۰
طارمی مقابل چشم میلانی‌ها بازی می‌کند/ انتقال ستاره ایرانی جدی شد؛ ایتالیایی‌ها تماشاگر ویژه مهاجم پورتو در ورزشگاه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل ریو آوه است.

در آخرین مسابقه هفته سوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۲۲:۴۵ امشب (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی باشگاه ریو آوه مقابل این تیم رده سیزدهمی قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی پس از حضور ثابت در ترکیب پورتو در دو هفته ابتدایی لیگ برتر پرتغال مقابل موریرنسی و فارنسی، امشب هم در شرایطی جزو ۱۱ نفر اصلی تیمش برابر ریو آوه قرار گرفته که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نمایش درخشانی در این باشگاه داشت و به آقای گلی در این مسابقات رسیده بود.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی امشب مقابل ریو آوه به میدان می‌رود که گفته می‌شود مدیران باشگاه میلان عصر امروز برای مذاکره با مدیران پورتو راهی پرتغال شده‌اند و احتمالا امشب هم به تماشای بازی مهدی طارمی می‌نشینند.

مهدی طارمی که فصل گذشته ۲۲ گل در لیگ برتر پرتغال رساند و عنوان آقای گلی را همراه با پورتو به دست آورد، در دو هفته ابتدایی فصل جدید نتوانسته این کار را انجام دهد که امیدوار است امشب دروازه ریو آوه را باز کند.

تیم فوتبال پورتو در دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال دو پیروزی پیاپی مقابل موریرنسی و فارنسی به دست آورده که امشب هم برای رسیدن به برد در زمین ریو آوه تلاش می‌کند تا مثل اسپورتینگ لیسبون و ویتوریا گیمارش ۹ امتیازی شود.

در ادامه همین مطلب بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی