استقلال راه‌های کلک‌زدن در سقف بودجه را بلد نیست/ قرارداد هاشمی‌نسب و سعید مهری با استقلال ثبت نمی‌شود/ با این نتیجه‌ای که گرفتیم دم جواد نکونام گرم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال گفت: من همیشه حامی سرمربیان استقلال بوده‌ام، چون تیمم را بیشتر از اشخاص دوست دارم.

استقلال در آبادان مقتدرانه به پیروزی رسید و بهتاش فریبا مربی و مدیرفنی سابق استقلال مدعی است پیشکسوتان می‌توانند شرایط برای نزدیک کردن کادر فنی و مدیریتی تیم را فراهم کنند. حریف های بهتاش فریبا را در ادامه می‌خوانید:

اولین بازی و یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه. استقلال چطور بود؟
هم بازی خیلی خوب بود و هم نتیجه. واقعاً دم بازیکنان و کادرفنی ما گرم که توانستند در  هوای گرم و شرجی آبادان چنین نتیجه‌ای بگیرند. صنعت نفت آبادان اصلاً تیم بدی نیست و انصافاً هم خوب بازی کرد اما استقلال خیلی بهتر بود ما به موقع گل زدیم و در نیمه دوم هم گل‌های بعدی را بهتر و بهتر به ثمر رساندیم. استقلال سه تا گل خوشگل زد گل اول قشنگ بود گل دوم خیلی قشنگ و گل سوم هم از بقیه زیباتر. شما گل دوم استقلال را ببینید ارسلان سه گام از مدافع عقب‌تر بود اما سه قدم برداشت و پرواز بسیار دیدنی انجام داد. واقعا از این بازی کیف کردم.

ابوالفضل جلالی و صالح حردانی دو بازیکن خیلی خوب استقلال در این مسابقه بودند و بار دیگر این انتقاد از ریکاردوساپینتو مطرح شده که چرا فصل قبل از آنها خوب استفاده نمی‌کرد؟
من همیشه حامی سرمربیان استقلال بوده‌ام چون تیمم را بیشتر از اشخاص دوست دارم اما با این وجود فصل قبل بارها مصاحبه کردم و گفتم چرا جلالی و حردانی بازی نمی‌کنند؟ اینکه می‌گویم چرا جلالی بازی نمی‌کرد، به معنای انتقاد از جعفر سلمانی نیست اتفاقاً این بچه هم برای استقلال خیلی زحمت می‌کشد و بازیکن ارزشمند و بی‌حاشیه ای است. منظور من سرمایه‌هایی است که استقلال در اختیار داشت اما به خوبی استفاده نمی‌کرد. ابوالفضل حتی می‌تواند در دفاع وسط هم بازی کند. در مورد صالح هم همینطور. البته فصل قبل با توجه به اینکه قایدی و محبی را داشتیم انتخاب کردند از میان یامگاه و حردانی یک مقدار دشوار بود.

داستان ثبت نشدن قرارداد چند بازیکن استقلال و مهدی هاشمی نسب به خاطر سقف بودجه هم دردسرساز شده است.
 این مشکل به وجود آمده و استقلال هم بلد نیست در ماجرای سقف بودجه کلک بزند! استقلال صادقانه رفتار کرده و حالا دقیقاً به خاطر همین صداقتش دچار مشکل شده است. الان منتظر محمد نمی‌تواند در استقلال بماند و قرارداد هاشمی نسب و سعید مهری هم ثبت نمی‌شود! مشکلات عجیب و غریبی که حتماً باید راهی برای حل آنها پیدا شود.

برسیم به ماجرای اختلاف کادر فنی با مدیران باشگاه مسئله‌ای که هنوز حل نشده است.
در این رابطه باید شرایط هر دو طرف را نگاه کرد و زمینه برای حل مسئله را فراهم آورد. شاید کاپیتان‌های تیم بتوانند وارد عمل شوند. شاید هم پیشکسوتانی که همواره نگاه سازنده و مثبت دارند، بتوانند برای حل کردن مشکل و نزدیک کردن نکونام و خطیرنقش آفرینی کنند. اگر دو طرف تمایل داشته باشند قطعاً ما پیشکسوتان می‌توانیم برای نزدیک کردن جواد نکونام و مدیران استقلال وارد عمل شویم و کمک کنیم تا قضیه هرچه سریع‌تر جمع و جور شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • بهتاش پا طلایی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    لذت میبرم و افتخار میکنم وقتی بزرگان استقلال و نام آورانی مثل بهتاش خان رو می بینم که چطور در هر شرایطی پشت تیم هستن ، مردی که واقعا جز به منافع استقلال به چیز دیگری فکر نمیکنه ، ما استقلالیا افتخارداریم که پرچمی که توسط منصورخان در اهتزاز بود در دست سرداران بزرگی مثل بهتاش خان مثل آقا قراب مثل هادی خان نراقی و اکبرکارگر جم و سلطان علی جباری و عمو نصی و عمو اصغر و آقا رضا نعلچگر و شاهین خا بیانی و پرویزخان مظلومی و .....همچنان در اهتزازه
    • رضایاک اصلی۲ IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      دیگه از پشت تیم حکومتی دراومدن افتخار آمیزه براتون کیسه کش؟؟؟
  • Ali💙💙 IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    استقلال باغیرت💙💙💙 درود بر شرفتون
  • ع ق ق QA ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    ههههه بلد نیست؟! اخی مظلومها؟ برای کسی که نشناستون
    • حسین IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      خیلی با مزه بود کلی خندیدیم اینطوری متلک های درجه یک مینویسی نمیگی یک وقت عاشقت بشن
    • کلنگلیس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      نخند افتخارهای بین المللیت میریزه لنگی بی افتخاربین المللی💙💙💙💙💫💫👑👑💪💪💪💪
    • سیدرضا US ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      بسوزه پدر تجربه ، چه کرده بو فکرو ذهن شما رفتار پیشکسوت پرسپولیس که گمان بردین شاگرد اولها ی مکتب انسان ساز دوچرخه سواران تاج و استقلال هم مثل فارغ التحصیلان مکتبخونه قرمز هستن که هرروز مثل قلیچ دنبال سهمشون از تیم هوچی‌گری کنن .
  • جهان RU ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    تاج بلد نیست مثل بعضی تیم ها از هواداران متمول استفاده کرده و نصف قرارداد را اول فصل به حساب بازیکن بریزد. این روش تخصص تیمی است که هوادارانی چون حسین هدایتی دارد کرور کرور پول خرج تیم محبوبش میکند بعد معلوم میشود ابر بدهکار بانکی است و سر از زندان در می آورد.تاج هیچ زمان نیازی به پول شبهه ناک ندارد
  • هوادار فوتبال IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    اولا پاچه خواری نکن دوما گفتی تیمم کدام تیم مگر ارث پدری است که میگی تیمم تیم استقلال مال وزارت اقتصاد ودارای میباشد در ثانی جوجه اردک زشت بگذار چند بازی بگذرد بعد از استقلال تعریف کن
  • ناصر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    کیسه وبلند نیست 😂😂😂گذشت زمان فتحعلی بوم می ترکون هاشمی نسب چطوری گرفت الان باید قرار داد شفاف باشه زمان فتحعلی و آجرلو تمام شد حتی اگر شله زرد و تراختور رعایت کنند بهترین بازیکنان اول پرسپولیس بعد دیگر تیم ها می رفتند
  • رضا شهداد از سوادکوه مازندران IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    من ی استقلالی هستم .از اقا جواد نکونام صمیمانه ممنونم که تیمی هجمومی درست کرد.خیلی عالی بود
  • سیدرضا US ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    اولین بار وقتی اسم بهتاش شنیدم بعداز بازی‌های هشتاد کویت بود که آقای گل آسیا شد و درخشش در آخرین تیمی که به المپیک صعود کرد با بزرگمردی چون حسن آقای حبیبی ، تا بازی دربی سال شصت و یک ، سال قبل اولین دربی رسمی با درخش بی نظیر ناصرخان و دفع توپهایی که هنوز یکی از همونا برترین واکنش تاریخ فوتبال ما شناخته شده بدون گل مساوی شد، بازی شروع نشده بود که همون ابتدا روی دو ضربه کرنر، بازیکن ما که رفته بود پرسپولیس، غلام فتح آبادی دو گل زد که یکی از اونا آفساید شد ، بازی تا دقایق پایانی یک هیچ بود که توپ افتاد زیر پای فریبا تا اون با یک شوت خشک ، سلطانی گلر ملی پوش و بلندبالای پرسپولیسو مات کنه و بازی یک یک مساوی بشه . بهتاش از اون بازی نامش تا ابد حک شد تو قلبم.
  • قرمزته IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    راست میگه اس دق لالیا فقط راه هاپولی کردن کل بودجه را خوب بلدند
  • جواد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    ان شالله که بزرگان منتظر تعارف نمونن خودشون حالا که تیم بازی اول رو برده پادرمیانی کنن و مشکل مربی با میر رو حل و فصل کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی