نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰ |
۱
آوازخوانی رابی ویلیامز برای سرمربی لیگ برتری +ویدیو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رابی ویلیامز نسخه ویژه ترانه مشهورش را به افتخار پوستکوگلو، سرمربی اسپرز، می‌خواند.

رابی ویلیامز هم در دام شیدایی آنگه پوستکوگلو افتاده است. این مربی استرالیایی دوست‌داشتنی در اولین ماه‌های حضورش در تاتنهام، لیگ برتر را طوفانی شروع کرده و با شخصیت درخشانش طرفداران را شیفته خود کرده است.

پوستکوگلو به تازگی ۵۸ ساله شده و هواداران عاشق سبک فوتبالی او شده‌اند. طرفداران از متن آهنگ رابی ویلیامز در سال ۱۹۹۷ به نام «فرشتگان» در شعاری در مورد پوستکوگلو استفاده کردند و به نظر می‌رسد خواننده این آهنگ هم از این کار خوشش آمده است.

ویلیامز در حساب اینستاگرام خود ترانه فرشتگان را با متنی که هواداران اسپرز استفاده می‌کنند، خواند. متن ترانه به شرح زیر است:

«ما همانطور که می‌خواهیم بازی می‌کنیم. آنگه پوستکوگلوی بزرگ، چه درست بگویم چه اشتباه. می‌توانید پوچتینو، کونته و مورینیو یا حتی کریستین گراس را برای خودتان نگه دارید. چون هر جا که برویم، من همچنان عاشق آنگه [آنژه] بزرگ هستم.»

این خواننده ۴۹ ساله که طرفدار پورت‌ویل است، سپس گفت: «فکر کنم از این به بعد طرفدار اسپرز هستم.»

طرفداران تاتنهام از ویدیوی ویلیامز خیلی خوششان آمد. یکی از آنها نوشت: «بهترین چیزی که شنیدم.» دومی اضافه کرد: «بهترین‌ها هم آنگه را دوست دارند.» شخص بعدی عنوان کرد: «تب آنگه مسری است.» و فرد دیگری نوشت: «ما لیگ را می‌بریم.»

اسپرز درست یک روز پس از جدایی هری کین، فصل را با تساوی ۲-۲ مقابل برنتفورد آغاز کرد. آنها سپس پیروزی ۲-۰ مقابل منچستریونایتد و بورنموث را به دست آوردند. مردان پوستکوگلو فردا با فولام در مرحله دوم جام اتحادیه در کریون کوتیج به میدان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی