نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
وعده کهکشانی میلیاردر ایرانی در کانادا به سرخ‌ها/ اگر مدیریت پرسپولیس را بر عهده بگیرم یک تیم جهانی می‌سازم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الکس هادی‌تقی با تصویری در اینستاگرام جنجال زیادی را برانگیخت.

میلیاردر ایرانی که در یونان مشغول فعالیت پیرامون املاک است و علاقه خود را به مالکیت بر پرسپولیس نشان داده، حالا تصویری جنجالی را منتشر کرده که. شاید خنده دار هم باشد.

امباپه، بازیکنی که به پیشنهاد ۴۰۰ میلیون دلاری الهلال حتی پاسخ هم نداد، در صفحه هادی‌تقی با پیراهن پرسپولیس به نمایش درآمده تا این میلیاردر ایرانی هم وارد ماجراهای جلب توجه طرفداران پرسپولیس شود.

او نوشته: اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرم و تیمی در سطح جهانی بسازم هیجان انگیز نیست؟ اگر به این ایده اعتقاد دارید، بیایید صدای خود را به گوش دیگران برسانیم! وقت آن رسیده که دولت بداند که ما مشتاق تغییر هستیم.

البته در تمام این سال‌ها پرسپولیس و استقلال بارها توجه چهره‌های ثروتمند را به خود جلب کردند اما هادی تقی شاید یکی از موارد منحصر به فرد باشد که حالا نشان می‌دهد از ارقام بازار نیز اطلاع چندانی ندارد.

جالب اینکه ارزش مجموع بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۴ میلیون یورو است و ادعای هادی‌تقی بیشتر به یک پست طنز شباهت دارد.

وعده کهکشانی میلیاردر ایرانی در کانادا به سرخ ها/ اگر مدیریت پرسپولیس را بر عهده بگیرم یک تیم جهانی می‌سازم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جوادی US ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    هیچم خنده دارنییت،اگر مردی هست وبقول خودشون میخوان تیم رو واگذارکنند،این گوی واین میدان.توشل مغزبا این تیترزدنت،فقط معلومه کیسه کش حقیری بیش نیستی.
    • عروس الع۶ین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اینکه مجموع رقم امروز پرسپولیس رو جمع بزنند و با پیشنهاد این هوادار مقایسه کنند و بعدم از نتیجه ی خود خوشحال باشند فقط از یه کیثه کش سوزناک بر میاد که از درون و بیرون در حال سوزش است.این نکته رو هم باید در نظر داشت که مبلغ رقم بازیکنان کنونی پرسپولیس بیشترین قیمت بازیکنان لیگ برتر ایران است و دیگر تیمها حالا حالا باید رکاب بزنن تا به چندین فرسخی سرور برسند.هرکی قبول نداره از دوچرخه چی ها و زن نوزی بپرسه.😂😂😂😂😂😂
  • سرباز IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بیچاره ایران ، بیچاره فوتبال مفلوک ایران و بیچاره پرسپولیس و استقلال به عنوان محبوبترین و پرطرفدارتین تیم های ایرانی که ملعبه دست خودنمایی امثال سالمی زاده و هادی تقی شده اند. هر دو ادعای خرید باشگاه های چند ده میلیون دلاری دارند ولی یکی در کاغذ A4 به سبک عریضه نویس های دهه سی دم دادگستری درخواستش را ارسال می کند و اون یکی مثل بلاگرهای درجه چندم فضای مجازی . بیچاره این باشگاه ها که اگر اموال غضب شده شون را بهشون برگردانند اینقدر ثروتمند می شوند که امثال این آدم ها حتی نمی تونند یک سهم از سهامشون را بخرند .
  • . IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    باشه خب چرا عمل نمی کنید؟ اگر اینطور بشه که خوب میشه.
  • . IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    باشه خب چرا عمل نمی کنید؟ اگر اینطور بشه که خوب میشه.
  • مجد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    چرا تیم پرسپولیس و به فروش نمیزارن؟اینهمه سال و هر سال فقط حرف.پرسپولیس شخصی بشه با حمایت طرفدارها میتونه هر کاری بکنه.
  • محمد IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    کی میاد ایران آخه
  • کیان IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    دولت پرسپولیس مردمی و اولین باشگاه حرفه ای و خصوصی فوتبال ایران را به اسارت خود در آورده تا از پرسپولیس در راستای اهداف خود استفاده ابزاری کنند پرسپولیس بایدهمچون دهه های ۴۰ و‌۵۰ و ۶۰ آزاد شوند جوف الاستقلال دولتی مدیریت واحد نمودن خلاف مکتب شاهین و پرسپولیس مردمی است !!!!
  • رضایاک اصلی۱ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    یه شخصیت فرضی درست کردند مثلا اونه که از لنگ حمایت می کنه جمع کنید بابا دیگه اظهرمن االشمسه که لنگ حکومتی توسط چه کسانی از نظر مادی ومعنوی حمایت میشه
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      برعکس گفتی
  • پرسپولیس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    هیچ چیز غیر ممکن نیست.اینو باشگاهای عربستانی ثابت کردن.تنها چیزی که غیر ممکن هست واگزاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هست.
  • 😁😁😁 IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    به عنوان یه پرسپولیسی میگم: این آدم دوزار هم تو جیبش نیست چه برسه به یه قرون!! تو برای معروفیت خودت داری این حرفای رو رو میزنی. ببین اسمت چی بوده که کردیش الکس. الکس هادی تقی. یاد جوک آرش چوس‌چهره افتادم که بهش گفتن اسمت خدایی خیلی ضایع است، برو عوضش کن.!!
  • د IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بدید بهش ببینم چیکار میکنه اگه دلار نیست خوب واگذار کنید
  • آقازاده IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    تو زیرآب کریم باقری رو نزن نمیخواد تیم جهانی بسازی. ما به پول‌های کثیف امثال تو نیازی نداریم.
  • لنگی که افتخاره بزرگش دوم شدن هست😂 IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    لنگیا. پیروزی گوش بدید که اینم مثل همون قبلی که استیل آذین ساخت و هی پول به لنگیا میداد از جیب مردم و الان زندان افتاد هیچی نیست. برادران شیبانی اهوازی هستن که استقلال خاستن بخرن و بزرگترین کارخانه رانی سازی خاورمیانه رو توی دبی دارن و استقلالی تعصبی هستن رو همه دیدیم چطور دولت خاست پولشون بخوره اما لنگیای حقیر به یه املاکی خودتون باختید که اون داره تبلیغ می‌کنه فقط🤫🤫🤫🤫 تاج استقلال سرورتونه 💙💙💙💙
  • مهرنگار IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    فتوشاپه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی