عصبانیت مربی سرخ‌ها؛ سکوت نمی‌کنیم و این قضیه را پیگیری می‌کنیم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول حتی بعد از برد تیمش هم از داور به شدت عصبانی بود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.

 لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در آنفیلد مقابل بورنموث به پیروزی ۳-۱ برسد تا اولین سه امتیاز فصل جدید را به دست بیاورد.

شاگردان یورگن کلوپ خیلی زود از حریف عقب افتادند ولی نیمه اول را با برتری ۲-۱ به پایان بردند. در نیمه دوم الکسیس مک‌آلیستر به دلیل خطایی که روی بازیکن حریف انجام داد با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا لیورپول نزدیک به نیم ساعت ۱۰ نفره بازی کند. قرمزها در حالیکه ۱۰ نفره بودند گل دیگری به ثمر رساندند تا با برتری ۳-۱ به کارشان در هفته دوم پایان دهند.

اخراج مک‌آلیستر یکی از جنجالی‌ترین اتفاق‌های این مسابقه بود و یورگن کلوپ در نشست خبری خود از داور به دلیل این تصمیم انتقاد کرد: «نمی‌خواهم در این باره سکوت کنم و قصد دارد حرف بزنم. من کاملا متوجه هستم که در آن شرایط داور کار سختی دارد ولی وقتی خیلی روشن می‌بیند که بازیکن با داخل پایش به پای حریف برخورد می‌کند و هیچ قدرتی پشت ضربه‌اش نیست چطور ممکن است که تصمیم به اخراج مستقیم بگیرد؟ مک‌آلیستر در آن صحنه که بی‌رحمانه به حریف ضربه نزد. او می‌خواست توپ را بزند که اشتباه محاسبه کرد و ضربه آرامی به ساق پای بازیکن حریف زد. ما برخوردهای خشن‌تری دیده‌ایم که کارت قرمز نگرفته‌اند و این هم نباید با کارت قرمز جریمه می‌شد. نمی‌دانیم دقیقا چه باید بکنیم ولی حتما در این باره حرف می‌زنیم و قضیه را پیگیری خواهیم کرد.»

وقتی از او سئوال شد که ایا قصد دارید از داور به لیگ برتر شکایت کنید: «اینکه ما ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم مجازات سختی بود. باید ببینیم، ولی بله باید با مسئولان لیگ صحبت کنیم.» الکساندر آرنولد آخر بازی می‌لنگید، مصدومیتش جدی است؟ «امیدوارم جدی نباشد. ترنت به من گفت که ضربه‌ای به پایش خورده که خیلی دردناک بود. ولی تا جایی که فهمیدم پایش دچار پیچ‌خوردگی نشده بود و فقط یک ضربه وارد شده بود. برای همین تعویضش کردیم. امیدوارم حالش خوب باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی