نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۲ |
۲
عکس| واکنش جالب هری کین پس از تحویل خودروی آئودی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین خودروی شرکتی ۸۵ هزار پوندی را از کارخانه آئودی تحویل گرفت و واکنش ستاره بایرن مونیخ باعث خنده هواداران شد.

هری کین پس از پیوستن به بایرن مونیخ، خودروی شرکتی ۸۵۰۰۰ پوندی خود را از کارخانه آئودی تحویل گرفت. این مهاجم روز چهارشنبه خودرو را از خودروساز آلمانی گرفت و واکنش او باعث خنده هواداران شد.

کین یک آئودی Q۸ e-tron را از کارخانه آئودی در اینگولشتات دریافت کرد. به همه بازیکنان بایرن یک آئودی به عنوان بخشی از قرارداد داده می‌شود و این برند خودروسازی نیز سهمی در این قرارداد دارد. بازیکنان باید با آئودی خود به سمت تمرین، مسابقات و رویدادهای مربوط به باشگاه بروند. کین پس از تحویل ماشین به خبرنگاران گفت: «من قبلاً رانندگی در آلمان را امتحان کردم، اما البته نه با ماشین جدید. کم کم به این موضوع عادت می‌کنم که فرمان آن طرف است. تا حالا تصادف نکردم، این یک نکته مثبت است.»

اعتراف کاپیتان تیم ملی انگلیس به اینکه هنوز با ماشین تصادف نکرده، هواداران بایرن را به خنده انداخت. یکی از طرفداران نوشت: «چطور می‌توان او را دوست نداشت؟» دیگری اضافه کرد: «این پسر ذاتا شوخ است.» دیگران هم به او ابراز علاقه کردند.

عکس| واکنش جالب هری کین پس از تحویل خودروی آئودی

عکس| واکنش جالب هری کین پس از تحویل خودروی آئودی

کین علاوه بر رانندگی با آئودی، موظف است در جشن‌های سالانه اکتبرفست بایرن، لباس لدرهوسن (نوعی لباس سنتی باواریایی) بپوشد. با این حال، هواداران از اینکه او را با این لباس در عکاسی سنتی این هفته باشگاه ندیدند، ناامید شدند. کین به دلیل تولد فرزند چهارمش در رویداد این هفته غایب بود.

او در بازی اول بودنس‌لیگا مقابل وردربرمن یک گل و یک پاس گل ثبت کرد و امیدوار است در بازی مقابل هاگسبورگ در آلیانتس‌آرنا در روز یکشنبه به آمار خود در آلمان اضافه کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • منوچ گلی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    حسرت به دل ما مونده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی