کیومرث هاشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به زودی کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت ابراهیم رئیسی معرفی می شود.

جانشین وزیر ورزش و جوانان مشخص شد؛ نام سرپرست جدید وزارت ورزش «کیومرث هاشمی» است.

با شنیدن این اسم، اولین خاطره ای که به ذهنمان می رسد، حضور هاشمی در سازمان تربیت بدنی و همکاری او با محمد علی آبادی است. کیومرث هاشمی معاون فنی سازمان تربیت بدنی در دهه ۸۰ بود؛ چهره ای که پس از برکناری جنجالی محمد دادکان به سرپرستی فدراسیون فوتبال رسید تا جاده برای انتخاب علی آبادی صاف شود.

علی آبادی یگانه رئیس سازمان تربیت بدنی تاریخ ورزش ایران است که سودای ریاست در فدراسیون فوتبال را هم داشت؛ اما برکناری دادکان باعث شد تا برای نخستین بار، فیفا حکم تعلیق را به فوتبال ما دیکته کند. به محاق رفتن فوتبال کشور اما محصول تازه ای در فدراسیون داشت؛ کمیته انتقالی! در واقع همان نهادی که به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، محسن صفایی فراهانی به آن ورود کرد تا یک مانع جدی قانونی بر سر راه ریاست علی آبادی ایجاد شود.

رانت حضور در معاونت سازمان تریبت بدنی برای کیومرث هاشمی، ریاست کمیته ملی المپیک را به همراه داشت؛ به عبارت بهتر، او منهای وزیر شدن همه کرسی های داغ ورزش کشور را تجربه کرد. با این همه در سال ۱۳۹۹ و به وقت انتخابات فدراسیون فوتبال، کیومرث هاشمی در یک تلاش ناموفق دیگر برای رسیدن به صندلی ریاست، گوی و میدان را به شهاب الدین عزیزی خادم واگذار کرد.

 حالا حمید سجادی وزیر مستعفی ورزش و جوانان، جانشینی به نام کیومرث هاشمی دارد؛ مردی که این بار قرار نیست از اعضای مجمع رای بگیرد؛ بلکه باید بخت و اقبال خود را در مجلس شورای اسلامی و رای اعتماد از نمایندگان مردم محک بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    وزیر بعدی ورزش که اگر ابی ها نتیجه نگرفتند و در صورتی که پرسپولیس قهرمان شود،میشود وزیر پرسپولیسی ،البته اگر ابی ها قهرمان شد،جواد لالیگایی با جوان‌گرایی و تیزهوشی و تاکتیکی استقلال را قهرمان کرد،وزیر هم بی طرف هست 🤣😂
    • Gaber IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      تیز هوشی که در عربستان فرار کرد تیزهوشیه . لالیگایی کجا اینکار را می‌کنه ضمنا استقلالی‌ها تا تهمت بزنند و بازی زیبای گذشته پرسپولیس را اقرار نکنند همچنان اسیر دام خود و افکار زشت خود هستند و هیچ جایی نمی‌رسند غیر از اینکه همه دفاع کنند که اینو فقط از کی‌روش یاد گرفته
  • مجید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    یار دوازدهم پرسپولیس رفت.
    • العین IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      یار دوازدهم الاستقلال اومد
    • ساوالان IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      اگر استقلال قهرمان شود وزیر بی طرف هست اگر پرسپولیس قهرمان شود . وزیر همان بابا هست.. ننه من غریبم..!!!!!!!!!!!!!!
  • ریاکار IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    یادش بخیر شب به یاد ماندنی با عادل فردوسی پور و تسلط فوق العاده مهندس صفایی فراهانی.... اون شب نه فقط کیومرث هاشمی و وزارت ورزش. که کل دولت پدیده قرن به محاق رفت.
    • حسین شاکری بوشهری US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      ایوالله!🌹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی