تساوی در هیجان‌انگیزترین بازی هفته اول/ سرخابی‌ها گل زدند، اما برنده نشدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد حساس استمفوردبریج بین چلسی و لیورپول در هفته اول لیگ برتر انگلیس با تساوی پایان یافت.

در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر انگلیس شاهد اولین نبرد بین تیم‌های بیگ‌سیکس بودیم؛ دیداری در ورزشگاه استمفوردبریج که چلسی در آن میزبان لیورپول بود و با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

سوت آغاز این دیدار در حالی به صدا درآمد که هردو تیم در پی شکستن طلسم گل نزدن به یکدیگر بودند، چرا که در ۴ بازی گذشته شاهد هیچ گلی در نبرد چلسی – لیورپول نبودیم. بازی هیجان‌انگیز شروع شد و هردو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که بهترین آن‌ها با شوت محمد صلاح خلق شد؛ شوتی که در دقیقه ۱۲ به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۱۸ محمد صلاح با پاس‌گل زهر خودش را ریخت. قدر پاس طلایی ستاره مصری را لوئیس دیاس دانست و لیورپول را پیش انداخت. در دقیقه ۲۹ محمد صلاح خودش گلزنی کرد که این گل با استفاده از VAR آفساید اعلام شد.

تساوی در هیجان‌انگیزترین بازی هفته اول/ سرخابی‌ها گل زدند، اما برنده نشدند!

اما در آن سوی میدان نوبت به بن چیلول رسید که چلسی را به بازی برگرداند. ابتدا پاس این بازیکن با ضربه سر به اکسل دیساسی مدافع پیش‌تاخته در دقیقه ۳۷ آبی‌ها را به گل تساوی رساند. دقیقه ۳۹ بن چیلول در موقعیت تک‌به‌تک با آلیسون گلزنی کرد، اما گل او هم با استفاده از VAR آفساید تشخیص داده شد.

تساوی در هیجان‌انگیزترین بازی هفته اول/ سرخابی‌ها گل زدند، اما برنده نشدند!

نیمه دوم هم این نبرد پرهیجان ادامه پیدا کرد، اما موقعیت‌ها کمتر از نیمه نخست بود. تعویض‌های غیرمنتظره پوچ و کلوپ برای تغییر نتیجه هم انجام شد. در دقایق پایانی هم دو موقعیت خوب را داروین نونیس از دست داد. در پایان با همان گل‌های نیمه نخست مثل بازی‌های فصل قبل لیگ برتر این بازی هم با تساوی به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی