نامه فدراسیون فوتبال به فیفا درباره حضور زنان در لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال به فیفا وعده داد که تاکید فدراسیون فوتبال جهانی مبنی بر حضور بانوان در استادیوم‌های لیگ برتر را به تدریج رعایت خواهد کرد.

گفته می‌شود این فصل لیگ برتر قرار بود در شروع با حضور تماشاگران زن برگزار شود و بر همین اساس به تاخیر افتاد تا مقدمات حضور بانوان در استادیوم‌ها مهیا شود. اما اکنون سهیل مهدی رئیس کمیته ی مسابقات خبرداده است، در هفته ی نخست تنها دیدار گل گهر در برابر فولاد با حضور بانوان برگزار می‌شود اما به مرور زمان همه دیدارهای لیگ برتر با  حضور بانوان برگزار خواهد شد.

در این خصوص فدراسیون فوتبال با فیفا نامه نگاری کرده است و قول داده به زودی و در فصل جاری در همه ی استادیوم‌های لیگ برتر مقدمات حضور تماشاگران زن را مهیا کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تهدید کرده اند، در صورت عدم حضور تماشاگران زن در بازی‌های لیگ برتر بازی‌های لیگ برتر از حالت  حرفه ای به آماتوری تغییر می‌کند. در این صورت تیم‌های برتر مسابقات شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد.

جالب است بدانید علاوه بر گل گهر تیم‌های دیگری هم برای حضور زنان در استادیوم‌ها پیش قدم شده اند که می‌توان تیم‌های ملوان، نساجی و ... را مثال زد. حضور زنان در بازی گل گهر -–فولاد آزمایشی است و با برطرف کردن معایب آن به زودی شاهد حضور زنان در همه بازی‌های لیگ برتر خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی