انتقاد تونی کروس از لیگ حرفه‌ای عربستان؛ همه‌اش به خاطر پول و علیه فوتبال است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن آلمانی رئال مادرید که دهمین فصل حضورش را در این باشگاه آغاز کرده نظر خود را در مورد لیگ عربستان اعلام کرد.

تونی کروس بار دیگر در مورد لیگ عربستان و نقل و انتقالات پرطرفدار آنها در این پنجره اظهار نظر کرده است. او هفته گذشته زیر پست فابریزیو رومانو درباره پیوستن گابری ویگا، مهاجم جوان سلتاویگو به الاهلی نوشت: «شرم آور است». اکنون او دوباره در مورد این موضوع صحبت کرده و به شدت از این اتفاق در بازار نقل و انتقالات اخیر انتقاد کرده است.

کروس گفت: «می‌گویند فوتبال آنجا جاه‌طلبانه است، اما همه چیز حول محور پول می‌چرخد. در نهایت، این تصمیمی برای پول و علیه فوتبال است. برای فوتبالی که همه ما می‌شناسیم و دوست داریم سخت می‌شود. هر کس باید این تصمیم را برای خودش بگیرد، برای مثال همانطور که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت.»

او توضیح داد که اگر در ابتدای دوران حرفه‌ای خود یا اواسطش به آنجا بروید خیلی متفاوت از زمانی است که در انتهای دوران حرفه‌ای خود این تصمیم را بگیرید.

دهمین فصل کروس در رئال‌مادرید

او همچنین در مورد دهمین فصل حضورش در پیراهن سفید رئال مادرید صحبت کوتاهی کرد، جایی که موفق به کسب سه عنوان لالیگا، یک کوپادل‌ری، سه سوپرکاپ اسپانیا، چهار لیگ قهرمانان اروپا، چهار سوپرکاپ اروپا و پنج عنوان جام باشگاه‌های جهان شده است. در مجموع ۲۰ قهرمانی در یک دهه موفقیت.

«این یک عدد ویژه برای من است که ۹ سال را در باشگاهی فوق‌العاده خاص گذراندم. در رئال مادرید شما باید به طور مداوم بالاترین استانداردها را رعایت کنید و همیشه بهترین خودتان را ارائه دهید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    امثال کروس که از عربستان درخواست نداشتند ناراحتند و در ضمن مگر در جاهای دیگر مجانی بازی می‌کنند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی