نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هری کین در بایرن‌مونیخ
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه تاتنهام برای انتقال هری کین به بایرن‌مونیخ شرایطی دارد که مالی است و گفته می‌شود به دنبال بند بازخرید هم هستند.

باشگاه تاتنهام پس از مذاکرات ناامیدکننده در لندن به مدیران باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرده که باید به میزان قابل توجهی پیشنهادشان را برای هری کین افزایش دهند.

یان کریستین دریسن و مارکو نپه مدیران بایرن روز دوشنبه برای مذاکره بیشتر با دنیل لوی رئیس تاتنهام در مورد انتقال هری کین به لندن رفتند. غول‌های بوندس‌لیگا تاکنون پیشنهادهای ۶۰ میلیون پوندی و ۷۰ میلیون پوندی ارائه کرده‌اند که رد شده، اما انتظار می‌رود مذاکرات‌شان در هفته جاری ادامه پیدا کند. پیشنهادات آینده قهرمان بوندس‌لیگا می‌تواند تا حدود ۸۶ میلیون پوند افزایش یابد، اما هنوز بسیار کمتر از ۱۰۰ میلیون پوندی است که تاتنهام برای بهترین گلزن تاریخش در نظر دارد.

سایت «اتلتیک» گزارش می‌دهد که دو باشگاه هنوز ۲۵ میلیون پوند از نظر ارزش‌گذاری این انتقال فاصله دارند. با این حال سایت نشریه «میل» هم اضافه می‌کند غول‌های آلمانی آماده‌اند تا رکورد نقل‌وانتقالات‌شان را بشکنند و ۸۵ میلیون پوند برای کاپیتان انگلیس پیشنهاد بدهند. در همین راستا «اسکای‌اسپورتس» هم گزارش داده که تاتنهام به دنبال یک بند بازخرید است که می‌تواند باعث شود کین به طرز هیجان‌انگیزی در پایان دوران حرفه‌ای‌اش به باشگاه برگردد.

قرارداد کین تابستان آینده با تاتنهام تمام می‌شود و تمایلی به امضای قرارداد جدید ندارد. به این معنی که اسپرز در صورت عدم فروش او، تابستان آینده این بازیکن را بدون هزینه از دست خواهد داد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس مایل است این تابستان به بایرن برود. سران بایرن‌مونیخ هم به آلمان بازگشتند و به نوعی از بستن این قرارداد قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات مطمئن هستند. هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ احساس می‌کند که در صورت انجام این معامله، کین می‌تواند تقویت‌کننده‌ای برای کل بوندس‌لیگا باشد. او به نشریه «کیکر» در این باره گفت: «هری کین بازیکنی بسیار جذاب، کاپیتان انگلیس و بهترین گلزن است. او به ما و بوندس‌لیگا کمک خواهد کرد.»

کین به دور از این فعل و انفعالات برای انتقالش، آخر هفته را با همسرش کیت و فرزندانش در دیزنی‌لند فلوریدا گذراند. کیت هم چندین عکس از این سفر خانوادگی به اشتراک گذاشت. این زوج ماه مارس اعلام کردند که برای پذیرایی از فرزند چهارم‌شان آماده می‌شوند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی