نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وقتی رئیس فدراسیون فوتبال خوشبین نیست دیگران چطور امیدوار باشند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: می‌دانم در دو سه روز گذشته وزارت خارجه مذاکرات مثبتی با طرف عربستانی داشته و منتظر تصمیم AFC هستیم.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان سعودی گفت: «همانطور که آقای المسحل اعلام کرده، ۵ سپتامبر در این خصوص تصمیم می‌گیرند. در هر صورت یک هفته دیگر یا این حکم گذشته شکسته می‌شود یا اگر باقی بماند ما مجبور هستیم بازی‌ها را رفت و برگشت در کشور دیگری برگزار کنیم. در مجموع با توجه به رفتار طرف عربستانی و وزارت امور خارجه خودمان ارزیابی‌ام مثبت است. من می‌دانم در دو سه روز گذشته وزارت خارجه مذاکرات مثبتی با طرف عربستانی داشته و منتظر تصمیم AFC هستیم. باید مراحل اداری طی شود ولی اگر از من بپرسید می‌گویم بازی در کشور ثالث همچنان پابرجا هست.»

قبل از هر چیز بابت این شفافیت از رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تشکر می‌کنیم اما پس از شنیدن توضیحات ایشان هم دوباره ابهاماتی در اذهان عمومی به وجود آمد. ایشان به خواست رسانه ها جواب دادند و گفتند که چه می شود اما .... درست یک ماه پیش بود که آقای تاج در حاشیه نشست با داوران قبل از شروع لیگ برتر از حل شدن این مشکل پس از ملاقات با همین آقای یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و تفاهم حتی برای برگزاری بازی دوستانه بین دو کشور سخن گفتند. یک بار دیگر هم همین تصویر تکرار شد، جمع میکروفون‌ها و دوربین‌ها مقابل رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان باز هم در حاشیه یک مراسم دیگرو دوباره همین حرف‌ها!

سفر تاج و هدایت ممبینی به استرالیا در حاشیه جام جهانی زنان و دیدار با اینفانتینو هم  پوشش داده شد، با این خبر خوش که قرار است توسط فیفا و ای اف سی «حل» این مشکل اعلام شود. البته آقای تاج در سخنان جدید خود گفته‌اند که مراحل اداری کار باید انجام شود ولی نکته اینجاست که خود ایشان خوشبین به نتیجه نیستند. فراموش نکنیم مهدی تاج نایب رئیس بخش آسیای میانه کنفدراسیون فوتبال آسیاست؛ یعنی خیلی خوب از نظر سایر همکارانش در هیئت رئیسه AFC مطلع است!

یعنی وقتی مهدی تاج می‌گوید من خوشبین نیستمt شک نکنید که ما هم نباید خوشبین باشیم! در پایان همان سوال قبلی؛ چرا اول رسانه‌های عربستانی باید اطلاع رسانی کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • Ali IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    چون عربستان دست بالاتر را دارد،یک موقعی بود درفوتبال ایران هم افراد متخصص وهم دلسوز وجود داشتند درکنار این ودراختیاراین افراد وقتی پول هم قرارداشت آنگاه تمام کشورهای آسیا دربرابر کارشناسان ایرانی سرخم کردند وتسلیم محض بودند ،اما حالا یک فرد پیداکنید درمیان مسئولان که هرسه صفت و ویژگی تخصص ،دلسوزی وپول را نه فقط دوتا وحتی یکی را داشته باشد،گشتیم نبود نگرد که نیست،چون هرکه وابسته تر وبی هنرتر وضعیفتر باشد آن فرد مسئول خواهدشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی