نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کاپیتان رئال باز هم به مسی می‌پیوندد؟/ این ستاره هم دوست دارد به میامی برود
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس اکنون یک بازیکن آزاد است و با وجود اینکه از خیلی از باشگاه‌ها پیشنهاد دارد اما مایل است به لیگ آمریکا بپیوندد.

سرخیو راموس تسلیم نمی‌شود. بازیکن سابق رئال مادرید به تمرینات روزانه خود ادامه می‌دهد تا باشگاهی را پیدا کند که تمام انتظاراتش را برآورده کند. او در روزهای اخیر پیشنهادهای مختلفی دریافت کرده، اما آرزوی این مدافع ادامه دادن به حرفه خود در ایالات متحده و MLS است که پس از آمدن لئو مسی به ویترینی عالی برای فوتبال اسپانیا تبدیل شده است.

زمانی که دوران حضور راموس در پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید، سعی کرد قبل از گرفتن تصمیمی که ممکن بود عجولانه باشد، به خود استراحت بدهد. عربستان سعودی بارها در خانه او را کوبید، همچنین تیم‌های مختلف برزیل، حتی شایعاتی مبنی بر علاقه سویا به عنوان پلی برای بازگشت او به فوتبال اسپانیا به گوش می‌رسید، اما هدف واقعی مدافع این است که یک ماجراجویی در شمال آمریکا را تجربه کند.

پاری‌سن‌ژرمن پس از پایان فصل پیشنهاد تمدید قرارداد را به سرخیو راموس ارائه کرد که در آن نیمی از دستمزد قبلی او را بسته به عملکردش پیشنهاد دادند، اما مدافع این پیشنهاد را دوست نداشت و آن را رد کرد.

حقیقت این است که MLS، مانند لیگ عربستان، به مقصدی جالب برای بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است. در فصل گذشته ارتباط خوبی بین مسی و راموس ایجاد شد، به طوری که ستاره آرژانتینی به او کمک می‌کند تا به فوتبال آمریکای شمالی بپیوندد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرگپه DE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    تیتر رو اشتباه زدی دادش، بلد نیستی نکن. کاپیتان اسبق رئال....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی