نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
سلاح پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ گل‌محمدی اعتراف کرد؛ به این دلیل ۲ مرتبه به فینال رسیدیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس به رویایی سرخ‌ها با تیم‌های متمول در لیک قهرمانان آسیا واکنش جالبی نشان داد.

تیم پرسپولیس امسال در لیگ قهرمانان آسیا کار سخت‌تری نسبت به دوره‌های قبلی در پیش دارد چرا که تیم‌های عربستانی با هزینه‌هی سرسام‌آور بسیاری از ستاره‌های سرتاسر دنیا را به خدمت گرفته‌اند باید دید تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران که دو بار تا مرز قهرمانی این تورنمنت پیش رفته این بار چه نتیجه‌ای در این رقابت‌های خواهد گرفت.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن به رویارویی پرسپولیس با تیم‌های متمول آسیایی واکنش جالبی نشان داد. گل‌محمدی در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان و اینکه دوست دارد در چه گروهی قرار بگیرند، گفت: باید منتظر باشیم. تیم‌های قوی و خوبی هستند. وقتی کیفیت فنی سید سه و چهار را با سید یک و دو مقایسه کنید، زیاد فرقی ندارند. سختی زیادی در گروه‌ها هست. هرگروهی باشیم سخت است. مطمئنم با دشواری خاص خودش روبرو خواهیم بود. هر تیمی باشد. ما هم تیم قابلی هستیم و انگیزه زیادی داریم. هرچند که به لحاظ امکانات به گرد پای آن‌ها نمی‌رسیم اما از لحاظ تعصب و غیرت، دو بار توانستیم نایب قهرمان شویم. پرسپولیس فقط با غیرت و تعصب و مردانگی توانسته با کیفیت و امکانات روبرو شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس سلطان ایران IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    با کدام مهاجم میخواین تو آسیا موفق بشین حداقل عبدی را حفظ میکردی بجای که دو دستی تقدیم تراکتور کنی کمی روش کار میکردی کمبود داشت هنر مربیگری خرج میکردی از عبدی ی مهاجم کامل می ساختی قطعا عبدی پتانسیل این کار را داشت
  • سید مهدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    ترس یحیی از میدان دادن به جوانان دوبار قهرمانی آسیا را از پرسپولیس گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی