نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...
سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
۸ |
۳
بازیکن جنجالی با استقلال به توافق نهایی رسید
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام روزنامه الشرق، عمرو ورده با استقلال به توافق نهایی رسیده است و نخستین بازیکن مصری لقب گرفت که در لیگ ایران به میدان می‌رود.

عمر ورده، هافبک بازیساز مصری ۴ روز بعد از فسخ قراردادش با الرجاء مراکش با استقلال به توافق نهایی رسید و راهی این تیم خواهد شد.

قیمت این انتقال طبق اعلام ترانسفر مارکت ۱۵۰ هزار یورو برای یک فصل عنوان شده است البته مدت این قرارداد هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

در صورتی که عمرو ورده رسما پیراهن استقلال را برتن کند به نخستین بازیکن مصری تبدیل خواهد شد که در لیگ ایران بازی خواهد کرد.

ورده یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال مصر است و پیش از این هم به اتهام رسوایی اخلاقی از تیم ملی فوتبال مصر کنار گذاشته شد. او پیش از این هم در تیم پائوک یونان به دلایل انضباطی از تمرین کنار گذاشته شده بود.

درباره جدایی این بازیکن از الرجاء گمانه زنی‌های زیادی وجود داشت بعضی بیماری او را بهانه کردند و بعضی هم نوشتند که چون قسط نخست قرارداد او پرداخت نشد فسخ کرد؛ البته پدر او چنین مسائلی را رد کرد و نوشت که بازیکنان تیم الرجاء رفتار خوبی با او نداشتند و به همین خاطر جدا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    دروغی دیگه برای تلف کردن زمان ....خطیرهیچ خریدی برای استقلال انجام نمیده وجوادهم باکنایه گفت اگربه تمرین بیاید بانظرمن بوده شک نکنیدخریدی درکارنیست وخطیر به سلطان وعده تبدیل شده ...شمافکرکن کسی که مسبب بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه هست ومعاون مهدی تاج وانتخاب اول قربانزاده است میادبرای استقلال مفید کارکنه
  • صالح IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    قحطی بازیکنه؟ این بازیکن تو کارنامه اش همه اش حاشیه است... بنظرم آوردنش اشتباه محضه...
  • Hamed IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    ما خودمون بازیکنی داریم که بعد از ورود به اتوبوس، به تیم ملی هم دعوت شد! نیاز نیست اینقدر به این حواشی اینچنینی بپردازید!
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    اگر رونالدو و مسی هم بیان تو این تیم، هیچی نمیشن فقط ناله و ننه من غریبم
  • در حسرت ستاره IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    ما یه یه بازیکن نمیتونیم بگیریم اونموقع لنگ و سپاهان بالای ششصد میلیارد قرارداد بستن اقایون فدارسیون که خودتون هم میدونید سپاهان پرسپولیس تراکتور دو برابر سقف رد کردن بیرانوند اسدی مغانلو جمعا بالای دویست قراردادشونه فقط قانون ماله استقلاله چون کلا با این تیم مشکل دارین
  • کیوان IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    سابقه داشته خطیر حتی بازیکنی که قرار داد بسته بود رو هم فروخته.پس تا بازی نکنه برای استقلال به قول و قرار خطیر نمی شود اعتماد کرد.
  • مارسلو IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    بسم الله خبر ورزشی ماشالله در سم پاشی وسنگ اندازی برای استقلال ید صولایی داره هنوز یارو نیومده رسوای اخلاقی وبی خاصیت مفسد العرضش کرد وای به حال اینکه بیاد.دست بردارید.اگه مسلمون نیستید ازاده باشید
  • فرناز معیشت IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    کلا استراتژی استقلال همیشه ناله و مظلوم نمایی بعد خریدای دو میلیون دلاری جواد که خدای این کار هنوز تو اتوبوس به سمت ورزشگاه به داوری اعتراض داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی ایران و امارات را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی