نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بازیکن خارجی می‌گیریم، استقلال را خراب نکنید/ مراقب باشید از بیرون باشگاه شما را گول نزنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت سرشناس استقلال به هواداران  مقابل درب ساختمان این باشگاه هشدار داد.

گروهی از هواداران استقلال صبح روز سه‌شنبه مقابل درب ساختمان این باشگاه تجمع کرده و ضمن انتقاد از شرایط موجود خواهان ملاقات با علی خطیر شدند! اتفاقی که تعجب کارمندان باشگاه را در پی داشت چون تیم حداقل در نتیجه‌گیری کاملاً موفق عمل کرده و در چنین شرایطی دلیلی ندارد که طرفدارانش تجمع کنند.

متفرق شدن معترضین

طرفداران معترض ابتدا شرایط یارگیری تیم را مد نظر قرار دادند و پس از دقایقی خواهان مذاکره با کادر مدیریتی باشگاه و به ویژه علی خطیر شدند اما از مسئولان استقلال کسی برای گفتگو با آنها نرفت. سرانجام حوالی ساعت ۱۳ بود که از تعداد معترضین کاسته شد و یک ساعت بعد فقط ۵ نفر مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند.

شما را گول نزنند

اگرچه از میان مدیران و مقامات مسئول در باشگاه استقلال کسی به جمع هواداران نرفت اما یکی از پیشکسوتان سرشناس این تیم برای دقایقی با آنها همکلام شد.

مهدی فنونی زاده ملی‌پوش اسبق استقلال که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ قدس را همراه با این تیم دارد با حضور در جمع هواداران به آنها گفت: این کارها را نکنید. تیم در حال نتیجه گرفتن است. هر دو بازی قبلی خودمان در لیگ برتر را برده‌ایم و شرایط خوبی داریم. نباید با یک اشتباه وضعیت استقلال را خراب کنیم. الان وضع مطلوبی در جدول داریم و کادر مدیریتی باشگاه هم به دنبال جذب کردن دو بازیکن خارجی است بنابراین فضا بهتر می‌شود فقط باید اجازه بدهیم تا در آرامش کارشان را انجام بدهند و بچه‌های کادر فنی هم تمرکز لازم جهت رویارویی با سپاهان را داشته باشند.

فنونی‌زاده همچنین یک نکته دیگر را هم به هواداران هشدار داد و گفت: مراقب باشید از احساسات پاک شما سوء استفاده نشود. همه ما دلمان می‌خواهد استقلال موفق شود ولی خدای نکرده اینطوری نباشد که یک عده شما را گول بزنند و هواداران را به سمتی سوق بدهند که عملاً به جای اینکه کمک حال تیم باشید، موجب برهم خوردن تمرکز استقلال شوید و به نفع کسانی شود که نمی‌خواهند تیم موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی