک مربی خارجی صاحب سبک در تیم ملی استفاده می کردیم بزن زیرش وسانترهای پی در پی برا سرزنی دیگه منسوخ شده چرا نمیفهمید
  • میلاد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    قلعه نوعی هرچی نداشته باشه یه خصوصیت خوب داره و اونم مردانگی و اقتدار است . جدیت مقصد رانزدیک میکند. قلعه نوعی هرجا بوده موفق بوده و صاحب کارنامه و بزرگی است. الکی و بدون علم و کوچه بازاری ننویسید که قلعه نوعی انسان بزرگ و باکلاس و بادانشی هست و مطمئنا انشاالله موفق خواهد شد.
  • احسان IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    تو فوتبال یه مرد بزرگ و بادانش و باکلاس و صاحب کارنامه داریم اونم امیرخان هست. تمام
  • علیرضا بیگدلی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    سلام. امیرخان قلعه نوعی به پرچم و کشور و اعتقاداتش پشت نمیکنه چون مرد هست و ازکسی ترسی نداره . هرجا مربیگری کرده موفق بوده و صاحب سبک و کلاس هست . رزومه اش کاملا مشهود است الکی تخریب و تهمت نزنید که به هیچ جا نمیرسید. اطمینان دارم که موفق خواهد شد.
  • ایرانی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    احسنت آقای قلعه نویی برای موفقیت بهتر است که خبرنکاران سفارشی سنک انداز را از اطراف تیم دور کنید بعضی مزدور وقلم به مزد هستند حتی میتوانید برخورد قانونی آنان داشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی