نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۶
جدال جذاب فوق ستاره ایرانی با ملی‌پوش برزیلی/ همه‌چیز در گروی تصمیم آقای لوی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شایعه پیوستن مهدی طارمی بازیکن تیم پورتو به تاتنهام روز به روز جدی تر می شود.

تنها یک سال از قرارداد مهدی طارمی با پورتو مانده وهمین موضوع باعث شد تا در نقل و انتقالات تابستانی خیلی زیاد در خصوص آینده فوق ستاره ایرانی پورتو حرف زده شود. رسانه‌های مختلف مهدی را در طول ماه‌های گذشته به تیم‌های زیادی لینک کردند ولی همچنان طارمی عضوی از پورتو است و حضوری فعال در تمرینات تیمش دارد. با این حال از چند روز قبل شایعه رفتن مهدی به تاتنهام حسابی دست به دست چرخید و در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی کار شد. رسانه‌های معتبر پرتغالی مدعی شدند چهارشنبه آخرین بازی طارمی برای پورتو خواهد بود و ستاره ایرانی بعد از بازی مقابل بنفیکا در سوپرجام پرتغال از این تیم جدا خواهد شد و به یک تیم بزرگ خواهد رفت.

جست و جو برای یافتن تیم بعدی مهدی ادامه داشت تا اینکه خبر رسید مهاجم تیم ملی با تاتنهام به توافق شخصی رسیده و مذاکره برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن ادامه دارد. خیلی‌ها فکر می‌کردند این خبر هم مثل خبرهای قبلی فقط در حد حرف است و مهدی باز هم در پورتو می‌ماند. با این حال آنطور که مشخص است قضیه پیوستن طارمی به تاتنهام کاملا جدی به نظر می‌رسد و حتی چند خبرنگار مطرح دنیای فوتبال هم این موضوع را تایید کردند.

بایرن‌مونیخ مدت‌هاست به صورت جدی روی خرید هری کین تمرکز کرده و ۲ پیشنهاد اولیه‌ آن‌ها برای جذب ستاره تیم ملی انگلیس با پاسخ منفی باشگاه لندنی مواجه شده است. با این وجود مذاکرات بین طرفین به صورت جدی در جریان است. دنیل لوی مالک تاتنهام به خوبی می‌داند که هری کین فقط تا آخر فصل پیش رو با تاتنهام قرارداد دارد و مانند دفعات قبلی نمی‌تواند او را به راحتی نگه دارد که اگر این اتفاق رخ دهد، بهترین گلزن تاریخ باشگاه در انتهای همین فصل به صورت رایگان راهی تیمی‌دیگر خواهد شد.

مونیخی‌ها هم اصلا دوست ندارند هدفی که از ابتدای پنجره نقل‌وانتقالاتی زیر نظر داشتند را از دست بدهند و به‌سراغ گزینه‌های بعدی بروند. همه این‌ها در کنار علاقه کین به نهایی شدن این جابه‌جایی نشان می‌دهد که باید جدایی ستاره ۳۰ ساله سه‌شیرها از تیم محبوبش را تقریبا قطعی بدانیم. در واقع مذاکره تاتنهام با پورتو برای جذب طارمی به همین دلیل است و قرار است مهدی جانشین فوق ستاره انگلیسی شود.

تاتنهام در حال حاضر به غیر از هری کین، ریچارلیسون مهاجم تیم ملی برزیل را هم در اختیار دارد و در صورت جدایی کین و پیوستن طارمی به این تیم، مهدی باید با ستاره برزیلی برای حضور در خط حمله رقابت کند. همچنین همبازی شدن طارمی با سون کره‌ای هم در نوع خودش جالب خواهد بود. این دو بازیکن بهترین‌های فوتبال آسیا در سال‌های اخیر بودند و در فوتبال اروپا حسابی درخشیدند.

حالا حضور احتمالی آن در کنار هم می‌تواند برای فوتبال آسیا هم جذاب باشد. طارمی بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد آرزوی بازی در لیگ جزیره را دارد و شاید پیشنهاد تاتنهام آخرین فرصت او برای رسیدن به رویای فوتبالی اش باشد. هرچند مهدی همیشه طرفدار رئال مادرید بوده و از بچگی این تیم را دنبال می‌کرده، ولی بارها اعلام کرد دوست دارد در انگلیس فوتبال بازی کند. همه چیز آماده انتقال بزرگ برای فوتبال ایران است و ما می‌توانیم بعد از سال‌ها در لیگ جزیره یک نماینده داشته باشیم.

قبلا کریم باقری و آندرانیک تیموریان در لیگ برتر انگلیس بازی کردند و حالا مهدی می‌تواند سومین ایرانی باشد که در بهترین لیگ دنیا بازی خواهد کرد. البته گره این انتقال بدست دنیل لوی مالک تاتنهام باز خواهد شد و او ابتدا باید با فروش هری کین موافقت کند و بعد از جدایی کاپیتان تیم ملی انگلیس، فوق ستاره ایرانی را به خدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    ضمن احترام، لطفا قبل از درج هر خبر اطلاعات کافی در مورد آن کسب کنید و بعد اقدام به نشر کنید. فکر نمیکنم سالهای زیادی از حضور ایرانی ها در لیگ برتر انگلیس گذاشته باشه، چون سامان قدوس تا فصل قبل و علیرضا جهانبخش هم دو سال قبل در انگلیس بودند. از قلم افتادن بازیکنان ملی پوش بی احترامی به آنها و همچنان به خوانندگان خبر هست. با تشکر
    • بایسیکل ران IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      سپاس از توجه تون و ایضا سامان قدوس
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا FR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    طارمی به احتمال فراوان این فصل هم تو پرتو میمونه مطمئن باشید هیچ جا نمیره ..
  • مصطفی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    پورتودر برابر تاتنهام تیم کوچکی نیست 2 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده ضمن اینکه طارمی هر سال تو لیگ قهرمانان فرصت درخشش با پورتو رو داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی