نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بارسلونا بمب ۲۰۲۴ را از حالا آماده کرده/ پایان مشکلات مالی و شروع خریدهای گرانقیمت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا گامهای بزرگی برای رفع مشکلات مالی برداشته و حالا به دنبال ترکاندن بمب در بازار نقل و انتقالات است

مشکلات مالی بارسلونا در چند سال اخیر تبدیل به یک موضوع رایج در این باشگاه شده است،‌ هرچند که مسئولان باشگاه در راه حل کردن این موضوع گامهایی برداشته اند و به دنبال آن هستند که در تابستان ۲۰۲۴ نیز همین مسیر را بروند.  

با شرایطی که بارسلونا در پیش گرفته به نظر می‌رسد مشکلات مالی این باشگاه رو به پایان باشد و آنها به زودی بتوانند خریدهای بزرگ را آغاز کنند، این اتفاق شاید همین تابستان بعدی رقم بخورد. رونامه ال ناسیونال در این مورد نوشته بارسا می‌خواهد خریدهای بزرگ را با جذب یکی از جذابترین بازیکنان فوتبال اروپا آغاز کند.

خویچا کواراتسخلیا فصل گذشته در ناپولی عملکردی استثنایی داشت. این ملی پوش گرجستانی در کنار ویکتور اوسیمن  ستاره نیجریه ای ناپولی بازیهای درخشانی از خود ارائه داند و این تیم را به اولین قهرمانی در سری آ بعد از ۳۰ سال رساندند.

ناپولی توانست این تابستان هر دو فوق ستاره خود را حفظ کند اما بارسلونا به دنبال آن است که در تابستان ۲۰۲۴ به سراغ کواراتسخلیا برود و گفته می‌شود که تیم ایتالیایی حاضر نیست پیشنهادی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو را برای این بازیکن بپذیرد.

وینگر چپ پستی است که بارسلونا به دنبال تقویت آن است که با وجود جدایی ازل عبده  و حضور قرضی ژوائو فلیکس در بارسا این تیم به خرید بازیکن در این پست نیاز دارد. بارسلونا از حالا خودش را برای ترکاندن یک بمب در تابستان آینده آماده کرده هرچند که خرید کواراتسخلیا برای کاتالان‌ها بسیار سخت به نظر می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی