نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
خلیل‌زاده: ستاره‌های تراکتور را همه می‌خواستند/ زنوزی می‌داند این تیم سودی برایش ندارد و هزینه می‌کند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده از هواداران تراکتور درخواست کرد به حمایت‌های خود از این تیم ادامه بدهند.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی تراکتور برابر مس رفسنجان اظهار داشت: یک تشکر ویژه از هواداران که واقعا روزهای سختی داشتند؛ ما یک عذرخواهی به آنها بدهکار هستیم. تمام بازیکنان هم‌قسم شدیم که نتایجی درخور تراکتور کسب کنیم. یک خواهش از هواداران دارم؛ تیم ما، جوان است و نیاز به زمان دارد. وقتی ۹ بازیکن از ارنج اصلی تغییر می‌کنند، باید به آنها زمان بدهید تا هماهنگ شوند. اگر دقت کنید، ما از بازی با سپاهان تا الان رفته به رفته بهتر شدیم. من از هوادارانی که امروز آمدند و تشویق کردند، تشکر می‌کنم، فقط صبور باشند.

او ادامه داد: به خدا این تیم نیاز به صبوری دارد. شما وقتی به استادیوم می‌آیید، بازیکنان جدید چنین جوی ندیدند و نیاز به صبوری دارند. در دو بازی اول با حضور این تعداد هوادار، استرس برخی از بازیکنان را گرفت. ما از هواداران خواهش می‌کنیم به این این تیم زمان بدهند. ما شما را درک می‌کنیم و می‌دانیم در چه تیم بزرگی بازی می‌کنیم و می‌دانیم چه پیراهنی تن‌مان است. همه بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. شما هم حمایت کنید. به خدا قسم نا در بدن‌مان نیست اما هر چه که داریم، برای شما می‌گذاریم.

مدافع تراکتور درباره ضربه سر خطرناکش در این بازی گفت: بدشانسی آوردم. فکر کردم گل شد. امیدوارم بازی بعدی توپ‌هایمان وارد دروازه شود. شما هم دعا کنید که نتیجه بهتری بگیریم.

خلیل‌زاده درباره گلزنی مهدی عبدی عنوان کرد: مهدی تازه به تیم ما اضافه شده و نیاز به زمان دارد. خدا را شکر در اولین بازی، اولین گلش را زد. ما واقعا نیاز به این سه امتیاز داشتیم و تیم‌مان واقعا تحت فشار بود. باز هم می‌گویم من هوادارانی را که از گوشه و کنار می‌آیند، درک می‌کنم. ما هم از هواداران هستیم. ما هم بچه روستا هستیم و بچه شهر نیستیم؛ می‌دانیم با چه وضعیتی به استادیوم می‌آیند و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خوشحال‌شان کنیم.

او دربازه تشویق خمس توسط هواداران تراکتور گفت: خمس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او مربی بزرگی است. علاوه بر این، اگر شما دقت کنید بازیکنانی به تراکتور آمدند که تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها هم آنها را می‌خواستند؛ پس تیم خوبی داریم و تنها نیاز به زمان داریم. تیم ما کلا عوض شده و از هواداران می‌خواهیم که از تیم ما حمایت کنند. من دست تک تک آنها می‌بوسم که این چند بازی ما را حمایت کردند.

وی افزود: خواهش می‌کنم در صفحات مجازی، انرژی مثبت بفرستند. شاید برای ما مهم نباشد اما بازیکنان جوان به صفحات مجازی می‌روند و با انرژی منفی به زمین می‌آیند. پس کمک کنند و از حواشی دور باشند. این تیم مال مردم و آذربایجان است.  من یک تشکر ویژه هم آقای زنوزی کنم که می‌دانم چه زحمت‌هایی کشیده و چه تلاش‌هایی می‌کند و از جیب هزینه می‌کند. همه می‌دانید سودی برایش ندارد اما با همه وجود هزینه می‌کند. مربی، بازیکنان و همه زحمت می‌کشند.

خلیل‌زاده در مورد تعطیل فیفادی عنوان کرد: ما فعلا باید سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان را بگیریم و سپس درباره فیفادی تصمیم می‌گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی