عصبانیت شدید صلاح از دست کلوپ!/ دلیل رفتار ستاره مصری چه بود؟ +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد صلاح پس از تعویض مقابل چلسی خشمگین شد و بند محافظ دستش را پرت کرد و هواداران به شوخی می‌گویند که او برای زباله ریختن باید جریمه شود.

مو صلاح به دلیل تعویض شدن در بازی مقابل چلسی خشمگین شد. او در دقیقه ۷۷ جای خود را به هاروی الیوت داد و به شدت از خود عصبانیت نشان داد. بازی لیورپول و چلسی با نتیجه ۱-۱ پیش می‌رفت و صلاح به وضوح از تصمیم یورگن کلوپ، سرمربی تیم، عصبانی شد. او ناراحتی خود را روی نوار محافظ دست خود خالی کرد و در حالی که از زمین خارج می‌شد آن را پرتاب کرد. طرفدارانش به شوخی گفتند که این ستاره مصری باید به خاطر ریختن زباله تنبیه می‌شد.

این بازی به «دربی کایسدو» مشهور شده، به دلیل جنگی که دو باشگاه بر سر انتقال کایسدو داشتند و در نهایت چلسی موفق شد او را از چنگ لیورپول دربیاورد. صلاح در این بازی پاسی عالی به روبن دیاس داد و او موفق شد دروازه را باز کند. صلاح رکورددار گلزنی در هر ۶ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر با لیورپول بود. او در این دیدارها در مجموع ۸ گل به ثمر رساند که یک رکورد مشترک با آلن شیرر، وین رونی و فرانک لمپارد است. و او فکر می‌کرد که در این بازی هم گل زده و رکورد خود را گسترش داده اما VAR به دلیل آفساید گل او را رد کرد.

کلوپ از عصبانیت صلاح به دلیل تعویض انتقاد نکرد. مربی آلمانی گفت: «می‌توانم این موضوع را درک کنم زیرا اگر صلاح گل می‌زد رکورد جدیدی را ثبت می‌کرد، اما من به این موضوع فکر نمی‌کردم. ما به ثبات و به پاهای سرحال نیاز داشتیم. بازی برای همه پرفشار بود. این تمام چیزی است که می‌توانم در مورد این موضوع بگویم، واکنش او کاملا نرمال بود. وقتی مهاجمی را تعویض می‌کنم که فکر می‌کند می‌تواند گل بزند انتظار ندارم به آغوشم بپرد. بنابراین واکنش صلاح نرمال بود.»

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، اما از این حرکت خوشش نیامد و به صلاح گفت که «بنشین و ساکت شو». او گفت: «اشکال ندارد که ناراحت باشید، اما موضوع را کش ندهید. سرش را تکان می‌داد و روی نیمکت نشسته بود و دست‌هایش را در هوا نگه می‌داشت. بشین و ساکت شو. باید بپذیری.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • LIV IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    محمدصلاح انتظارنداشت تعویض وهمچنین گل نزند،همیشه سوپرپاس گل باخودشه ولی همچین پاس نصیبش نمیشه فقط آرنولداونم توپستش نیست
  • مجتبی رجائی GB ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    جناب صلاح: از قدیم گفتن: "پشه رو هم اگه زیاد بهش روو بِدی، فرودگاه میخواد"!!! تو هر کی هر چی باشیُ هر افتخاری توو عُمرِ فوتبالیت کسب کرده باشی، سایه ایی محو از اسطوره هایی همچون: " سانچسُ ساموراُ دی استفانو، گولیتُ داویدزُ فانباستن، بارزیُ فاکتیُ مالدینی، پلهُ گارینشاُ زیکو، رابسونُ گوردون بنکسُ بابی چارلتون، پاسارلاُ مارادوناُ دی استفانو، لارسنُ اشمایکلُ لادروپ، پلاتینیُ زیدانُ کانتونا، هیمستُ موئرُ انزوشیفو وووووو بسیاری اعجوبه ی دیگه محسوب نمیشی! پس ساکت شو و بدون هرگونه لودگی شو و رفتارهای اعصاب خُردکُن که از پیشنهادِ سعودیا آب میخوره، جمله ی معروفِ " با اجازه ی بزرگترا، مخصوصاً مدیریت باشگاه، خاصّه 'باباکلوپ' که طی این چندسال مث یه پدرِ دلسوز زحمات زیادی واسم کشیده، 'بله' رو به زبون بیارُ به خونه ی بختت برو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی