نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
لایک جنجالی نیمار در اینستاگرام؛ جایی برای تو وجود ندارد!/ آیا این موضوع حقیقت دارد؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن برزیلی پستی را در اینستاگرام لایک کرد که در آن از شروط کیلیان امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن صحبت می‌کرد.

به نظر می‌رسد شایعات به تدریج در پاری‌سن‌ژرمن به واقعیت تبدیل می‌شوند. شایعاتی مبنی بر اینکه کیلیان امباپه رابطه چندان خوبی با لیونل مسی و نیمار نداشت، مدتی است که مطرح شده است. هرچند هر سه در عکس‌های‌شان وانمود می‌کردند که همه چیز خوب است اما در پشت صحنه شرایط متفاوت بود.

ابتدا مسی راهی میامی شد و حالا نیمار راهی عربستان سعودی شده است. این طرف و آن طرف حرف‌هایی شنیده می‌شود در مورد اینکه امباپه با جدایی‌ها ارتباطی دارد. حالا به نظر می‌رسد که نیمار هم چنین تفکری دارد، چراکه پستی را در اینستاگرام لایک کرده که در مورد خواسته‌های ستاره‌ فرانسوی برای ماندن در پاریس صحبت می‌کرد.

در این پست آمده است: «کیلیان امباپه تابستان گذشته به پاری‌سن‌ژرمن گفت که جایی برای او و نیمار در یک تیم وجود ندارد. اتفاقا در روزی که نیمار توسط الهلال معرفی شد، امباپه دوباره فوق‌العاده خوشحال است.»

این پست و لایک نیمار جنجال زیادی به راه انداخته است. بر اساس این پست جنجالی، امباپه فقط برای اینکه باعث فروش اجباری بازیکن برزیلی شود از تمدید قراردادش خودداری کرد. نیمار با الهلال قرارداد امضا کرده و رابطه کمرنگ این دو نفر دیگر به انتها رسید.

این مطالب را هم بخوانید:

لایک جنجالی نیمار در اینستاگرام؛ جایی برای تو وجود ندارد!/ آیا این موضوع حقیقت دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی