نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دلیل حضور دستیار ایتالیایی قلعه‌نویی در اولین بازی پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل زاده تورنمنت کافا را به دلیل مصدومیت از دست داد و سپس به تراکتور تبریز پیوست.

از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، این مسابقات زیر نظر کادرفنی تیم ملی قرار خواهد گرفت. بر همین اساس آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی، بازی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک را در استادیوم آزادی تهران زیر نظر می‌گیرد.

این درحالی است که اواخر فصل گذشته معمولا حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل محمدی و مربی تیم ملی، بازی‌های پرسپولیس را به تماشا می‌نشست. این بار اما امیر قلعه‌نویی به حمید مطهری مأموریت داد دیدار حساس سپاهان اصفهان و تراکتور را به تماشا بنشیند و از دستیار ایتالیایی خودش خواست به تماشای بازی پرسپولیس برود! 

درهمین راستا شنیدیم دلیل اصلی این موضوع ارزیابی دقیق دو مدافع میانی پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک است. از آنجایی که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان در مرکز خط دفاع استفاده کند و با توجه به اینکه این دو مدافع عضو تیم ملی ایران به شمار می‌روند بنابراین امیر قلعه‌نویی با نگاه خریدارانه‌تری به زوج پرسپولیسی نگاه می‌کند. فراموش نباید کرد ایتالیایی‌ها در دفاع زبانزد خاص و عام بوده و کاتاناچیو (دفاع ایتالیایی) در دنیا مشهور است.

همچنین کوچ شجاع خلیل زاده به تراکتور باعث شد زوج او و محمدحسین کنعانی زادگان نیز بر هم خورده و حالا سرمربی تیم ملی دنبال زوج جدیدی است. زوجی که در پرسپولیس و بازی کنار یکدیگر، هماهنگ تر نیز خواهند شد. برهمین اساس آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی مأموریت دارد که امروز با دقت و وسواس خاصی نظاره گر عملکرد زوج خط دفاعی پرسپولیس در اولین هفته لیگ برتر در استادیوم آزادی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی