نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۵
ذوق‌زدگی خبرنگار معروف از اقدام سردار آزمون/ تعقیب و گریز با ستاره ایرانی در رم ایتالیا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار مشهور ایرانی ساکن رم همچنان در پایتخت ایتالیا به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

با داغ شدن شایعه حضور سردار آزمون در تیم آ اس رم کاربران شبکه‌های اجتماعی در ایران اقدام به انتشار ترول‌هایی درباره حمید معصومی‌نژاد و سردار آزمون کردند. طبعا برای این خبرنگار صدا و سیمای ایران در شهر رم حضور یک فوتبالیست در تیم سرخپوش یک سوژه همیشگی و ایده آل است که می‌تواند با آن ویدئوها و خبرهای مختلفی را آماده کند.

شهرت معصومی‌نژاد در ایران به نحوه بیان کلمات توسط او، صدای خاصش و البته پایان بندی همه گزارش‌های تصویری‌اش از سوژه های مختلف شهر رم است؛ جایی که او با کنار هم قرار دادن اسم و نام و نام خانوادگی و ادای مشدد کلمه رم امضایی پای کارهای تصویری‌اش دست و پا کرد.

معصومی‌نژاد در سال‌های در روزهای پرتلاطم بازگشت آندره‌آ استراماچونی از تهران به رم و احتمال او در سفارت ایران برای دریافت مبلغ باقی‌مانده قراردادش آخرین گزارش‌های تصویری خود را از رم به ایران فرستاده بود و حالا با حضور سردار می‌تواند در این مسیر پیشتاز باشد؛ چرا که هم در سالیان اخیر خبرنگاری را آموخته و هم به کوچه پس کوچه‌های پایتخت ایتالیا مسلط است.

او امروز صبح گزارشی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که ماجرای جالبی دارد؛ جایی که او در بدو ورود سردار به رم ( به شهر رم، احتمالا روز جمعه) در جایی کمین کرده و خودروی حامل آزمون را زیر نظر دارد؛ جایی که او با دو نفر از کارمندان باشگاه درون خودرو قرار می‌گیرد و او ناگهان از بالا نام سردار را فریاد می‌زند.

اما در حالی که معصومی‌نژاد انگار در پشت پنجره یک خانه یا در پشت بام یک خانه مستقر شده، وقتی نام سردار را صدا می‌کند، بازیکن ایرانی به سمت او برمی‌گردد و او را به جا می‌آورد و در حالی که کارمندان باشگاه مودبانه می‌خواهند از ژست گرفتن سردار مقابل دروبین ممانعت به عمل بیاورند، او با خونگرمی همیشگی کمی در این زمینه مقاومت می‌کند و وقتی معصومی‌نژاد می‌گوید به خاطر مردم ایران چیزی بگوید، او با صدایی که قابل شنیدن است به خبرنگار ایرانی ساکن رم می‌گوید دوستت دارم؛ جمله‌ای که باعث ذوق‌زدگی معصومی‌نژاد و تکرار آن در گزارش تلویزیونی است. معصومی‌نژاد در این بخش از گزارش خود به حضور ۶ ساعته‌اش مقابل باشگا رم برای ثبت این ویدئو اشاره می‌کند و دوبار هم برآن تاکید دارد.

در نمای بعدی معصومی‌نژاد روز به دوربین قرار گرفته و لحظه عبور لکسوس حامل سردار و خروج آن از باشگاه رم را ثبت می‌کند؛ در حالی که با انگشت ماشین را نشان می‌دهد و یادآوری می‌کند که این همان خودرویی است که سردار در نمای قبلی سوارش می‌شده. راننده خودرو هم بوقی برای معصومی‌نژاد می‌زند تا به صحبت او صحه بگذارد!

این محتوایی کوتاه و دلنشین از یک خبرنگار شناخته شده ایرانی در اروپا است. جالب اینکه او در پایان گزارشش می‌گوید حمید معصومی‌نژاد، خبرگزاری تک نفره، رمممممم. با لبخندی که برای ایرانیان آشناست و این محتوا را دلنشین می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج کبیر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آدمایی مثل خیابانی،هادی عامل،معصومی نژاد با کلمات سخیف و عجیب و چاپلوسی دنبال جلب توجه هستند.از آدمای پاچه خوار و لوس متنفرم.از قدیم گفتند چاپلوسان در جهان صنعتگرند.برای همین تو صداوسیما جا خوش کردن و تکون نمیخورند.
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      درسته که صدا و سیمای میلی با ریزش شدید مخاطب و البته مجری های سرشناس مواجه شده که آخریش هم رضا جاودانی بود و شده پایگاه بسیاری از چاپلوسان، اما انقدر بی انصاف نباش و معصومی نژاد و متهم به چاپلوسی نکن. جواد خیابانی هم توی محرم امسال خودش و ثابت کرد که خلاف نظر شما عمل میکنه. مسلما اگر بعضی ها حرف نمیزنند دلیل بر موافقت با اقلیت همیشه در صحنه نیست.
  • بهرام IT ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    آقا هی شلوغش نکن و جهان سومی بازی در نیار با اون خبر ورزشی ات،این ملت بدبخت ایران ما را اسگل گیر آورده اید شما هی رم،رم انگار که کجا آمده آزمون....بیا تا من ایتالیایی بهت بگم که ایتالیا یا رم به طویله عقب مانده و گرسنه اروپا معروف هست.اگر اینرا نمیدانی و از روی ندانستن هی بی جهت این بزرگنمایی را برای ملت و مملکت بدبخت ما میکنی پس برو که دنبال دانستن باشی و بدانی که چی مینویسی و اگر هم همه چیز را میدانی پس این چرت و پرتها را برای ایرانی جماعت ننویس.رم،رم!!!!!چی هست و کی هست این رم،صد سال هست درگیری ملت با دولت ایتالیا که نصف شهر رم را زباله برداشته که باعث شده گرازها و حیوانات وحشی شبها به شهر حمله ور شوند و یکی نیست بیاد یه فکری به حال این زباله ها بکنه.نصف ملت رم دربدر در آلمان و فرانسه و انگلیس وسرتاسر اروپا شده اند بلکه کار و زندگی پیدا کنند چونکه در رم نه کار هست و نه زندگی برای مردم و دارن از گرسنگی می‌میرند.....تو هم نشستی اونجا هی رم،رم میکنی .فوتبالش هم سالهاست که تمام شده است و نه به جام جهانی میتونه راه پیدا بکنه و نه در باشگاههای اروپا حرفی برای گفتن داره...چی شما هی رم،رم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی