نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تصویر لورفته از ویکتوریا بکام، زمانی که با یک نصاب زندگی می‌کرد/ چرا همسر دیوید بکام، شریک قبلی زندگی‌اش را کنار گذاشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویکتوریا و دیوید بکام زوج خوشبختی هستند که ۲۳ سال با هم زندگی می‌کنند، اما همسر دیوید بکام قبل از ملاقات با او نامزد شخص دیگری بود.

ویکتوریا بکام زمانی نامزد یک نصاب دزدگیر بود. قبل از این‌که گروه اسپایس گرلز به شهرت جهانی برسد، ویکتوریا قرار بود با «مارک وود» ازدواج کند.

طبق گزارش‌ها، ویکتوریا ۱۴ ساله بود و به دبیرستان سنت مری در چشانت می‌رفت که با وود که در شرکت الکتریکی والدینش کار می‌کرد ملاقات کرد. این زوج حتی در خانه والدین ویکتوریا باهم زندگی می‌کردند.

در سال ۱۹۹۴ پس از این‌که ویکتوریا برای حضور در گروه اسپایس گرلز تست داد، وود از او خواستگاری کرد. حتی ویکتوریا با وجود این‌که هنوز ازدواج نکرده بود، شروع به استفاده از نام «ویکتوریا آدامز وود» کرد. این نام حتی در تولیدات اولیه گروه اسپایس گرلز نیز به چشم می‌خورد. اما درست در زمانی که گروه اسپایس گرلز شروع به کار کرد، ویکتوریا نامزدی را بهم زد و گفت: «او شخص مناسبی برای من نبود؛ من از بودن در این رابطه لذت نمی‌بردم بنابراین این رابطه باید تمام می‌شد.» از سوی دیگر، وود به نقل از نشریه پیپل گفت: «غم‌انگیز است زیرا ما مدتی طولانی با هم بودیم. اما او به چیزی که همیشه می‌خواست رسیده و من به او افتخار می‌کنم.»

ویکتوریا دو سال بعد ستاره استثنایی فوتبال، دیوید بکام را در سالن بازیکنان منچستریونایتد ملاقات کرد و ادامه داستان را همه می‌دانند؛ آن‌ها ۱۰ ماه بعد با هم نامزد کردند و ۲۳ سال می‌شود که با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنند و ۴ فرزند به نام‌های بروکلین، رومئو، کروز و هارپر دارند.

این مطالب را هم بخوانید:

ویکتوریا بکام و نامزد سابقش

دیوید و ویکتوریا بکام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج کبیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    پس دست دوم حساب میشه😂😂.فقط این وسط جای سردار آزمون خالی بوده😂
  • نگار IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    چقدر زشت بود شوهر اولشم زشت بهم میومدن چ شانسی داش دست دوم اومد با ستاره ازدواج کرد اونم خوشگل و مجرد بهترین و خاص .دوزاری شانس دارن
    • مش ممدلی DK ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      ببخشید دیگه, دیوید اول میخواست بیاد در خونه شما رو بزنه, متاسفانه راهش گم شد سر از یک جای دیگه درآورد. شما نگار خانم به بزرگواری خودت ببخش. قول میده دیگه تکرار نشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی