صحبت‌های آنچلوتی با کروس و مودریچ برای درک شرایط تیم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن آلمانی و کروات برای ماندن در ترکیب اصلی رئال مادرید می‌جنگند و مربی به خوبی می‌داند که هردوی آنها برای تیم چقدر مهم هستند.

کروس و مودریچ تا حدی اهمیت خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید از دست داده‌اند و کارلو آنچلوتی می‌خواست با گفتگو با هر دو بازیکن، که هنوز توانایی زیادی برای کمک کردن دارند، از درگیری احتمالی جلوگیری کند. با این حال، بدیهی است که مشارکت آنها در تیم محدود خواهد شد.

کارلو آنچلوتی فوتبال را به کمال می‌شناسد. او کدهای رختکن را از دوران بازی خود می‌داند و این موضوع را با بازی دادن لونین مقابل آلمریا علیرغم حضور روی نیمکت کپا ثابت کرد. او با نگاهی به ترکیب تیم فعلی می‌دانست که ممکن است در خط هافبک تنش رخ دهد.

او در تابستان ۲۰۲۲ آن را حس کرده بود و به همین دلیل بود که کروس، کاسمیرو و مودریچ را در لس‌آنجلس جمع کرد تا به آنها توضیح دهد که ممکن است مجبور شوند حضور در بازی را با بازیکنانی مانند چوآمنی، والورده و کاماویگا شریک شوند. رفتن بازیکن برزیلی برنامه‌ها را تغییر داد. و قبل از شروع لالیگا صحبت‌ها تکرار شد، این بار با بازیکن کروات و بازیکن آلمانی.

حرفه‌ای‌های مثال‌زدنی

تونی کروس و لوکا مودریچ بازی رئال مادرید را در دهه گذشته درخشان‌تر کردند. آنها در موفقیت‌های باشگاه نقشی تعیین‌کننده داشتند و می‌خواهند همینطور ادامه دهند. آنها بی عیب و نقص هستند و از روز اول متوجه شدند که رئال مادرید چیست و چه معنایی دارد. قرارداد آنها به خاطر کارهایی که فصل گذشته انجام دادند تمدید شد. آنچلوتی در صحبت‌های خود با آنها بر تغییر اجباریِ نسل اصرار داشت، اما به آنها اطمینان داد که در تیم بازی خواهند کرد، به خصوص زمانی که تیم مجبور به دو بازی در هفته می‌شود.

صحبت‌های آنچلوتی با کروس و مودریچ برای درک شرایط تیم

درک این شرایط برای هیچ فوتبالیستی آسان نیست، به خصوص زمانی که هنوز از نظر بدنی قوی هستند. خود مربی ایتالیایی هم وقتی بازیکن بود این موضوع را درک نمی‌کرد. کاپلو به تدریج او را در حضور بازیکن جوانی به نام دمتریو آلبرتینی کنار گذاشت. بازیکن هرگز نسبت به هم‌تیمی خود احساس حقارت نمی‌کند. مهم نیست چند سال دارد و کیفیت تازه وارد تا چه اندازه است. شخص همیشه فکر می‌کند بهترین است. اما همه چیز می‌تواند تغییر کند و به همین دلیل آنچلوتی می‌خواست همه چیز را روشن کند و به بازیکنانش اطمینان بدهد که روی آنها حساب می‌کند حتی اگر نقش آنها متفاوت باشد.

شروع فصل برای هیچ یک از آنها آسان نبود. نیمکت‌نشینی برایشان خوشایند نیست و کروس و مودریچ باید نقش جدید خود را درک کنند تا زمانی که مسابقات متوالی از راه برسد. بازیکن آلمانی به دلیل مشکلات کاماویگا در ترکیب اصلی بازی مقابل آلمریا قرار گرفت. بازیکن کروات مجددا مقابل سلتا یار تعویضی بود اما حقیقت این است که او در هر سه بازی به میدان رفت. مربی می‌خواست نشان بدهد که هنوز روی آنها حساب می‌کند.

در کیفیت خط هافبک رئال مادرید شکی نیست. تغییر ترکیب تا حدودی برای دادن فضای بیشتر به هفت هافبک است. ترکیب جدید تیم با بلینگام به عنوان نقطه مرجع مطلق، ثابت می‌کند که حق با آنچلوتی است.

صحبت‌های آنچلوتی با کروس و مودریچ برای درک شرایط تیم

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی