مسافر پرسپولیسی بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد/ پدیده سرخ‌ها در لیست سرمربی استقلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو مسابقات از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهر ماه برگزار می‌شود.

در رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو در بخش مردان ۲۳ تیم حضور دارند و این رقابت‌ها در ۶ گروه برگزار خواهد. ایران نیز در گروه دوم این مسابقات با عربستان، مغولستان و ویتنام همگروه شده است.

درهمین ارتباط شنیدیم رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید لیست بازیکنان مورد نظر خودش برای شرکت در این رقابت‌ها را به فدراسیون فوتبال داده است. ظاهرا از تیم پرسپولیس فقط محمد عمری دعوت شده است و قرار است این بازیکن در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند.

اولین لیست امیر قلعه نویی (پس از حضور در تیم ملی ایران) در حالی اسفندماه سال گذشته برای حضور در اردوی فروردین اعلام شد که سامان فلاح به دلیل سانحه رانندگی در لیست حضور نداشت و همچنین دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت در این لیست غایب بودند. محمد عمری ستاره پرسپولیس که  فصل گذشته عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشت به همراه مجید حسینی بازیکنانی بودند که به این دلیل در اردو حضور پیدا نکردند.

محمد عمری مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس در ابتدای  فصل گذشته کمترین احتمال بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس را متوجه خود می‌دید اما یحیی گل‌محمدی او را به جای سعید صادقی در پست هافبک راست قرار داد و سپس به خط حمله منتقل کرد و به خصوص با جدایی یورگن لوکادیا، عمری توانست جایگاه خود در ترکیب اصلی را حفظ کند و نگاه سرمربی جدید تیم ملی را هم متوجه خود ببیند. او ۴ گل هم به ثمر رساند اما پس از مصدومیت، سعید صادقی جای او را گرفت و با کوچ وحید امیری به خط حمله و اوج گرفتن عیسی آل کثیر دیگر جا برای بازی کردن محمد عمری تنگ شد.

با این وجود به نظر می رسد رضا عنایتی این بازیکن ریزنقش و تکنیکی اهل ارومیه را فراموش نکرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نوسترآداموس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    قطعا یه روزی عمری بهترین بازیکن آسیا میشه و در سطح اول فوتبال دنیا بازی میکنه. فقط باید بهش بیشتر بها بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی