نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
کلوب| نابودی استقلال و بقیه به چه قیمتی؟/ پرسپولیس مهم است یا ۸۰ میلیون؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خوش خدمتی به پرسپولیس سالهاست تمامی ندارد و وزیران و مسئولین مختلف برای کمک از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

واضح‌تر از اتفاقات چند دهه اخیر که در دهه ۷۰ پرسپولیس علی رغم به خدمت گرفتن چندین بازیکن کمکی که مهم‌ترین آن خداداد عزیزی بود در میانه‌های فصل از لیگ آزادگان کنار کشید ولی فصل بعد همچنان در لیگ ماند ولی استقلال بخاطر سومی در لیگ به دسته سه سقوط کرد آن هم با تصمیمی خلق الساعه و یا نمونه بسیار عجیبش اجبار همه مسئولین سیاسی ،دولتی و ورزشی برای انتقال یحیی گل محمدی از تیم بخش خصوصی پدیده به پرسپولیس و عدم پرداخت هزینه انتقال به باشگاه پدیده و یا قضیه مهدی طارمی در ترکیه که حتی وزیر خارجه وقت نیز برای ممانعت از جریمه سنگین و حتی محرومیت پرسپولیس به ترکیه رفت. البته این موضوع هیچ وقت بصورت رسمی ثابت نشد ولی جسته و گریخته توسط برخی خبرنگاران تایید شد.

بهرحال ماجراهای بخصوص امسال استقلال و بی خیالی برای ممانعت از بحران آبی‌ها به وضوح ادامه دارد و این تیم پرطرفدار در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر وضعیتی نامشخص دارد بطوریکه نه بازیکنان این تیم بطور رسمی قرارداد بسته اند و نه خبری از پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی این تیم است در حالیکه پرسپولیسی‌ها با کمک‌های صورت گرفته هم بدهی‌هایشان پرداخت می‌شود و هم بازیکنانشان قرارداد می‌بندند.

این شکل از رقابت که هرگز عادلانه نیست همه شرایط را برای باز بودن راه قهرمانی سرخپوشان هموار می کند، علاوه بر آن هواداران فوتبالی را نیز از این رشته جذاب زده می‌کند و روز به روز شاهد فرار همه بخصوص سرمایه گذارن و بخش خصوصی و هواداران از فوتبال خواهیم بود تا این صنعت قدرتمند این روزها در ایران به بدترین شکل ممکن رو به افول بگذارد.

اتفاقات چند سال اخیر بخصوص در رویارویی رقیبان پرسپولیس را دوباره نگاه کنیم، شکایت سنگین علیه تراکتور و محرومیت آن زمان بخصوص عالیشاه در آستانه نبرد با پرسپولیس، ماجرای یحیی و پدیده، ماجرای طارمی و ترکیه، ماجرای اخراج عجیب ساپینتو در دربی، ماجرای سالی که تیم دسته دومی ۹۰ در جام حذفی بجای بازی با پیکان در لیگ برتر جایگزین شد و ... همه نشان از توجه و لطف مهربانانه با پرسپولیس بوده و مطمئنا این شکل از قهرمانی و بازی برای هواداران دو آتشه پرسپولیسی نیز جذاب نیست و آنها دوست دارند در زمینی جوانمردانه شاهد قهرمانی تیمشان باشند.

شاید یک روز اتفاقات دست به دست هم بدهد و شبیه ماجرای یوونتوس و سقوط این تیم و گرفتن قهرمانی‌ها و مشخص شدن دست‌های پشت پرده رخ دهد و تبدیل به یک آبروریزی شود.

بی شک منِ هوادار فوتبال که فوتبال را بجای تیم می‌پسندم عدالت و رقابت جوانمردانه برایم ارزشمندتر است و حتی در یکی دو دهه اخیر آن پرسپولیسی که در زمان دنیزلی بدون حمایت آنچنانی ۴ گل می زد و ۳ گل می خورد یا ... هر چند قهرمان نشد ولی جذاب و دوست داشتنی‌تر از امروزیست که با قلع و قمع رقبا بساط قهرمانی را برایش پهن می‌کنند.

اینکه چرا علی رغم دولتی بودن، مسئولین دولتی همچنان اصرار به کمک هایی با روش های دیگر و ناعادلانه به این تیم دارند خود ناراحت کننده تر است و مسئولی که مسئولیت ۳۱ استان و ۸۰ میلیون نفر را بر عهده دارد، تلاش می کند به تیمی خاص کمک کند و خود را نشان دهد، دور از انصاف است و شاهد هستیم ۳۰ استان با انبوهی از پروژه‌های نیمه تمام، لَنگ یک میلیارد پول و لَنگ توجه مانده اند تا مسئولین به سمت قهرمان کردن تیم مورد علاقه شان گام بردارند.

حمیدرضا نژادی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰۰
  • روح اله IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    خداوند اموات شمارا رحمت نماید
    • کیسه کش عقده ای IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      فراری دادن برانکو و لوکادیا ؟! لغو دو اردوی ترکیه امسال و پارسال فقط بخاطر کیسه سوگولی ؟! سرباز کردن عالیشاه و نوراللهی وسط فصل و فرستادنشون به تیم رقیب قهرمانی ؟! عجب لطفی به پرسپولیس کردن و ما نمیدونستیم ؟! فراری دادن شجاع خلیل زاده اونم قبل فینال آسیا توسط رسول پناه و فرستادن پرسپولیس بی دفاع رو جلو الهلال ؟! عجب لطفی به پرسپولیس کردن ؟! فرستادن پرسپولیس چهارده نفره تو فینال آسیا اونم با اتوبوس به ژاپن ؟! عجب لطفی ؟! اعلام اسامی تیم ملی قبل از بازی حساس پرسپولیس تو آسیا توسط کیروش دلال و خط زدن سید جلال حسینی از جام جهانی بازم توسط کیروش البته با همکاری تاج و رفقا ؟! عجب لطفی ؟! مجبور کردن پرسپولیس برای برگزاری بازیهای عقب افتاده لیگ و حذفی که یکی از دلایل چهارده نفره شدن پرسپولیس و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس همین فشار سازمان لیگ به رهبری فتاحی کیسه کش بود ؟! عجب لطفی ؟! دیگه داوریها و بقیه مسائل و تقسیم تیم های لیگ برتری بین جماعت کیسه کش بماند ؟! به پیشکسوت و بازیکن و هواداران کیسه کش میشد تا حدودی حق داد که زیر فشار وحشتناک قهرمانی های پی در پی پرسپولیس متوهم بشن و خزعبلات ببافن
    • آرمان IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      فقط دنبال این هستین که با هوچیگری دیگران رو مقصر جلوه بدین . جای این کارا برین مشکلات تیمتون رو ریشه یابی بکنین . آمار و ارقام همیشه نشون داده دریافتی استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده.
    • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      من به طور اتفاقی از همان ابتدای بابا مسعود قضیه توطئه علیه تاج را متوجه شدم.سال 83 در عسلویه کار میکردم یک همکار داشتم خودش و کل خانواده اش لنگی بودند.گذشت سال 87 یا 88 بود که توی همین سایت خوندم یک شخصی شده قائم مقام مدیر عامل تاج.باورم نمیشد زنگ زدم به دوستم گفتم فلانی این پندار همون برادرت هست .گفت آره.گفت آره گفتم خوب شما که همتون لنگی هستید.خودت میگفتی پندار وقتی دانشگاه درس میداد به دانشجوهای لنگی 2 نمره کمک میکرد.خندید گفت برو تیمت را عوض کن قراره بدبختتون کنیم تلافی اون 9 سال را سرتون در میاریم.همون سالی بود که تیام ابراهیمی کاوه رضایی رفتند و تیمی که خیز برداشته بود برای قهرمانی سوم آسیا از هم پاشید
    • سیخونک US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      تا قبل از این می گفتن وزیر باعث قهرمانیه بازم قهرمان شدیم دوباره شروع کردن به حرف مفت . دیگه سجادی میره استادیوم تشویقشون می کنه تابلوتر از این ؟!!!1 کل پول رو حضرات دزدیدن بردن هوادارای احمق عوض اینکه یقه اونا رو بگیرن به سرورشون حمله می کنن. چاره کار شکایته که پیگیر این داستان هستیم شک نداشته باشین . این تو بمیری از اوناش نیست. بنگاه های خبر پراکنی یکبار برای همیشه باید تاوان افترا رو بدن و با شلاق ازشون پذیرایی بشه
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      اگه آقای نویسنده منصف بود هیچ حرفی نبود ولی ایشون نه تنها منصف نیست بلکه اطلاعات تاریخی ضعیف و پرغلطی داره و به شدت دروغگو میباشد. اون پرسپولیسی که میگی از لیگ کنار کشید و سال بعد برگشت اولا که کنار نکشید و کنار گذاشته شد به خاطر ۱۳ ملی‌پوشی که داشت و چون نمیتونست تو ترافیک شلوغ بازیهای ملی اون سال تو لیگ حضور داشته باشه توسط مصطفوی کیسه‌کش کنار گذاشته شد. در ضمن برای شما که بد نشد. چون راحت تونستین اون سال قهرمان بشید. ثانیا استقلال هیچوقت به دسته سه نرفت بلکه به لیگ سوم رفت. جهت اطلاع شما که فرق دسته سه با لیگ سوم رو نمیدونی میگم: اون سال (سال ۷۱) با تصمیم رئیس فدراسیون (محمد صفی‌زاده) لیگ دوپاره (دو گروه هشت تیمی) برگزار شد. طبق قانون (من درآوردیشون) فقط دو تیم اول هر گروه میتونستن به دور نیمه‌ پایانی راه پیدا کنند. استقلال چون تو گروه خودش سوم شده بود بنابراین به لیگ سوم (نه دسته سه) سقوط کرد و سال بعد دوباره برگشت به لیگی که دیگه دوپاره (دو گروهی) نبود.
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آقای خبرنگار شده از خودت بپرسی استقلال چطور میتونست از دسته اول مستقیم بره به دسته سوم و چطور میتونست از دسته سوم مستقیم برگرده به دسته اول!! اصلا دسته سه‌ای در کار نبود که بخواد برگرده به دسته یک. گلمحمدی هم توی نیم فصل که مربیا و بازیکنا جابه‌جا میشن از پدیده اومد  پرسپولیس همونطور که فکری از نساجی اومد استقلال. چطور اومدن فکری از نساجی به استقلال هیچ اشکالی نداشت ولی اومدن یحیی از پدیده به پرسپولیس اشکال داشت؟! طارمی و رضائیان هم به دلیل کودتای نظامی تو ترکیه باشگاه ریزه اسپور رو ترک کردن و اومدن پرسپولیس و روحانی و وزیر خارجه وقت که برای مذاکرات سیاسی تو ترکیه بودن در خصوص مشکل او هم صحبت کردن. در ضمن طارمی طبق حکم فیفا ۴ ماه محروم و دو پنجره‌ پرسپولیس بسته شد. اگه رایزنی سران مملکت برای حل مشکل طارمی اشکال داره پس رایزنی سلطانی‌فر و سفیر ایران تو ایتالیا برای حل مشکل استراماپولی هم اشکال داره. نکته بعد اینکه برخلاف تیم شما پول تو پرسپولیس درست و منطقی خرج میشه و مثل مدیرای دزد شما تو جیب مدیرا و کارمندای نجومی‌بگیرش نمیره.
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      تراکتور هم محروم و محکوم شد چون هواداراش سنگ و بطری زدن به پرسپولیسیا و نذاشتن بازی برگزار شه و به حکم کمیته انضباطی بازیشون سه هیچ شد به نفع پرسپولیس. آقای نویسنده مشکل جنابعالی نبود معلومات نیست، تعصب بیش از حد به تیم کیسه حکومتی است. به قول صادق نوجوکی: کج بشین راست بگو. چون حوصله نداشتم موارد رو زیاد توضیح ندادم ولی به قدر کفایت چند خطی نوشتم بلکه از گمراهی در بیای. 
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      در خصوص طارمی اینو یادم رفتم بگم: چطور برای مهدی طارمی مشکل درست شد ولی برای رامین رضائیان که هر دو ریزه اسپور رو ترک کرده و اومده بودن پرسپولیس مشکلی درست نشد توسط باشگاه ترکیه‌ای و فیفا؟! حالا اگه کسی حرفی داره بزنه.
    • matt1982 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      بله امواتشون رو رحمت کنه. ما کاری به امواتشون نداریم. مشکل امثال شما و ایشون اینه که چشم دیدن موفقیت های پرسپولیس که در مقابلش سراسر کینه و عداوتید رو ندارید و مجبورید با تنگ نظری رو بیارید به تهمت زدن هایی که خودتون هم بعضا ازش خندتون می گیره. این کارها مسلما حکم مسکن رو دارن و صرفا لحظه ای به کارتون میاد. یارو به چیزی استناد می کنه که خودش هم می گه اثبات نشده و ازش مطمئن نیست و این و اون "جسته و گریخته" در موردش می گن! ولی حرفی از سفر کردن وزیر وقت، یعنی سلطانی فر (همون که استقلالیا بابامسعود صداش می کنن!) به مالزی صرفا برای حذف نشدن استقلال از آسیا که اثبات شده هم هست نمی زنه! از این نمیگه که این سالها هرساله گرونترین تیم لیگ کدوم بوده و دربی نقل و انتقالات رو کی می برده! و... بدونید تهمت زدن به یه تخلف گناهش از خود اون تخلف هم بالاتره و ناله کردنای این چند ساله تون کارمای همین کارای زشتتونه. ادامه بدید!
    • چهل سال مافیای لنگ IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      شما بیایید یک بار پشت پرونده لنگ رو هم شفاف سازی کنید: ۱-پرونده فساد چند صد میلیاردی هدایتی ،عابدینی ، سیاسی از بیت المال و بانک های مختلف۲-پرونده فساد برانکو دلال۳-.پرونده فساد یحیی و دستیارانش۴-پولهای بادرفته برای بازیکنان و مربیان خارجی که مبالغ قراردادشون که نیم فصل بازی کردن شفاف نشد؟لوکادیا (۱ میلیون دلار)-پریرا ( ۱ میلیون ۱۰۰ هزار دلار) برای یک ونیم فصل کلا ۱ گل به ثمر رساند ۶۰ میلیارد تومان برای یک گل دیاباته( حدود ۴۰۰ هزار دلار) برای یک فصل ۵- جعل طارمی چجوری با مذاکره رییس جمهور وظریف با اردوغان ماس مالی شد؟چقدر پول دادیم تا از شکایت انصراف بدن۶- پول های که در اسپانسری فولاد وسامسونگ و هیلی هپو شد.۷- حواله های پورشه ای که بازیکنان لنگ در زمان رویانیان دادن چی بود از کجا اومد؟ ۸- چک سفید هدایتی برای تترابی ووامیری و زیرمیزی هایی که در قراداد نیومد چی شد؟ ۹- معافیت سربازی امیری وترابی با ثبت دروغ بیماری واریکوسل در نظام وظیفه۱۰- پشت پرده حمایت فدراسیون و وزرا از لنگ حکومتی بعد از بیش از ۳۰سال تازه داره رو میشه ولی چه فایده..؟!!
    • جواب به لنگی عقده ای بالا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      کدوم ریخت وپاش..؟؟؟.شعر نگو بچه... مگه کم ستاره گرفتید لنگی ؟ پور علی گنجی دیاباته پریرا، لوکادیا، گولسیانی عمری علی بیرانوند و..و... هر چی ستاره ملی هست باید برای لنگ حکومتی بعد سپاهان...!! اگر منظورت از بازیکن خوب برای استقلال زبیر نیک نفس و بابابی و زواری و جعفر سلمانی شهباز زاده و...ستاره هستن؟؟ !! همه میدونن که بعد از انقلاب اولویت اول و آخر مسولین لنگ حکومتی بوده و به خاطر چی..؟ لنگ صدها میلیارد پشت پرده خرج میکنه..زیر میزی هایی که رسول پناه ،هدایتی و عابدینی و...افشا کردن ولی چون رسانه و لابی و مافیا دارید هیچ کدوم برملا نمیشه..راستی قربان زاده ریس خصوصی سازی چرا استعفا کرد؟ مامور لنگ کثیف بود فقط برای گرفتن قهرمانی و تقدیم مجدد جام لجن و حرام به لنگ حکومتی..!!
    • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      درد مشترک همه لنگیها نداشتن منطق میباشد.اول اینکه شمردن برای تعداد قهرمانی آسیا بود.لنگ تا آخر بابا مسعود 14 قهرمانی داشت که 5 بارش زمان بابا مسعود بود یعنی 35% افتخاراتتون زمان بابا مسعود بوده.در حذفی تا قبل از بابا مسعود 5 بار قهرمان شدید در زمان بابا مسعود 1بار که میشه 16%.تمامی سوپر جامها در زمان بابا مسعود بدست آوردید 100%.تا قبل از بابا مسعود بهترین نتیجه در آسیا سومی بوده و آرزوی شنیدن سوت فینال را داشتید.ولی هر جا var بود لنگ به گل نشست.آخه اونجا سوگلی بودن حکومتی بودن پاچه خواری کردن فایده ای نداره.مشخص شد نه منطق داری نه سواد. و نه معنای کج را میدونی نه راست
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آقا رضا منطق یعنی چی اصلا؟ غیر از اینه که حرف بی‌حساب نزنیم و خزعبل نگیم. اتفاقا ما خوب بلدیم بشمریم و این شمایی که بلد نیستی بشمری. اولا که شما وقتی با چهار و دو کری خوندی ما هم با شیش کری خوندیم که حاصل جمع چهار و دوی شماست.  خواستی کری نخونی. ثانیا قهرمانی کوپا امجدیه‌ شما که کلا زیر سواله به این دلیل که تیمهای حاضر در اون تورنمنت تیمهای قهرمان لیگهای مختلف اون سال کشورشون نبودن. یعنی میخوای بگی تیمهای هندی و تایلندی و اسرائیلی و... بهتر از تیمهای کره‌ای و ژاپنی و عربستانی و چینی اون سال بودن که اومدن با شما بازی کردن. ثالثا قهرمانی تاج منحل شده به شما چه مربوطه. رابعا اگه اینطوره پس افتخارات شاهین هم باید بیاد تو آمار پرسپولیس. خامسا شما گفتی بیش از ۸۰ درصد افتخارات لنگ "از بعد از بابا مسعود" بوده. "از بعد از بابا مسعود" می‌بینی چقد ساده است تجزیه تحلیل کردن.
    • فرهاد۷آبی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      💯👏👏👏
  • تاج کبیر IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این گرگ سالهاست که با این گله آشناست . استقلال و پاس تهران تنها باشگاه های ایرانی صاحب عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا سر فوتبال ایران هستن چه بخوایم چه نخوایم :)))))))))))) عراقچی و ظریف و دادکانها و عابدینی ها چه کارهایی که کردند بلکه سوگولی حکومتی به یه عنوان قهرمان آسیا برسه ولی ولی دست خدا بالاتر از هر دستی هستش . " ید الله فوق ایدیهم " ........... هر جامعه ای عدالت حکم فرما شد ولو جامعه ی کفر باشد سنت خدا آن را محکوم به پیشرفت می کند .............
    • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آقایی که این خزعبلات سراسر توهم رو سر هم کردی میشه بفرمایید که اگر به پرسپولیس لطف میشه چرا موفق ترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عزیز رو حقوقش رو ندادن در حالیکه با غیرت خود برانکو و بازیکنان پرسپولیس دو و نیم میلیون دلار درآمد زایی شده بود و پول بود اما دستور دادن که پرسپولیس و برانکو دیگه بسشونه ؟! مگه نمیگید پرسپولیس بهش لطف میشه و حمایت خاص میشه ؟! حاشیه نرو فقط همین فراری دادن برانکو رو جواب بده ؟! بازم اگه خیلی مطمئن هستی که از پرسپولیس حمایت خاص میشه پس بگو چطور میشه شب دربی بهترین بازیکن پرسپولیس لوکادیا فراری میشه و حتی دوستان مدیر نالایق دولتی مالیاتش رو هم سریع پرداخت میکنن که سریع بتونه بره و دست پرسپولیس تو حنا بمونه ؟! تو متوهم کیسه کش فقط جواب این دوتا رو بده بقیه پیش کش
    • ابرام US ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      اراجیفی که بدون استناد به یک سند وا قعی و محکمه پسند سر هم بندی شده و نشا نه ای است از سندرم( پریشان گویی و هذیان) که فقط در مراجع کارشناسی ویژه ی روان پریشان و متوهمان قا بل بررسی و کارشناسی است تا در مقوله درمان متوهمان و یا وه گویان کاربرد درمانی داشته با شد.
    • ج ب IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      قهرمان منظورت جام سفارشی امجدیه با سه تیم که هزینه جام از قبل توسط سفارشی ها واریز شده بود
    • بهروز IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      تو توهماتون زندگی کنید اگه سوگلی بود که یه مهاجم شش دانگ داشت همین
    • محمدرضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      قهرمانی توجام چهارجانبه باجام سماورنشان افتخارنداره قهرمانی جلوتیمهای قدرژاپنی عربستانی جام درجام آسیاافتخارداره. جلوالعین شیشیتایی شدن افتخارنداره. پول بیت المال وتوجیب استراماچونی وغیره ریختن شرف نمیخواد. علی پروین واسه پرسپولیس جنگید. فرهادشماتیم وول کردرفت
    • محمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      توهمات دایی جان ناپلئونی،سپاهان امتیاز از دست میده تقصیر پرسپولیه؟ تو دو بازی حذفی و لیگ استقلال بازیشو به پرسپولیس میبازه و به گفته داوران پنالتی ال کثیر میسوزه اونا رو نمیبینی .اصلا بگید پول استراماچونی چطوری جور شده ؟ اگه وزیر و وکیل و بانک مرکزی نبود که استقلال پولی نداشت. نمیبینید دو مدیر عامل هاشون بخاطر تخلفات مالی دارن دادگاهی میشن.گزارش سازمان خصوصی سازی رو نمیبینید .قراردادهای نجومی بازیکنانشون رو نمیبیند؟ یه ذره انصاف هم خوب چیزیه
    • رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      من نمیدونم دوستان لنگی شمردن بلد نیستند یا .....گیریم که امجدیه سفارشی بوده گیریم که کشک و دوغ و ماست بوده.اول اینکه روی پیراهن تاج 2 ستاره هست که خار چشم لنگیهاست و این به این معنی است که تاج 2 بار قهرمان شده سال 1370 که شما همون را هم ندارید.دوم اگر انقدر الکی بوده شما چرا 8 تاش را نیاوردید و از امثال محمدان میخوردید و حذف میشدید.سوما تا قبل از بابا مسعود تنها افتخار لنگی جماعت یک عدد 6 بود میگفتیم ما دوبار قهرمان آسیا شدیم میگفتند ما 6 تا زدیم ما چهار بار فینال آسیا رفتیم میگفتند ما 6 تا زدیم میگفتیم تعداد برد ما در دربی بیشتر است میگفتند ما 6 تا زدیم.خلاصه اگر عدد 6 از دایره اعداد حذف میشد لنگی جماعت به طور کلی لال میشد.بیش از 80% افتخارات لنگ از بعد از بابا مسعود و حمایتهای کامل تمام وزارتخانه ها به غیر از وزارت دفاع بود که شاید اون هم...وزارت خارجه برای طارمی با اردغوان لابی میکرد وگرنه طبق قانون فیفا باید به دسته پائینتر سقوط میکرد.وزیر مخابرات یا در توئیتر مشغول کری خواندن بود یا داشت از اپراتورها برای تیمش پول جور میکرد.در مسابقه ای که پای اسبها را بستند هر لنگ خری قهرمانه
    • تاج کبیر IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      جام سفارشی جام های اسنپی داخلیه نه جام باشگاه های آسیا . تالار افتخارات ای اف سی حرف میزنه نه چرندیات بلغور کردن لونگی های سوراخ عروس آسیا . همون چهار جانبه رو نگرفتین جلو محمدان بنگلادش چپ و راست شدین
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آقا رضای کیسه‌کش به تو که میگی ما شمردن بلد نیستیم ثابت میکنم که شدیدا از بیسوادی رنج میبری: اولا گفتی ۸۰ درصد افتخارات پرسپولیس "از بعد از" بابا مسعود بوده. ما بعد از سلطانیفر فکر کنم چهار تا کاپ گرفتیم که سه تاش مال امسال بود. بنابراین ما بعد از سلطانیفر زیاد موفق نبودیم. شما بهتر بود میگفتی تو دوره بابا مسعود، که البته بازم درست نیست. ما ۱۵ قهرمانی لیگ داریم و شما ۹ قهرمانی. ما ۶ تا قهرمانی لیگ تو این هفت سال داشتیم. اگه ۶ رو از ۱۵ کم کنی میشه ۹. این یعنی ما قبل از اینکه سلطانیفر بیاد به عدد ۹ رسیده بودیم و شما تازه پیرارسال به عدد ۹ رسیدین. این مسئله در حالیه که عمر باشگاه ما ۵۵ ساله و عمر باشگاه شما ۷۸ سال. ثانیا شما که گفتی اگه پای اسبو ببندی خر اول میشه، اولا که اسب داریم تا اسب. ما اسب پیر داریم، اسب چلاق داریم، اسب عصاری داریم، اسب سواری داریم، اسب مسابقه داریم، اسب آبی داریم، اسب دریایی داریم. معلومه که پیش اسب آبی و اسب دریایی خر اول میشه. ثانیا حتما اسب شما چلاق بوده. ثالثا بعضی وقتا اگه پای اسبو نبندی فرار میکنه میره ترکیه. 😁😛😁
    • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      درد مشترک همه لنگیها نداشتن منطق میباشد.اول اینکه شمردن برای تعداد قهرمانی آسیا بود.لنگ تا آخر بابا مسعود 14 قهرمانی داشت که 5 بارش زمان بابا مسعود بود یعنی 35% افتخاراتتون زمان بابا مسعود بوده.در حذفی تا قبل از بابا مسعود 5 بار قهرمان شدید در زمان بابا مسعود 1بار که میشه 16%.تمامی سوپر جامها در زمان بابا مسعود بدست آوردید 100%.تا قبل از بابا مسعود بهترین نتیجه در آسیا سومی بوده و آرزوی شنیدن سوت فینال را داشتید.ولی هر جا var بود لنگ به گل نشست.آخه اونجا سوگلی بودن حکومتی بودن پاچه خواری کردن فایده ای نداره.مشخص شد نه منطق داری نه سواد. و نه معنای کج را میدونی نه راست
    • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      در آسیا، استقلال نخستین باشگاه ایرانی است که به جام قهرمانی باشگاه‌های این قارهٔ دست پیدا کرده‌است. استقلال تا به امروز در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ عنوان قهرمانی در سال‌های ۱۳۴۹ (۱۹۷۰ میلادی) و ۷۰–۱۳۶۹ (۹۱–۱۹۹۰ میلادی)، ۲ جایگاه نایب قهرمانی در سال‌های ۱۳۷۰ (۱۹۹۱ میلادی) و ۷۸–۱۳۷۷ (۹۹–۱۹۹۸ میلادی) و ۳ مقام سومی کسب کرده‌است. همچنین آبی‌های تهرانی ۷ بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌اند.[۴۰] باشگاه استقلال موفق‌ترین نمایندهٔ فوتبال ایران در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاکنون است.[۱۶] آبی‌های پایتخت همچنین به عنوان پرافتخارترین تیم ایران در آسیا شناخته می‌شوند و جایگاه چهارمین تیم پرافتخار تاریخ قارهٔ آسیا را در اختیار دارند.[۴۱]
    • محمدان بنگلادش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      ایوانگوزیچ که چهار سال سرمربی تیم لونگ حکومتی بود . استراماچونی کلا یه نیم فصل هم نبودش فراریش دادین دیگه اینو کل دنیا دیدن . شما با چهار سال قانع نیستین ولی ما با باید به یه نیم فصل قانع باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا وقاحت رو از حد گذروندین .
  • رضا BR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    شک نکنید روزی این اتفاق میفته و معلوم میشه پرسپولیس حتی یک قهرمانی هم خارج از لطف وزیر و رئیس فدراسیون و داورها کسب نکرده.
    • کیسه کش عقده ای IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      حقیقتا دیگه وقاحت رو از حد گذروندید حال و روز شما بیشتر به این شباهت داره و باید گفت شریک دزد و رفیق قافله هستید و یا باید گفت هم از توبره میخورید و هم از آخور ؟! بابا وقاحت هم حدی داره ؟! اکثریت تیم های لیگ برتری رو هر سال عین میراث پدری تقسیم میکنید بین کیسه کش ها ؟! براتون قهرمانی بدون باخت میارن با امتیازات کمک معیشتی و پنالتی های اهدایی ؟! قربونش برم میلیارد میلیارد از بیت المال براتون شاباش میریزن مثل پرسپولیس که غیرت درآوردن و درآمد زایی پول ندارید همین الآن چهار ملیون دلار پرسپولیس باوکه هستش ؟! آخه چقدر رو دارید شما جماعت طلبکار متوهم کیسه کش ؟! بازیکن تون خانم سوار میکنه تصادف میکنه یکی کشته میشه اما انگار نه انگار ؟! آخه تا کجا دیگه میخواید بهتون حال بدن ؟! بخاطر شما بهترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عزیز رو فراری میدن تا شاید قهرمان بشید ؟! بخاطر شما دو ساله اردو ترکیه پرسپولیس رو کنسل میکنن تا دل سوگولی کیسه نشکنه ؟! بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس لوکادیا رو شب دربی فراری میدن تا شاید پرسپولیس رو ببرید دل هوادار بیچاره تون شاد بشه ؟! آخه بابا حمید دیگه چکار کنه ؟
    • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      فقط خزعبلات بافتی و به اسم خبرنگار به خورد یک عده بیچاره عقده ای دادی تا مرحم عقده هایشان باشد و اما بعد ؟! اولاً امیدوارم آدمین عزیز بجای اینهمه کامنت سراسر عقده کامنت علمی و منطقی من را درج کند. فوتبال دنیا بر اساس اصل مهم درآمد برقرار است ؟! درآمد در فوتبال بستگی به هوادار بیشتر دارد یعنی هوادار بیشتر اسپانسر بهتر و پول دارتر در نتیجه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتر و بهتر ؟! و البته حق پخش تلویزیونی که اونم به هوادار یا بهتر بگم به بیننده بیشتر بستگی داره پس وقتیکه پرسپولیس هوادار بیشتری داره بازیش هم شرکت های پول دارتری دوست دارن محصولاتشون رو تبلیغ کنن در حالیکه اگر پیکان بازی داشته باشه خوب هیچ شرکتی نمیاد پول میلیاردی برای تبلیغ بده چون بیننده ای نداره بازی پیکان ؟! پس در نتیجه چون به گواه همه نظرسنجی‌ها پرسپولیس 63درصد کیسه 27 درصد تراکتور 7 درصد و شله زرد اصفهان 3درصدهوادار داره بیشترین درآمد رو پرسپولیس داره ؟! منطق دنیای فوتبال میگه پرسپولیس باید بیشترین درآمد و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشه اما منطق کیسه کش جماعت میگه باید همه چیز مساوی باشه ؟😁 خوب چرا
    • کیسه کش پررویی هستم IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      از وقتیکه پرسپولیس و کیسه سهامشون تو بورس عرضه شد خصوصی شدن و طبق قانون دیگه وزارت ورزش نمیتونست به اینها کمک کنه و اینها براساس داشته های خودشون باید خرج میکردن ؟! پرسپولیس بخاطر هوادار بیشتر خوب اسپانسر بهتر و پول دارتری میومد و قرارداد می‌بست اما کیسه با هوادار کم‌تر و البته بدون قهرمانی و جام خوب اسپانسری یا نمی اومد یا اسپانسر ضعیفی می اومد که البته حق هم داره هیچکس پولش رو از سرراه نیاورده که بخواد برای این کیسه با هوادار کمتر سرمایه‌گذاری کنه ؟! اون موقع که خصوصی نشده بودن وزارت ورزش به ایرانسل دستور میداد اسپانسر پرسپولیس و کیسه بشن به طور مساوی اما حالا که خصوصی شدن خوب به ضرر کیسه هستش چون باید اندازه داشته هاش درآمد داشته باشه که متأسفانه جماعت کیسه کش این واقعیت رو درک نمیکنن و فقط میگن باید با پرسپولیس مساوی باشیم حالا چرا ؟! آقایون کیسه کش قبل از خصوصی سازی شما از قبل داشته های پرسپولیس به لیفت و لیس خوبی میرسیدید اما اون دوران گذشته هر چقدر پول بدی آش میخوری افتاد ؟! چرا مسئله به این سادگی رو نمیخواید بفهمید ؟! شما هوادار کمتر دارید پس درآمدکمترخواهید داشت ؟ سخته فهمیدنش
    • کیسه حموم حکومتی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      جماعت متوهم کیسه کش بدونن هر قدر که شفافیت باشه و پرسپولیس و کیسه خصوصی بشن به ضرر کیسه هستش چون هوادار کمتری داره پس درآمد کمتری هم خواهد داشت این واقعیتی هستش که سالهاست هواداران باشرف پرسپولیس فریاد میزنن که پرسپولیس خصوصی واقعی بشه و به مردم واقعی واگذار بشه تا به واسطه هواداران میلیونی خودش بیشترین درآمد رو خواهد داشت و بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری رو خواهد داشت اما اینجا کیسه بازنده واقعی خواهد بود چون دیگه بابا حمید و بابا مسعود ها نمیتونن به شرکت هایی مثل ایرانسل دستور بدن که صد ملیون به پرسپولیس و صد ملیون هم به کیسه بدن؟! شرکت ها براساس داشته های کیسه میان پول میدن به عبارت ساده کیسه هوادارش نصف هوادار پرسپولیس هستش پس درآمدش هم نصف پرسپولیس خواهد شد مگر اینکه کماکان بخواد بابا حمید کیسه کش زیر میزی کمک کنه که اونم بعید هستش. امیدوارم که پرسپولیس کاملاً به مردم واگذار بشه تا از شر دولتی ها نجات پیدا کنه ؟! هر کارشناس منصفی میتونه تأیید کنه که پرسپولیس هوادار بیشتری داره پس باید درآمد بیشتری داشته باشه طبق قانون فوتبال
    • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      صاحب این دو تیم وزارت ورزش است.تاج در 8 سال گذشته 14 مربی و حدود 7 مدیر عامل عوض کرده.در چند بازی بدون سرمربی بوده در باشکاهای آسیا فدراسیون قرارداد بازیکنهای جدید تاج را ثبت نکرد و تاج حتی بازیکن ذخیره کامل نداشت. ولی لنگ فقط 2 مربی عوض کرد برانکو و گل محمدی و 6 ماه هم کالدرون .تمامی مدیر عاملهای لنگ از معصومین و پاک دستان بودند و مدیر عاملان تاج از نالایق ترین دزد ترین انتخاب میشدند.کسانی که فوتبال را میشناسند میدونند که عامل اصلی قهرمانی یک تیم ثبات هست.در 8 سال گذشته حداقل تغییرات را لنگ داشته و هر سال مربی تاج تا یک هفته اخر انتخاب نشده بود ویک سری بازیکن را بدون نظر مربی خریداری شده بود تا مربی و بازیکن میامدند با هم مچ بشن نیم فصل گذشته بود وتیم هماهنگ لنگ فاصله امتیازی لازم را بدست آورده بود هر جا کم میاورد هم فدراسیون و داوری کمک میکرد.میزبان پیکان بود در عرض یک شب میشد مهمان و بازی در آزادی برگزار میشد.
    • کج بشین راست بگو: IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آقا رضا ثبات مدیریت و مربی کشکه. چرا کشکه چون پرسپولیس با سه مربی و پنج مدیرعامل مختلف تونسته شیش قهرمانی لیگ بیاره. بنابراین ثبات ربات کشکه. تیم باید ژن قهرمانی داشته باشه. تیم باید شخصیت داشته باشه. باید جنگنده باشه و مثل فصل قبل ما تا لحظه آخر تسلیم نشه. تیم باید انضباط مالی داشته باشه. باید بازرس مالی داشته باشه. باید هوادار عاقل داشته باشه. باید گروه فشار نداشته باشه که هر روز هر روز جلوی باشگاه و وزارت و محل تمرین شعار بدن و پلاکارت دستشون بگیرن. تیم باید بزرگتر و پیشکسوت درست و حسابی داشته باشه. تیم باید خط مشی مدیریتی داشته باشه. هیچکدوم از مدیرای ما جرات ندارن تو سیستم منطقی و معقول ما پاشونو کج بذارن و کجروی کنن. دیدید که ما مدیرای نادونمونو با تیپا انداختیم بیرون و بهشون اجازه ندادیم ما رو از جاده موفقیت منحرف کنن. وقتی شما تونستین این چیزا رو با هم داشته باشین میتونین با ما رقابت کنید و احیانا به ما تنه بزنید. قانون چهارم فیثاغورث میگه: برای بازنده‌ها همیشه بهانه هست. بنابر این صحبتها استقلال هیچوقت به گرد پای پرسپولیس نخواهد رسید. بسوزید و بسازید ولی اسراف نکنید. 😁😜😁
    • رضا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      این یکبار را استثنا با هات موافق هستم قهرمانی شخصیت قهرمانی و ژن میخواد.به خاطر همین هست که هیچ وقت نتونستید قهرمان آسیا بشید پاس هم تونست شما نتونستید.ذوب آهن هم به فینال رسید شما نرسیده بودید.معلومه با خودت چند چندی؟اولش میگی ثبات کشکه بعد میگه مدیریت خوب باعث قهرمانی شده است.افتخار میخوای یک سر بزن به پیج اینستا afc پست تالار افتخارات باشگاهای آسیا.اگر اسمی از پرسپولیس یا حتی پیزوری یا پیروزی یا حتی لنگ دیدی بیا اینجا هر چه دوست داشتی بگو هیچ تقسیم بندی نکرده فرمت قدیم و جدید نکرده اسم 2 تیم ایرانی دیده میشه تاج و پاس.این یعنی افتخار و گرنه قهرمانیهای اسنپی که با حمایت بابا مسعود عراقچی جهرمی با پولهاو رشوه های هدایتی اقرار صریح خودش و اعترافاتش در دادگاه بدست آمده 2 زار فایده نداره. در ضمن تاج تنها تیم ایرانی هست که 3 گانه اصلی را داره.لیگ قهرمانان آسیا لیگ فوتبال ایران و جام باشگاهای تهران سال 1347.تیمی مردمی هست که پشت هموطناش باشه.بازیکناش چیگر داشته باشند از هموطناشون دفاع کنند با پیراهن دختر آبی برن تو زمین توی قهرمانی سوپر جام در همدردی با مردم شادی نکنند
  • تاج کبیر IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    دمش گرم ولی فقط ده درصد از واقعیات روگفتن از مدیران نا مدیر اموال حق استقلال که مصادره شده خیلی چیزای دیگه یه روز همه چی ثابت میشه این بلایی هم که سر استقلال داره میاد علتش اون شادی نکردن تو قهرمانی سوپر جام هستش
    • دامون IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      خیلی پای ماهواره نشین.یک مربی از ایتالیا آوردید حقوق یک ماهش دیر شد کل مملکت تعطیل شد برش گردونن ایران. اخر سر هم دار و ندارتون رو کرد تو گونی برد.سر یک گل به پرسپولیس داشتید از ذوق خفه میشدید شما طرف مردمید؟ نطفه تیم شما حکومتی بسته شده پس تا ابد ننگ حکومتی بودن با شماست.سعی کنید القاب خودتون رو به دیگران نچسبونید.به قول معروف ننگ با رنگ پاک نمیشه.فراموش کردی دولت احمدی‌نژاد علنا از تیمت حمایت میکرد.فرهاد مجیدی چند بار از ارز ترجیحی استفاده کرده؟ شماها با هوچیگری دنبال پاک کردن ردها هستید.ترفند چرک مافیایی
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اولاً، چرا هرکجا که گرفتار می‌شوید، پای سرورتون پرسپولیس رو به میان می‌آورید؟ دوماً، شما هیچوقت نباید خودتون رو با پرسپولیس مقایسه کنید، سوماً، اگه تا بحال هر کمکی که به پرسپولیس شده، به مجموعه تیم شما هم شده، شاید هم بیشتر از پرسپولیس، چهارماً ، شما بجای اظهار نظر در مورد پرسپولیس و اینگونه موارد، بروید پیگیر اون همه پولی که به حساب باشگاه اث طق لال واریز شده بود، بشوید، بروید سُراغ کسانی که اون همه پول بی زبان را دزدیدند، شما هیچوقت نباید خودتون رو با پرسپولیس همیشه قهرمان مقایسه کنید، پرسپولیس کجا و اث طق لال کجا..! بقول AFC ( فدراسیون فوتبال آسیا )، دریای سُرخ ایران، پرسپولیس همیشه قهرمان 🚩 اینم شش تا قلب خوشگل بخاطر آرامش قلب شکسته شما ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • هومن US ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      AFC , , از کی تا حالا شعبه وزارت ورزش ایران شده برای پرسپولیس نوشابه باز کنه؟ پرسپولیس را فیفا و ای اف سی فقط از کثافت کاری پرونده های بازش تو دادگاه ها می شناسند. دقیقا چه گلی تو آسیا به سر زدید که معروف شدید ؟ اصلا فوتبال ایران کجاست که پرسپولیس کجاش باشه ، مثل اینه که تیم کارلسرو fc piteshti رومانی بگه دریای بنفش رومانی یا فیفا بگه یوز پلنگ های قهرمان ایران ! یعنی بایرن مونیخ و ریال مادرید اینقدر اعتماد به نقس ندارند که شما دارید‌ برو اجازه بده باد بیاید
    • مهدیار IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      اون مدیرانی که شما میگی بریم دنبالشون هوادارن نذاشتن برای مدیریت باشگاه همون مسئولینی که به طرفداری تیم سوگلی همه کار میکنن اونا رو انتخاب کردن به همین خاطر حتی حاضر نمیشن تیم رو بفروشن که از دستشون خارج بشه و اونوقت دیگه فقط میتونن تابلو با داوری تو زمین فقط کار را دربیارن
    • محمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      و اضا377فه نماییم به سالیانی که آندو تیموریان، نکونام ، جباری ، فرهاد مجیدی و.....و اغلب بازیکنان اسمی در تیم استقلال جایی داشتند و پرسپولیس نمی توانست حتی بازیکنان درجه دو و سه را خدمت بگیرد. مشکل فقط در عدم مدیریت تیم داری است. چرا سالی که همراه با آجرلو تمام بازیکنان ایران را جذب کردید و تیمتان با کمک زمین و زمان قهرمان شد ، حق استقلال خورده نشد؟ متاسفم برای تو ، که اسم خبرنگار آزاد برای خود گذاشتید.
  • عشقی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این بابا کیه اینجوری برا استقلال عزا گرفته، پدرجان استقلال مدتهاست بدلیل مدیران نالایق خودش از درون پوسیده و مشکلات آن ربطی به پرسپولیس نداره، مگه یادت رفت پارسال برا پول استراماچونی که در حال حذف از لیگ بود ولی وزیر پا در میانی کرد و پول هنگفتی در اختیارش گذاشتند، وقتی مدیران استقلال میاند یهویی رقم قرارداد بازیکنان را چند برابر و گاهی ده برابر می کنند و برای عاقبت کارشان هیچ فکری نمی کنند چرا گند کار آنان را خوشخدمتی بحساب پرسپولیس می نویسید کمی منصف باشید. پرسپولیس یه تیم ریشه دار با مجموعه ای پیشکسوتان خوشنام و علاقه مند به تیمشان هستند. که هیچوقت علیه تیم خود موضع نمی گیرند و تیم مقابل را مسئول مشکلات تیمشان معرفی نمی کنند و مشکلات را از درون ریشه یابی می کنند.
  • س IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چرت و پرت
  • ارش IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خیلی پرسپولیس سوزوندت اینقدر چرت و پرت میگی
  • رضا. IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    و من نیز متاسفم برای یک به اصطلاح خبرنگاری مثل تو که با پاس شدن چک میلیاردیت که حتی شمردن صفرهایش برای ما ملت به قول خودت مظلوم آرزوست از طرف تیمی که به اینچنین واضح جانبداریش را میکنی و شمشیر برای پرسپولیس محبوب و خصوصا هواداران میلیونیش که طبق آمار فقط در ایران پنجاه میلیون هستند، از رو بسته ای و اینگونه علنی رسالت قلم خبرنگاریت را زیر پا میگذاری و شغل و حرفه و نام مقدس خبرنگاران واقعی و عزیز را پایمال میکنی ننگت باد. و بدان پرسپولیس کبیر آنقدر محبوب و عزیز هست که چندین برابر بیشتر از صفرهای رشوه ای که تو حقیر گرفتی هوادارانی قلبی دارد وبا تمام وجود میپرستنش. به امید تکرار قهرمانیهای بسیار سوزش آور پرسپولیس کببیر در لیگ ۲۳ و جام حذفی و قهرمانان آسیا.. آمین.
    • چوپان دروغگو: IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      شنیدم علی خطیر دنبال مسئول رسانه‌ایه. بهش توصیه میکنم این آقای حمیدرضا نژادی رو بکنه مسئول رسانه‌ای باشگاه استقلال. چون خیلی خیلی دروغگو و ماله‌کش تشریف داره. این اگه بشه مسئول رسانه‌ای خطیر خطیر دیگه خیالش از بابت فضای مجازی و رسانه‌ها راحته از بس دروغ میگه و شب رو روز میکنه. هر چی دروغ شاخدار بود این آقا گفت.
  • {……} IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    من بشخصه ده برابر اینایی که شمردی میتونم کمکها و امدادهای غیبی و معشیتی بشمارم که بسود همین عثطقلا بوده و صد برابرش علیه پرسپولیس.ولی خب فرقش اینه که تو تریبون داری و میتونی مزخرف بگی ولی من و امثال من از هر صدتا پیام انتقادی که ظلم در حق پرسپولیس مردمی و لطف در حق عصطقلای حکومتی باشه بفرستم حداقل ۹۹ تاش سانسور و حذف میشه و اون یکی هم اینقدر دستکاری میشه که خواننده ازش معنی برعکس برداشت میکنه! چرا؟چون فعلا همه چی دست افراد هوچیگر و ذاتا کولی و مظلوم نمایی چون تو هست.شمایی که اینقدر بهتون لطف و عنایت و همکاری و همدستی شده که مصداق لطف که از حد بگذرد نادان خیال بد کند شده اید.اینقدر دستتون رو گرفتن و تاتی تاتی بردندتون که فقط کافیه یه ثانیه دستتون رو ول کنند انوقت همه ی دنیا و عالم و ادم را به چشم دشمن و سنگ انداز میبینید.اینکه اینقدر لابی و در اصل قدرت دارید که میتونید در کاغذ پاره ای مثل همین کیثه ورزشی که سعی میکنه خود را بیطرف نشون بده هر مزخرف و حرف مفتی را میزنید و یکطرفه به قاضی میروید و مطمئنا هم خوشحال برمیگردید خود اولین دلیل برای این است که اگر هم لطف و مرحمتی باشد بطرف شماست
  • شایان IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    داداش یه نکته خبر گذاری نباید بی طرف باشه؟ یه روز استقلال حمایت آشکار میکنه یه روز از پرسپولیس برای کسی پوشیدس که استقلالو حمایت میکنن؟ استراماچونی نبود مگه مدیر عاملشون همه چیو به تاراج میبره تقصیر ماعه؟ خودشونم میدونن حمایت میشن ما ولی نه ما مدیر عاملمون بازیکنا و ... یه چیز دارن به اسم شرف پول استرا پیشنهاد بیرانوند پیش پرداخت محمدی جوابی دارید واسه اینا؟؟
  • ممد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چه خبر مزخرفی کدوم حمایت؟ استقلال خودش با دادن مبالغ نجومی سال گذشته خودشو به این روز رسوند. خودش واسه اینکه پرسپولیس مهاجم نخره قرارداد نجومی با امثال بابایی و شهباززاده بسته. چرا این نویسنده اشاره ای به امتیاز بیخود بازی با گل گهر چیزی نگفته که اونجوری با اون فایل صوتی گندش در اومد؟ چرا اشاره ای به پنالتی های فراوانی که در سالهای اخیر یامگا و غفوری رو تو کورس آقای گلی نگه میدارن نشده؟ چرا به قهرمانی استقلال در فدراسیونی که بسیاری از ارکانش بخاطر فساد برکنار شدن اشاره ای نشده؟ پول پاشی مدیرای این تیم به کسی ربطی نداره. و این پول پاشی خواسته هوادارا و کانالای هواداریشونم هست.
  • عروس العین.. IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اقای نژادی تواز چه نژادی هستی. برای چه به کمک‌ها. و. وابستگی‌های وتحت حمایت بودن کیسه وحتی سپاهان وخوش خدمتی فدارسیون نشینان وکمبتهای مربوطه. زبان به دهن نداری ازانجایی که بارفتن استرا تمام ارگانهای وابسته به دولت پرداخت چندباره پول این مربی و مخارج همین یکی دوسال گذشته که نزدیک به یک تریلیون بوده وبازیکنهای که قرارداد شون برابر بود با ده الی دوازده تیم وبرای خوش خدمتی تمام بدهی‌های خارجی همین یکی دوماه گذشته پرداخت شد مگر ازهمین دولت و. وزیر ورزش دیگه چه راهی وجود داشته وکمک نکرده.. متاسفانه تمامیت تیم کیسه چه پیشکسوتان البته به جز عدای انگشت شمار بقیه خلق الساعه حلقوم گشاد وطمع کار وچرت گو تشریف دارن. که متأسفانه افرادی چاپلوس وطلب کار خدایی همچون اقای نژادی که معلوم نیست براساس چه مدارکی به تیم مردمی پرسپولیس توهین واهانت میکنه که جای شکایت به قانون برای ارتش سرخ محفوط میباشد گرچه درگذشته هم بوده افرادی که واسه چندرغاز وخوش خدمتی واسه حریف طمع کار وهمیشه طلبکار دم تکون میدن واسه اینکه جلوشون استخونی پرت کنن... حیف ازاین قلم که دردسترس هرکسی قرار میگیره.
  • ارش IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    وقتی دروازبان درجه سه تون رو قیمت بیرانوند باهاش قرارداد میبندین بازیکنا رو صدا میزنین قراداد هاشون رو دوبرابر سه برابر میکنین بایدم اینطور بشین تازه قراداد ۱د میلیاردی هم میخواستین با بیرانوند ببندین خوب مبلغ قرادادهای های همین پارسال ثابت کرد چقد خرج کردین تا پارسال که هی وزیر وزیر میکردین میگفتین وزیر عوض شه همیشه عوض میشه حالا بازم ما قهرمان شدیم روی اوردین به مضخرف گویی و چرت و پرت گفتن بدجور پرسپولیس سوزنده تون پارسال همه جوره نابودتون کردیم اینقدر ضجه بزنین باشه کارتون همین هاست که ما رو خوشحال میکنه
  • انصاف IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    یکم انصاف هم خوب چیزیه میشه بگید کدوم تیم توی ایران اندازه پرسپولیس بازیکن به خارج از کشور فرستاده احمد نوراللهی مهدی طارمی علیپور رو قبل از پرسپولیس کی می‌شناخت
    • دریک وند IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      از کجا به خارج فرستاده؟بهترین بازیکنان تیم‌ها را به زور پول و مسائل پشت پرده می گیره و می‌فرسته خارج این نشانه ی قدرته؟
  • ستار حسنی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تا جایی ما یادمونه پاس نابود شد تا یه تیم بشه تیم دوم تهران و ایران ولی عرضشو نداشتن دائم می‌پریدند پشت اینو اون
    • دامون IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      آره پاس نابود شد.پاس رو مدیرعامل قبلی شما نابود کرد،کاظم اولیایی.همون که با کمک مصطفوی با هدیه ساعت های رولکس به داورها شما رو به قهرمانی آسیا رسوند.#مافیا
    • روباه مکار: IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      مدیرای استقلالی برای ساختن نیومدن، برای خراب کردن اومدن. میگی نه از ۱۱۸ بپرس.
  • ایرانی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آب را گل نکنید. لذت فوتبال را از مردم نگیرید.
  • زیگزاگ IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بالاخره یکی پیدا شد...
    • عقده=حماقت IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      از قدیم الایام همین بوده که وقتی که به جماعت کیسه کش زیاد فشار می اومد دیگرانی به کمکشون می اومدن که نکنه یه وقت از فشار زیاد بترکن و به گند بکشن هم خودشون رو و هم بقیه رو ؟! بعد یهویی از سمت خبر ورزشی یکی میاد که همون خزعبلات رو تکرار میکنه بدون سند فقط و فقط دلیلش اینه که از زور فشار زیاد نترکید 😁فقط بگید اگه به پرسپولیس لطف میکردن چرا بهترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عزیز رو علی رقم اینکه پول هم بود فراریش دادن که حتی سفیر ایران تو کرواسی هم میگفت که از بالا دستور دادن دیگه برانکو نباید باشه ؟ یا بگید این چه لطفی هستش که بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس لوکادیا رو فراری میدن در حالیکه بقیه خارجی های لیگ با خیال راحت موندن ؟! بگید این چه لطفی هستش ؟!بسه بیشتر از این خودتون رو مضحکه عالم نکنید فقط به این دو سوال من جواب بدید
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    به غیر این حرفها موارد بسیاری دیگری از این تبعیضها میان پرسپولیس با استقلال و دیگران بوده مثل ماجرایی که در اصفهان درست کردن و بخاطر تاخیر و انجام نشدن بازی سه برصفر به نفع پرسپولیس زدند در حالیکه در بازی فینال حذفی سال ۹۸ بازی پرسپولیس با داماش را که در اهواز برگزار میشد تا نیمه شب (در واقع یک صبح ) ادامه دادندتا هر طور که هست جام را به پرسپولیس بدهند در حالیکه مقصر آن جریانات پرسپولیسی ها بودند و .... اما یک نکته ای هم هست به غیر از جریان هواداری در مسئولین بحث سنگر گرفتن پشت این تیم برای دیده شدن و بالا رفتن مناصب هم وجود دارد شخصا معتقدم مدیری مثل مهدی تاج با استفاده از این سنگر همچنان رئیس فدراسیون است علیرغم اینکه کارنامه خوبی ندارد از طرف دیگر خواه ناخواه هر انسانی با خودش فکر میکند چطور میشود مسئول یا مسئولانی باشند که در مورد یک تیم فوتبال و نتایج آن اینطور تبعیض آشکار و بی عدالتی های چندش آور انجام دهند بعد هم دم از دینداری و عدالت پیشگی و تکلیف و پیروی از بزرگان دین و .......... بزنند
  • التیام IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    همچین مطلبی نوشتی کسی اصلا به این مطلب مضخرف احساسی همراه با دروغ وفراکنی نگاه کنه خودش میفهمه که فقط یه کیسه کش ضعیف بی منطق چنین مطلبی را زده پرسپولیس یه تیم مردمی با پنجاه میلیون طرفدار ایرانی هستش با چهره های ماندگار اسطوره هایی مثل علی دایی علی پروین علی کریمی کریم باقری مهدی مهدوی کیا احمد رضاعابدزاده که همه اینا روزی مرد سال اسیا شدن و تو بهترینهای اروپا توپ زدن..پرسپولیسی تیمی که دوبار به فینال اسیا رفته بادست خالی ایا اونجا هم کمک ای اف سی بوده..اون چندسالی که شما موفق بودین با کمک احمدی نژاد بهترین مربی بهترین بازیکنان بهترین پول بهتون میدادن و برعکس پرسپولیس به حاشیه می بردن ایا همچین حرفهایی در کار بود ایا پرسپولیسی ها همچین شعار دولتی میدادن ..همین الانش سه برابر به شما کیسه کشا بیشتر توجه وکمک میشه اینو در قرارداد ها مشخص شده
  • محمدرضا IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این چه وضع مطلب گذاشتن نا سلامتی روزنامه بی طرف هستید نه کانال افراطی هواداری اسمشم گذاشتن خبرنگاران آزاد می خوای بدتر از اینا رو درباره استقلال بنویسم؟
  • حسین سالاروند IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تازه فهمیدید چه بر سر بقیه تیمها آوردن تا لنگ قهرمان شود
  • مهدال IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    برادر یه جور صحبت می کنی یکی ندونه داری راست میگی .واقعا لقب هوچی‌گری برازندتونه شما تو زمین نتیجه نمی‌گیرید تقصیر کیه شما قراردادهای دوره آجرلو تون رو که همه دیدن وشنیدن اینقد که برای شما خرج شد اگه برای هرکدوم ازتیم های لیگ برتری خرج می شد الان قهرمان آسیا میشد . کافرهمه رابه کیش خود پندارد پرسپولیسی که با چهارده تا بازیکن رفت فینال آسیا حتما دولت وحکومت کمکش کرد آره پرسپولیس همون سال اگه تقویت میشد به راحتی قهرمان بشه حتی توباردوم که رفت به فینال اگه حمایت میشد نمیذاشتن بازیکنای خوبش جدابشن الان قهرمان بود کدوم حمایت خواب دیدی خوش باشه
  • امید FR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این بنده خدا احتمالا مشاور همه مدیران عامل استقلال بوده وکلی منفعت داشته چون حلقه مفقوده باندبازی وولخرجی یا بعبارتی (دلال بازی رفقا وهزینه های کنترل نشده) باعث نابودی این باشگاه شده واینکه خشت اول این باشگاه کج گذاشته شده و…….
  • کیسه حموم حکومتی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آقایی که این خزعبلات سراسر توهم رو سر هم کردی میشه بفرمایید که اگر به پرسپولیس لطف میشه چرا موفق ترین مربی تاریخ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ عزیز رو حقوقش رو ندادن در حالیکه با غیرت خود برانکو و بازیکنان پرسپولیس دو و نیم میلیون دلار درآمد زایی شده بود و پول بود اما دستور دادن که پرسپولیس و برانکو دیگه بسشونه ؟! مگه نمیگید پرسپولیس بهش لطف میشه و حمایت خاص میشه ؟! حاشیه نرو فقط همین فراری دادن برانکو رو جواب بده ؟! بازم اگه خیلی مطمئن هستی که از پرسپولیس حمایت خاص میشه پس بگو چطور میشه شب دربی بهترین بازیکن پرسپولیس لوکادیا فراری میشه و حتی دوستان مدیر نالایق دولتی مالیاتش رو هم سریع پرداخت میکنن که سریع بتونه بره و دست پرسپولیس تو حنا بمونه ؟! تو متوهم کیسه کش فقط جواب این دوتا رو بده بقیه پیش کش
  • مهدی نوری IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بخدا قسم پرسپولیس بازیکنان بزرگ با غیرت داره تمام مثال آقا کریم باقری وحید امیری. ترابی بیرانوندها علیپور طارمی عبدی عمری. و غیره. پرسپولیس همچنین بازیکنانی میان میرن
  • احسان IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    درود به شرفت که حرف حق زدی
  • پیمان IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مزخرف بود... نویسنده در مورد قراردادهای چندبرابری و احکام جهاد!!! سردار آجرلو نظری نداره؟! یا اونا جیغ و دست و هورا داشتن؟! مظلوم نمایی های تهوع آور استقلالی ها تمومی نداره
  • ابرام US ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اراجیفی که بدون استناد به یک سند وا قعی و محکمه پسند سر هم بندی شده و نشا نه ای است از سندرم( پریشان گویی و هذیان) که فقط در مراجع کارشناسی ویژه ی روان پریشان و متوهمان قا بل بررسی و کارشناسی است تا در مقوله درمان متوهمان و یا وه گویان کاربرد درمانی داشته با شد.
  • سامان IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    حق کامل گفتی
  • کیسه کش پررویی هستم IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فراری دادن برانکو و لوکادیا ؟! لغو دو اردوی ترکیه امسال و پارسال فقط بخاطر کیسه سوگولی ؟! سرباز کردن عالیشاه و نوراللهی وسط فصل و فرستادنشون به تیم رقیب قهرمانی ؟! عجب لطفی به پرسپولیس کردن و ما نمیدونستیم ؟! فراری دادن شجاع خلیل زاده اونم قبل فینال آسیا توسط رسول پناه و فرستادن پرسپولیس بی دفاع رو جلو الهلال ؟! عجب لطفی به پرسپولیس کردن ؟! فرستادن پرسپولیس چهارده نفره تو فینال آسیا اونم با اتوبوس به ژاپن ؟! عجب لطفی ؟! اعلام اسامی تیم ملی قبل از بازی حساس پرسپولیس تو آسیا توسط کیروش دلال و خط زدن سید جلال حسینی از جام جهانی بازم توسط کیروش البته با همکاری تاج و رفقا ؟! عجب لطفی ؟! مجبور کردن پرسپولیس برای برگزاری بازیهای عقب افتاده لیگ و حذفی که یکی از دلایل چهارده نفره شدن پرسپولیس و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس همین فشار سازمان لیگ به رهبری فتاحی کیسه کش بود ؟! عجب لطفی ؟! دیگه داوریها و بقیه مسائل و تقسیم تیم های لیگ برتری بین جماعت کیسه کش بماند ؟! به پیشکسوت و بازیکن و هواداران کیسه کش میشد تا حدودی حق داد که زیر فشار وحشتناک قهرمانی های پی در پی پرسپولیس متوهم بشن و خزعبلات ببافن
  • موسی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    نویسنده اصلا حالش خوب نیست
  • بیداد IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    درود بر شما جوانمرد
  • قهرمان اسیا IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این قهرمانی صدای همه تیم هارو در اورد اخ مگه میشه همچین چیزی دو سال پیش بازی پیروزی گل گهر برین ببینید پنالتی داخل اوردن بیرون امسالم باز مس رفسنجان پیکان برین ببینید تا کی بی عدالتی اخ تا ۱۵۰ اومد همه بازیکنانشون اومدن تمدید کرد قبلش خبری نبود این فوتبال جمع کنید بهتر
  • سعید IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کاش خبر ورزشی محلی برای نظرات شخصی و رنگی خبرنگاران نباشه و اصل بیطرفی رو رعایت کنه.خدمت دوست خبرنگارم عرض کنم اگر متصفانه نگاه کنیم اتفاقا در توجه فدراسیونیها به دو تیم بگواه آمار کفه ترازو به سود استقلال سنگینی میکنه چون تیمی که بیشترین پنجره بسته وپرونده های فیفا و مشکلات مالی رو داشته پرسپولیس بوده.در بازیهای دربی که به جنجال کشیده شده،تمام احکام سه صفر بسود استقلال شده،یعنی استقلال حتی یکبار مقصر نبوده؟؟!در قضیه سقوط استقلال به دسته سه،قبل از شروع مسابقات قرار شد از هشت تیم استان تهران،چهار تیم به لیگ کشوری صعود کند وبقیه به دسته سه. وقتی استقلال به خاطر ضعف فنی نتوانست بین چهار تیم باشد تقصیر پرسپولیس یا فدراسیون است؟اگر برحسب اتفاق جلسه سیاسی بین ایتالیا وایران صورت میگرفت و وزیر ورزش پرونده استرا را حل میکرد آیا شایسته تشویق بود یا نکوهش؟ جلسه ای که در همان سالها بین روحانی و اردوغان(و نه بخاطر طارمی)انجام شد.هنوز یادم نمیره پرسپولیس تو فینال آسیا با چند بازیکن امیدش شرکت کرد و مسئولین وزارت فقط نگاه میکردن. کمی منصف باشیم
  • سلمان IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    از نوشتت که کاملا مشخصه فوتبال رو به جای تیم میپسندی. اون موقع که آجرلو پول خلق ا... خرج بازیکن میکرد کیفور بودید.اگر سر سوزنی انصاف داشته باشید متوجه میشید که تفاوت الان پرسپولیس با استقلال در اون۱۱۰ میلیارد قرارداد گرونتر بازیکنهاست و یک فصل مجانی تبلیغ کردن استقلال که جمعا ۳۰۰ میلیارد میشه. اون موقع که آجرلو حرف از قرارداد ۱۰۰۰ میلیاردی با اسپانسر میزد و کیف میکردید اون موقع که دنبال مدیر محبوب و البته دست کج بودید باید به فکر الان میبودید. از گذشته هم که از کاپیتان دوپینگی که وسط فصل خداحافظی کرد بگیر تا قرارداد بستن بعد از مهلت نقل و انتقالات کم سابقه ندارید.
  • گرگ شب IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آقای خبرنگار آزاد!کاش میگفتی که استقلال پارسال چقدر هزینه کرد؟یا اون سالی که پرسپولیس پاداش حضور تو آسیا رو گرفت خرج کدوم تیم شد؟یا دربی های که نیمه تمام موند چراربه نفع استقلال سه هیچ شد؟شاید نسل امروز ندونه اما هم دوره های من خوب یادشونه.اینو رئیس فدراسیون وقت هم اعتراف کرد.یه طرفه به قاضی نرو خبرنگار رنگی!!! شاید استقلال چوب ندونم کاری اشتباهات گذشته خودشو داره میخوره.پرسپولیس هم یه زمانی دوران افول داشت بدتر از الان استقلال اما هوچی گری نکرد. با احترام هواداری که ۳۰ ساله فوتبال رو دنبال میکنه.
  • منصور IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    با سلام خدمت شما با احترام به عرض شما میرسانم پارسال چگونه با همین وزیر وهمین کمیته داوران همین داورها استقلال عزیز بدون باخت قهرمان شد ....پس وزارت استقلال رو قهرمان کرد.. آیا وزارت قبل دربی لوکادیا رو فراری داد آیا نمیشد فقط یک بازی دیگه میموند) دربی" چرا نمیخاییم ببینیم فتح اله زاده وسرداراجرلو استقلال رو ۶۰۰ میل...بدهکار وبه این روز انداخت
  • آریا DE ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تاریخ روزهای سختی رو برای قرمزها به خاطر تمام این سالها بی عدالتی ، تقلب ، تبعیض و جام های اهدایی رقم میزنه...
    • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      فعلا که تاریخ داره جواب خیانت‌ها،توطئه و دسیسه چینی شما برعلیه پرسپولیس و هوادارانش رو به خودتون بر میگردونه، چوب خدا صدا ندارد، عشق بی پایان فقط پرسپولیس🚩 دریای سُرخ ایران... پرسپولیس قهرمان 💟 اینم شش تا قلب خوشگل به عشق ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • Morteza US ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چه خبرنگاری !!!بچه جون لااقل بجای استقلال بگو تاج تا واضحتر مشخص شود یکجا بندی
  • ایرانی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات وعزاداریها!! بنده پیرمردی باحدود60سال سن و50سال حضوردررده های مختلف فوتبال ازبازیکن تامالک تیم شهری کوچک درمازندران.وهمچنین کاردرنهادهاواداراتی مختلف.وقتی این یادداشت سراسرپرابهام آنهم گاهاتوهین وتجاوزبه حریم غیرمرتبط روخوندم واسه خودم واقعامتاسف شدم!!چرا؟بخاطراینکه اگراین مطالب ازسوی یه ورزشکاریاهوادارباشگاه استقلال بیان میشدمیشدکاملابهش حق داد!!!چرا؟بخاطراینکه معمولاوقتی هرشخصی یاگروهی بنابه هردلیلی نتونن بمرادشون برسن همه زمینوزمان روبهم میریزند!!!! امادرکمال تاسف میبینم مطالب وهن آلودازسوی شخصی بیان وبرشته تحریر در آمده که خودشوبعنوان خبرنگارآنهم باهویت خبرنگارآزادانجام شد!! واقعابرای جامعه خبرنگاری متاسفم!!البته باپوزش اینکه اشکال یک فردبرجمع واردنبوده!!باری بهترآن بودکه ازعنوان خبرنگاربیرحمانه برهمه زمین وزمان نمی تاخت!!عاقبت بخیرباشیم
  • سعید --- کورده IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    درود به شرفت که یکی پیدا شد حرف حق را بزنه ، درود به حمید رضا نژادی که بدون ترس از مافیا فوتبالی از مظلومیت استقلال وهوادارانش دفاع کرد ، وتیم سوگلی حکومتی را افشا کرد، پس هنوز هم وجدان بیدار ، پیدا میشود ، ما که دیگر خسته شدیم از این حق خوری
  • . IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مشکل شما استقلالی ها همین حب و بغض و طرز نگاهتون به موفقیت های تیم پرسپولیس کبیره، یادتان باشد که همین پرسپولیس در همین سال های اخیر دوبار تا بیخ گوش قهرمانی آسیا رفت کاری که در طول دوران شکوه و اقتدارش هرگز به آن نرسید.
    • سعید --- کورده IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      هیچ کس منکر قهرمانی های تیم نورچشمی نمیشه ، با پولهای واریزی و خرید بهترین بازیکنان با بهترین قراردادها واپشنها وحمایتهای جانبدارانه از پرسپولیس به وسیله افرادی همچون قربانزاده وسایر سران ورزشی ، هر تیم دیگری هم بود این مقامها را کسب میکرد ، وبا گماردن مدیران نالایق و افرادی که استقلال را از داخل تضعیف کنند وراه انداختن حواشی وقرار دادن یکی از پرافتخارترین تیم اسیا ، در تنگناهای مالی انهم درست در فصل یارگیری و فراری دادن ستاره های استقلالی ازتیم وخالی نمودن تیم از بازیکنان تاثیر گذار تا استقلال را تبدیل به یک تیم معمولی کنند؛تا تیم نور چشمی شان رقیبی نداشته باشه ، بایدم ، دم از قهرمانی بزنید؟؟ ایا یکی از این اتفاقاتی که در این چند ساله برای استقلال پیش امده، برای پرسپولیس اتفاق افتاده؟؟با ذکر این نکته، صاحب دوتیم یکی است ، یعنی تمام عوامل دوباشگاه را وزارت تائین کرده، ومعلومه وقتی اب سربالا رود پرسپولیس قهرمان شود!! وجدان هم چیز خوبیه
  • عیسی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بالاخره یه مردی پیداشد واقعیت بگه
  • عادل IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اولا اون سالی که پرسپولیس از لیگ کنار کشید بیش از 8بازیکن فیکس تیم ملی داشت و به دلیل بازی های عقب افتاده پرسپولیس رو‌فدراسیون‌کنار گذاشت لذا بازم با توجه به بازیهای عقب افتاده پرسپولیس این پرسپولیس بود که هنوز دوم جدول بود با 8بازی عقب افتاده دوماً استقلال زمان سقط به دسته 3 ، سوم جدول نبود از 7تا تیم ششم شده بود سوما امسال چه کمکی به پرسپولیس شد از لحاظ بازیکن شما که بیشتر بازیکن گرفتین استقلال به قول خودتون مدیرعامل نداشت و پرسپولیس داشت حالا نگاه کن شما چندتا بازیکن گرفتین ما چندتا حالا ما بریز به پاس سالهای قبلتون رو‌نمیگیم که 1100میلیارد خرج کردین و همچنین سالهای قبلش که بریز به پاش های آنچنانی داشتین و خیلی جواب های دیگه که دارم برات ولی وقتمو بیش از این صرف چرندیاتون نمی‌زارم ادمین شما هم هر مطلبی رو نزار سایتت که آمار سایتت رو ببری بالا
  • عادل IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    ضمنا این تیم استقلال 8بازیکنش فیکس تیم فرهاد مجیدی بود که دو فصل قبل قهرمان شد تازه تقویت هم شده
    • کیسه حموم حکومتی IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      پیشکسوت عقده ای سرمربی عقده ای مربی عقده ای مدیر و کارمند عقده ای بازیکن عقده ای کیسه کش دیده بودیم اما دیگه خبرنگار متوهم عقده ای دیگه خیلی نوبره ؟!😁 حقم دارید هر کس دیگه ای هم جای شما بود صددرصد زیر فشار اینهمه جام قهرمانی اونم زیر فشار ده ساله بایدم عقده ای بشه و به هذیون گویی بیفته ؟! البته من حدس میزنم که این هم کار بابا حمید کیسه کش هستش چون بایدم هر از گاهی یه همچین مسکن هایی بزنن تا از زور فشار نترکید و خسارت وارد نکنید از این مسکن ها زیاد دیدیم مثل فراری دادن برانکو و لوکادیا تا شاید کیسه کش جماعت راحت تر فشار رو تحمل کنه ؟ دیگه بعد از ده سال همه چی داره روشن میشه ؟!
  • امید IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بالاخره یه خبرنگار حرف همه مردم رو زدن،،اهای پرسپولیسیا کلاهتان را بالاتر بندازین.
    • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      همچین میگی یه خبرنگار، انگار کی هست؟؟ از متنی که نوشته، دقیق میشه فهمید که طرفدار تیم کیسه دوچرخه است، اینم مثل یکی از بقیه طرفدار تیم کیسه، 🚩 عشق فقط پرسپولیس و دریای سُرخ هوادارانش ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • کم گوی و گزیده گوی چون در IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مشتی این مطلب از اون تیتر که زدی بی پایه و اساسه! پرسپولیس که کمه کم ۵۰ میلیون طرفدار داره ازین هشتاده میلیون که میگی!پس قشنگش اینه بگی پرسپولیس مهتر است یا سی میلیون نفر! اون زمان که انصاری فرد بدهی رو بدهی گذاشت و بی لیاقتی خودشو نشون داد و کلی حاشیه درست کرد که هنوز تمومی نداره کجا بودی؟ اینکه فتل پول ترنسفر رو میره ویلا میخره تقصیره پرسپولیسه؟همین فتل کلی بمب ترکوند برا استقلال! اینکه چهار تا سیاستمدار کاری از دستشون بر بیاد بکنن برا ضرر کمتر تیم زور داره برات؟این مطلب مصداق کامل جراید زرد هستش!اینکه کلی بیت المال تو تیم سپاهان هرسال حروم میشه تقصیره پرسپولیسه!؟
  • فرهاد IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    جناب آقای نژادی،چیه دل پری ازپرسپولیس داری؟!!!همین۲۰روزقبل که بحث بیرانوندپیش آمدزبانت ازاین هم درازتربودوبه به وچه چه میکردی،پس چراالآن ناله میکنی؟بعدشم اگه بنابه توجه وپول خرج کردن باشه که فصل قبل تیم درپیتی شما120میلیاردبیشترخرج کردسندش هم هست،چراسمپاشی میکنی مردحسابی؟همش دروغ وناله،تیمتون نتیجه نمیگیره اونم تقصیرپرسپولیسه؟دوتادربی که ادعاکردین حقتونوخوردن بعدمعلوم شدحق کدوم تیم ضایع شده،مدیرعاملتون که ازبدنه خوداستقلال بوددزدازآب درآمداونم تقصیروزیریادولت یاپرسپولیسه؟بازیکن میگیرین باچندبرابرقیمت بازیکن پرسپولیس،ادعاتون هم میشدحالاننه من غریبم بازی درمیاری؟اگه بهت فشارنمیادمطلبی هم درمورددزدان تیمتون بنویس تامردم بشناسنشون،شمالیاقتتون زارزدنه وبس
  • مهدی IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    قهرمانی های پشت سر هم لیگ هم التیام بخش نبوده وکمکها تا قهرمانی آسیا تدوام خواهد داشت که آن هم امری محال است
  • بهنام IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این باصطلاع خبرنگار که در واقع خبردلار یا خبر ریال گفت فک کنم سنش قد نمیده که بدونه این چندتا قهرمانی استقلال به لطف فدراسیون آقای مصطفوی بدست اومد که حق پرسپولیس رو خوردن حرف زدن بدون هیچ مدرک معتبر عینی حرف مفت استقلال چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مورد لطف و حمایت حکومت بوده
  • کدخدا یی IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خیلی مردی تاکی ظلم تا کی بی‌عدالتی
  • مشتبا IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    سالهاست این بلا سر تیم های شهرستانی مثل فجر و برق شیراز آوردن هیچ کس صداش در نیومد بگذریم که از بی لیاقتی مدیران هم بود ولی تیم ها حتما باید بشه خصوصی وگرنه تیم سپاهان بودجه اش مگر از بیت المال نیست؟ این چه تیم داری هست؟ این چه ورزش سالمی هست که هرکس مافیاش قوی تر هست تیمش قوی تر؟
  • م IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    عجب خبرنگار خیال پردازی، آفرین
  • محسن IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    من نمی‌دانم این همه اراجیف را از کجا آوردی که می‌خواهید قهرمانی‌های تیم همیشه قهرمان و پر طرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس را زیر سوال ببرید البته حتما به یقین رسیدید که واقعا امسال هم قهرمانی پرسپولیس قطعی است لذا میخواهید کام ۵۰ میلیون طرفدار پرسپولیس را تلخ کنید و مرهمی بگذارید بر زخم عقده های چندین ساله خودتان .والله شرم آور است که قهرمانی‌های پیاپی این قهرمان بی بدیل را به وزیر فعلی و گذشته و مسئولین فدراسیون و داوران بگذارید .به تظر من کیسه باید بره کَشکَش را بساید
  • محمد IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آخه خبر نگار استقلال که به دسته سه رفت لیگ دو گروه ۱۰ تیمی بود که استقلال در گروه خودش هشتم شد واز هر گروه دوتیم به دسته ۲ سقوط می کردند تو اول اطلاعات خود را کامل کن تازه استقلال نماد حکومت فعلی هست که هر سال بیشترین هزینه را برای نقل و انتقالات با پول بیت المال انجام میده دست از هوچی‌گری بردارید
  • حمید IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بابا بزارین هر سال قهرمان لیگ بشن اگه عرضه دارن قهرمان اسیا بشن هر وقت تونستن تیمهای امسا ل عربستانو ببرن مرد هستن وگرنه بردن ذوب و پیکان و غیره دیگه هنر نیست
  • شروین DE ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    قلم مقدس است نه در دست هر کسی. دوست گرامی نفرمودند که وقتی پرسپولیس قلع و قمع شد تا استقلال فتولا بمب بترکونه احتمالا در حال پوشک خیس کردن بود! یا به خاطر بدهی ها از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد با ۱۳ بازیکن تا فینال آسیا پیش رفت قهرمان بلا منازع ایران در ۱۰ سال اخیر در دولت متفاوت سیاسی است. لیگی که هادی نوروزی خدا بیامرز از دست رفت را مرور کن بچه جان اشتباهات عجیب و غریب داوری که باعث شد تو دوستانت با استقلال خوزستان خوشحال شوید. گفتنی زیاد است اگر پرسپولیس حکومتی است باید الان اسطوره‌هایی مثل دایی، عابد زاده، باقری، کریمی و ... بیرون گود باشند و اکثر مربیان لیگ آبی دوست باشند. از دوپینگ جک تری دی چه خبر. واقعیت این است که به دلیلی کاملا مشخص در پی نابودی این دو تیم هستند. منتهی هواداران پرسپولیس بیشتر و هوشیار ترند بیش از بیست سال فقط پرسپولیس را هوار زدند تا اسم اصیل ثبت شود. آقای خبر نهار متوهم با هزاران دلیل دیگر می توانم به شما بفهمانم که داری اشتب میزنی ا
  • شروین DE ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    الان در لیگ امسال هنوز شروع نشده تیم‌های دیگر بسته شده و اردو برگزار کرده اند فقط پرسپولیس باید پاسوز استقلال بشه. تا الان بازیکن های مفت خوری که قرارداد ۲۰ و چند میلیاردری زر می‌زدند همه میخندیدن ولی الان بازی عکص شده و یکی مثل تو قلم و شرفش را فروخته. خیر برادر تو هنوز جوانی و حافظه تاریخی ما خوشبختانه سالمه. در جام باشگاهها آسیا در دو دوره ایران میزبان بود و در همان دو دوره هم به طور اتفاقی استقلال نماینده ایران بود. قبل انقلاب پنجاه و هفت هم برای از میدان به در کردن پرسپولیس که از خاکستر شاهین برخاسته بود هر لطفی به تاج می کردند با استاد مستدل عرض می کنم. لطفا اگر نمی‌نویسم به حساب بی اطلاعی ما نگذار. قلم شرف دارد ولی نه در دست تو
  • بیژن IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    واقعا برای یک روزنامه نگار این حجم از تعصب روی یک تیم خیلی غیر منطقیه. چه طور اون موقع که که فدراسیون بدهی داشت باشگاه پرسپولیس به تأمین اجتماعی واگذار کرد. اصلا استقلال تو چند سال اخیر به اندازه یک دستمال کاغذی درآمد داشت؟ پاداش آسیایی پرسپولیس هم که خرج بدهی های استقلال میشه. اصلا خشک شدن دریاچه ارومیه هم تقصیر پرسپولیسه از نظر شما. پاینده باد پرسپولیس
  • علی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خدا اموات یک همچین گزارشگرانی را بیامرزد که حرف حق را یزنند حداقلش تو این چند سال سه جام تقدیم همین تیم شد با حمایت پشت پرده خودشون هم میدونند خودشون رو زدن به اون
  • علی DE ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    لحن نگارش خیلی بد بود واقعا توهین به پرسپولیسی ها بود اخه حمایت میخواهید این روش درست نیست . منم دوست ندارم استقلال وضعش اینطوریه ولی واقعا از یک روزنامه نگار انتظار نداشتم
  • ارتش سرخ IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چرندیات از کجا آورد ؟ کیسه کش
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مافیای لنگ بیش از چهل ساله در کل ارکان نظام نفوذ داره بویژه در زمینه رسانه و تلوزیون که هیچ وقت نمیذارن این اخبار در طول فصل رسانه ای بشه .چون به نفع شون نیست. مثلا چند بازیکن لنگ که میخواستن استقلالی بشن ولی هیچ وقت نگذاشتن خبر رسانه ای بشه..این لجن کاری ها رو فقط سر استقلال پیاده میکنن..این قضیه بیرانوند هم که دیگه نوبر بود.چون در طول فصل با درویش مشکل داشت و بیرانوند از اسم استقلال و تاج کبیری که اصالت و قدمت و افتخار داره( دو تا ستاره واقعی در سطح بین المللی داره) سواستفاده کرد و در نهایت لنگ عبدو رو تیغ زد.! به هر حال مسولین نطام به هر کاری دست میزنن این تیم حکومتی تقویت بشه و بعد از چهل سال یه ستاره بگیره..البته خیلی از فوتبالی های واقعی میدونن که حداقل ۳۰ سال گذشته فوتبال مون اولا رنگ و بوی سیاسی گرفته و جام رو با اسنپ به باشگاه لنگ ارسال کردن..دوما فوتبال ۲۰ درصد در زمین ۸۰ درصد بیرون زمین و مرتبط با حمایت رسانه تلوزیون وعدم تغییرات عدم حاشیه و پرداخت پول عادلانه بین دو تیم، عدم افشای اخبار پشت پرده و پولهایی که در قرارداد آورده نمیشه و بازیکن ملی وستاره جدب لنگ حکومتی میشه و.
  • وحید IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اینقدر ننه من غریبم میکنین انگار اصلا پول نگرفتین .مدیران دزدن چه ربطی به سرورتون داره.هر سال این بازیرو شروع کردین و چوبش خوردین بازم میخورین.پارسال کلی بازیکن گرفتین حتی داداش فرناز کلی کری خوند پ چی شد.
  • جمشید IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اقای نژادی کمی هم به تاریخچه باشگاه تاج میزدین که چگونه دو ستاره جعلی زدن که کنفدراسیون اسیا هم قبول نداره و یا مدیران کی ۳ چه بلایی سر باشگاه اوردن این تفرقه افکنی بین دو باشگاه هستش
  • مهدی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    درو برشما نویسنده منصف این متن.واقعیت رو هرچند کامل نبود گفتی. واقعا به چه قیمتی لنگ باید با دست های پشت پرده حالا دگه رو پرده اینجور حمایت بشه
  • hmmoheb IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    حقیقت تلخه ولی باید گفت ..... شما در نظر بگیر یکی از این طرفدارهای دو آتیشه لنگ پست و مقام بگیره بعد ببین چه بر سر حریف میاره . البته خدا ما هم بزرگه و همیشه در روی یک پاشنه نمیگرده . امیدوارم این تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند تا از دست دشمنانش آزاد بشه و بی افته دست مردم
  • اس اس کبیر ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    ببینید...اش این قدرشورشده که سایت های خبری هم باوجودلنگی بودن به قضیه اعتراف کرده اند.خدایی اگه رقابت مردانه باشدواگه دومترپشت 18قدم برای سوگلی حکومت پنالتی نگیرنداون وقت ثابت میشه که تیم پیروزی تیم پنجم ایران هم نیست.این خط این نشان.
  • روشن IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده برین یجا کار بیمه شین
  • اکبر IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تهمت های بی اساس باشگاه پرسپولیس باید شکایت کند
  • محمد IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    هههه چرا اون سالهایی که اس تق لالی ها ادعا میکردن پرسپولیس ۹ ساله جام نگرفته اینجوری متن نمیزدین اصلا معلوم نیست طرفدار کدوم تیم هستین خخخخ
  • اکبر IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    دو سال پیش استقلال قهرمان شد چرا این حرفها رو نزدید
  • قومی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    بولا روح و روان ملت رو کردن تو شیشه مثلا کجای دنیا داور تو جشن قهرمانی یه تیم شرکت میکنه تو زمانی که بازی نیس محروم میشه جلو بازیا محرومیتش لغو و توسط فدراسیون جایزه می گیره همین برای فیفا کافیه گزارش بشه
  • مصطفی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    با سلام و احترام دیدن واقعیت برای شما سخت است ؛ همیشه پرطرفدارترین تیم ایران پرسپولیس بوده و قطعا" بخاطر آن کمک مردمی بیشتری به بازیکنان نیز رسیده است و بهترین ها قطعا" اشتیاق بیشتری به بازی در این تیم دارند مثل بایرن مونیخ و هرساله قهرمانی ... انشاالله طرفدار که بشی ناراحتیت کمتر میشه .
  • علی IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چقدر ادعا و ادعا و ادعا اونم بدون سند و مدرک، سه خط مقايسه بنویسید که اينقدر در این ده سال به پرسپولیس دادند و اینقدر به استقلال که بگوییم حتما حق می گویید وگرنه این طومار های چرت و پرت ارزش خواندن هم ندارد،
  • مجتبی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    با سلام. اولا این اقا خبرنگار ازاد نیست ایشون یک طرفدار دو اتیشه استقلال هست اصول خبرنگاری میگه بدون سند و مدرک نباید مطلبی رو نوشت و حتی بر فرض محال اگر درست باشد جانب انصاف باید رعایت بشه دوما خبرنگار استقلالی محترم مگر در دولت احمدی نژاد بارها و بارها از تریبون های مختلف رسمی استقلالی بودن اقای رییس جمهور گفته نشد مگر در ان زمان بازیکنان مهمی مثل فریدون زندی نکونام اندو و.... به استقلال با پولهای زیاد اورده نشد و انسوی میدان دروازه بان پرسپولیس فردی به نام هوشیار بود که الان معلوم نیست حتی کجاست چهار تا بردی که هی نشون میدین متعلق به همان دوران بود که به لطف ایمون زاید پنجمیش شد کابوستان. اما همان موقع شما بودید و سرخوش از برد تیمتان انصافتان را هم خورده بودید. مجتبی خبرنگار قرمز
  • آرمان IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    باشگاه خبرنگاران آزاد ؟؟؟؟؟ خخخخخ جالب بود چند ساله با هوچیگری فقط دنبال این هستین که دیگران رو مقصر جلوه بدین پرسپولیس روزی شد پرسپولیس که هواداراش از افراد عبور کردن و فقط به سربلندی پرسپولیس فکر کردن . الان هوادارای پرسپولیس کاری ندارن کی میاد و کی میره مهم خود پرسپولیسه نه مثل استقلالی ها که شاه فلان چنین گفت ، ستون فلانی اینجوری گفت و هر کی که بد پرسپولیس رو گفت براش به به و چه چه بزنین . مشکل شما اینه که جای اینکه دنبال پیدا کردن مشکل استقلال باشین دنبال پاک کردن صورت مسئله هستین و میخواین با مقصر جلوه دادن دیگران از کوتاهی خودتون شونه خالی کنین
  • تاج دو ستاره CA ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    همين حق خورى هاست كه باعث شد عقده ى قهرمانى اسيا بمونه به دل عبده اى ها
  • احمد IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    سلام کربلایی حمید رضا ؟؟؟؟؟ خبرنگار نباید این همه جهت دار باشه؟؟؟ مثلا شما کربلایی هستی؟؟
  • اس اسى CA ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فرق اين دو تيم اين است: يكى پيراهن بالا زد و ان يى جام را بالا نبرد
  • معمد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فقط چرندیات رادرچندجمله جمع کردی اون موقع که پیشنهاد 120 میلیارد به علی بیرو دادید ناقص العقل ها خوب مانور می دادند حالا پول ندارید
  • ابی ابی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    سلام من به عنوان یک استقلالی تیر که 40 سال است در عشق این تیم می سوزم برای نویسنده متاسفم این بچه بازی ها و بهانه تراشی ها و حرف الکی تا کی خوراک تبلیغاتی رسانه ها و پول در اوردن مدیران نالایق باید باشد این چه حرفی است باید مرد بود و در زمین بازی لیاقت خود را نشان بدهیم برعکس در این چند سال به تیم ما اهمیت بیشتر و پول بیشتر تزریق شده و مدیران نا لایق که شما رسانه ای ها با تحریک ما هواداران از دزدی انان نا دانسته حمایت کردیم باعث شده هر تیم ما می اید دنبال چاپیدن بیشتر باشد هم بازیکن هم مدیر هم مربی تاسفم که هنوز لیگ شروع نشده دنبال بهانه هستند چرا فقط تیم ما حاشیه دارد از کل باشگاه ها بیشتر حاشیه داریم خجالت بکشید نویسنده ای که دستت با مدیران قبلی و دلا لان تو یک کاسه است
  • محسن IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اين دوست عزيز كه عنوان خبرنگار رو يدك مي كشه،كاشكي كمي انصاف رو در بيان واقعيت رعايت مي كرد.چطور استقلال پارسال نزديك به 700 ميليارد خرج كرد و پرسپوليس نصف اين قيمت صحبت 80 ميليون ايراني نبود.واقعا متاسفيم براتون
  • امیر IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    حرف مفت مزن به تو میگن خبر نگار یا هوچیگرپرسپولیس سوزوند ان شاءالله باز هم پروتون را کم میکنه مدیر با لیاقت میخواد که شما ندارید بگم ظاهری یا گرشاسبی بیاد نجاتتان بده نرید دسته سه
  • علیرضا IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    به قول یه بزرگی که میگفت وقتی دیدی یه تیمی تو کشور خودش ده تا جام داره ولی حتی یه دونه جام بین المللی نداره باید شک کرد
  • Mehdi IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مهم ترین موردی که باعث تضعیف استقلال شد،فرستادن مدیرعامل ها و هیات مدیرهای بسیار ضعیف و ضد استقلالی به استقلال بود. البته نویسنده از ناداوری ها و مهندسی لیگ به نفع تیم خاص سرخ،چیزی ننوشته.....امیدوارم روزی دست مافیای سرخ ،رو شود.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    یکی نیست به این نویسنده بگه آخه مشنگ پرسپولیس کجاش تقویت شده سپاهان و تراکتورسازی تقویت شدن درضمن اون هشتاد میلیون که میگی نصفشان پرسپولیسی اند مهاجم نداریم دروازبان دوم نداریم این کجاش تقویت هافبک تهاجمی نداریم
  • هوادار IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.... چطوری یه خبرنگار نظر شخصیشو تو سایت های مختلف می گذاره بدون مدرک، خودتونو گول نزنید، پرسپولیس با این حرفها کوچیک نمیشه، مردمی ترین تیم تاریخ ماییم... کمک های دولتی؟ هنوز کمک چندتا وزارت خونه بابت استراماچونی کهنه نشده اونم برای بار سوم... تو آسیا چی؟ با ده نفر بازیکن بزرگسال و پنجره بسته فینال رسیدن چی؟ النصر تا دندان مسلح رو بردن چی؟ در تمام تاریخ و در تمام دهه ها... پرسپولیس بیشترین قهرمانی رو داشته... البته که دست خودتون نیست... ذاتتون اینجوریه، پارسال اگر ملوان گل نمی زد به یگاهان کی قهرمان بود؟ تو جام حذفی با قدرت تمام اومدید فینال با تیم های رده دومی، ما چی از سپاهان گرفته تا گل گوهر تارو مار کردیم... انصافا تو فینال اگر پنالتی روی عیسی رو می گرفتن، چندتا می خوردین؟ هر سال گرونتربن تیم، بیشترین خارجی و... برید دنبال حل اساسی مشکلاتتون...
  • کر لر IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اگر دین ندارید الاقل آزاده باشید درود بر قلمت الحق حرف دل خیلی ها رو زدید کو گوش شنوا برادر عزیزم چطور یک تیم در این 5 سال تمام جام ها رو کسب می کنه نگاهی به داوری ها بندازید نگاهی به مدیران نالایق بندازید چطور استقلال یم سال بدون حاشیه بود قهرمانی بدون شکست آورد چطور فقط استقلال باید ستاره هاش رو بفروشه برای کسب درآمد یک نمونه مثال یزنید که پیروزی یک ستاره رو برای مسب درآمد فروخته هرچه رفتند بازیکنانی بودند یا قرارداد نداشتند یا سرمربی نمی خواست بمونند
  • بنده خدا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تیم پاس وراه آهن وصبا آرارات وبانک ملی و...یادمون نرفته،همین روندادامه بدین.بلاخره روزی روزگاری خواهدآمد.
  • عليرضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آقای خبرنگارکه دنبال معرف شدن هستی پرسپولیس تولیگ ایران کمک اش کردنداقالامصب دوبارتوچندسال فینال اسیااون بادوازده نفرمگه میشه اونجاهم دسته های پشت پرده باشه
  • پارسا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خیلی خیلی خیلی متاسف هستم برای خبر وررزشی که این امکان رو برای گزارشی داده که بدون هیچ مستندی روی خروجی قرار گرفته منکه همراه همیشگی خبر ورزشی بودم برای اخرین بار بود که چرندیات خبر ورزشی رو خوندم
  • محمد صادق IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کاملا مشخصه که بی طرف هستی و فشاری نشدی🤣🤣🤣 وگرنه در مورد دریافتی های هنگفت بازیکن های در پیت کیسه ، یا پول های که مدیران کیسه بابت بدهی های مربیان و بازیکنان سابق شان دریافت کردن ، ولی متأسفانه به جیب زدن ، چیزی ننوشتی،
  • فرزاد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    متن رو کامل مطالعه کردم؛ دال مرکزی و خروجی مباحث اینه که خبرنگار محترم غیرمستند، بدون ادله، نگاه عمدتا یک سویه بدون تحلیل دقیق و با حب و بغض برای ایجاد آرامش درونی خود بهانه ای پیدا کرده و به پرسپولیس تاخته. یادم میاد زمان بچگی من و چند نفر از بچه های همسایه با هم همکلاسی بودیم، اونا همه چی داشتن، از مسائل رفاهی تا امکانات آموزشی؛ به گونه ای که در آستانه کنکور من هیچ کتاب کمک آموزشی نداشتم ولی به خودم گفتم؛ من باید از همه این داشته های دیگران خودمو قویتر کنم و خداروشکر الان فراتر از همه اون دوستان مشغول خدمت به کشورم هستم. منظورم این بود که حتی اگر با چند درصد احتمال بخش جزئی این مسائل درست باشه؛ پس بحث روحی روانی تیم پرسپولیس که طی این سال ها شاخص بوده چی میشه، ضعف مفرط رقبا با از دست دادن فرصت های کم نظیر از سوی خودشون چی، تنگناهای مالی پرسپولیس در مقطع حضور در آسیا چی میشه، مدیریت های بعضا سفارشی این باشگاه در مقاطع حساس چی میشه.
  • اکبر IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آخه نویسنده کیسه کش کم چرا و پرت بگو..مگه خود وزیر نرفت مالزی که کیسه از اسباب حذف نشه
  • 333333333333333333 IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    واقعا انصاف هم خوب چیزیه همین استقلال مگه گرانترین تیم ایران نیستش؟ مگه پول این همه قراردادهای سنگینو دولت نمیده ؟ من گارگر 30 سال هم کار کنم نمیتونم 10 درصد قرارداد یه بازیکن درجه چندم رو در بیارم اونوقت یه مشت انسان بی غم میاد استقلال و پرسپولیس میکنه همه ما باید شب تا روز عرق جبین بریزیم باز هم شرمنده اهل و عیال باشیم اونوقت به فوتبالیست عشق و حال کنه
  • اکبر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خبر نگار کیسه کش که بیطرف نیست..از سوزش یه سری چرت و پرت نوشته
  • علي IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    من موندم وقتي اين متن رو نوشتي خودت خندت نگرفته، واقعا به حال همچين سايت و مسئولينش بايد گريه كرد
    • کیسه کش متوهم IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      😭😭😭🤣🤣
  • محمدرضاپرسپولیسی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    مدیران نالایق دزد. بازیکنای پول دوست عدم وفاداری مربیان تیم استقلال نمونش یحیی پروین برانکوـفرهاد مجیدی استراماچونی. دروغ مدیران خیانت دربیت المال. همدستی بانهادهای قدرت وعدم توجه به بخش ورزش درمدیریت. اتهام زنی بی اساس وبی توجهی به واقعیات. زنده بادمرده بادهواداران. فروش استعدادهای تیم استقلال به قیمت مفت وخریدنجومی آنها. ووووخوب اینهابه پرسپولیس چه ربطی داره.
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چرا نمی کنید کار امثال فرهاد مجیدیه که نمی گذارند کسی غیر خودشون در استقلال موفق باشند؟
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چرا نمی کنید کار امثال فرهاد مجیدیه که نمی گذارند کسی غیر خودشون در استقلال موفق باشند؟
  • پرسپولیس بزرگ IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فقط می نویسم چرت و پرت و فرار روبه جلو... قهرمانی پارسالتون را فراموش کردین اما فرق هواداران 6 میلیونی پرسپولیس بزرگ با شما در اینه که ناکامی هاتون را میندازین گردن وزیر و وکیل و....شما این توهم توطئه را به شکل بدی در وجودتان نهادینه کردین که قهرمانی پارسالتون راهم نادیده می گیرین
  • بیخک جروق IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    آقای نویسنده کاش بی طرف بودی .درسته که تعصب شدید به استقلال داری ولی کاش به پرسپولیس و پرسپولیسی بی احترامی نمیکردی.به خاطر تعصبت رنگیت به تیم پرسپولیس تهمت میزنی.شما هیچوقت نمیتوانید از بزرگی پرسپولیس کم کنید.
  • احمدرضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    دوستان گرامی،جوابتان را در تعداد لایک و دیس لایک ها گرفتید،یکم انصاف هم خوب هست ؟،به پرسپولیس چه ربطی دارد ۲ مدیر محبوب استقلالی، سردار و حاجی اینهمه بدهی سنگین و پولهای میلیاردی را ها پولی کردند ؟؟؟ یا قرداد های غیر معقول با بازیکنان فعلی بستند و هیچکدام حاضر نیستند قیمت قرداد شان را کاهش دهند !!! همین یک سال پیش بود حق تیم گل گهر تیم محبوب تان خورد و قضیه امتیاز معیشتی بوجود آمد و تیم تان استقلال با ان ۳ امتیاز قهرمان شد،همین ۵ سال پیش بود تیم استقلال حق تیم پارس جنوبی را خورد و به لیگ پایین تر سقوط کرد دل مردم رنج کشیده جم و استان بوشهر سوخت و تنها دلخوشی مردم ان دیار قهرمان پرور گرفته شد،پرسپولیس کدام یارگیری موفق را داشته هست؟؟؟ سه بازیکن گرفته که دوتای ان لژیونر بوده که محصول آکادمی باشگاه پرسپولیس بوده(زاهدی و کنعانی) و یه بازیکن ۳۳ ساله ریگی و بهترین مهاجم خود ال کثیر را بخاطر پول در رقابت با سپاهان از دست داده،پرسپولیس اگر پول داشت عیسی و خالد ابادی که محصول آکادمی خودش هست را می‌گرفت ؟؟،دوستان استقلالی،اگر یه جوالدوز به مردم میزنید لااقل یه سوزن به خودتان بزنید,التماس تفکر
  • توپوز IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    هر سال ریخت و پاس استقلال بیشتر از پرسپولیس بوده ده درصد قرارداد استقلالی‌ها برابر 50 درصد قرارداد بازیکنان پرسپولیس بوده نمونه اش قرارداد 14 میلیاردی بازیکنی مثل دانشگر در برابر قرارداد 2 میلیاردی شجاع خلیل زاده بود که شجاع خلیل زاده بعد از متوجه شدن قرارداد های نجومی بازیکنان نه چندان مطرح استقلال ، از پرسپولیس به سمت قطر کوچ کرد چرا از دزدی های مدیر محبوب حاج فتح الله ننوشتی در مورد قرارداد طارمی با تیم ترکیه ای هم لازم به ذکر هست پرسپولیس دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد
    • جهان ج DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      احسنت
  • نوید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    تواین سالها پنجره پرسپولیس بیشتر از همه بسته شده وبیشتر از همه تو فیفا محکوم شده.نمیدونم منظورتون از حمایت چیه؟
  • فرهاد US ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    شما همین پارسال قهرمان شدین همه چی پاک بود وقتی قهرمان نمیشید ناپاکه؟
  • مجید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چقدر نویسنده این متن عقده پرسپولیس تو وجودش موج میزنه وقتی باشگاه کیسه میاد هزار میلیارد خرج میکنه بازیکن قرارداد دومیلیاردیش بدون هیچ دلیلی میشه بیست میلیارد پرسپولیس باید پاسخگو باشه چرا هزینه های باشگاه کیسه که هرساله گرونترین تیم ایرانه رو‌مثال نمیزنید اگر لوکادیا بازیکن کیسه بود رفتنش رو گردن وزیر ووو‌نمینداختید ولی هیچکس اسمی از لوکادیا نیاورد چون بازیکن پرسپولیس بود اگر کیسه کش بود حتما تا مجلس هم میرفت همون‌طور که بحث استرا به مجلس کشیده شد و چندین بحث دیگه راجب کیسه چرا رفتن وزیر به مالزی برای گرفتن پول کیسه از ای اف سی رو‌نمیگی وقتی مازیار ناظمی تو برنامه زنده گفت وزیر شخصا برای دریافت مطالبات کیسه رفته مالزی و گرفته پولهاش ولی پرسپولیس هنوز درگیر گرفتن این پولهاس پرسپولیس اگر وزیر کاری کرد براش راجب طارمی چرا دوفصل پنجرش بسته شد و طارمی شش ماه محروم شد چرا امثال پیام صادقیان با یه دست زدن به داور شش ماه محروم شد ولی ده ساله باشگاه کیسه و بقیه انواع تهمت به پرسپولیس میزنن ولی کسی صداش در نمیاد شما کیسه کشا سرشار از عقده شدید با این قهرمانی ها و عقده هم درست شدنی نیست
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    حرف حق تلخ تر از زهر می مونه ولی این حقیقت رو همه تیم‌ها درک کردند یه جاهایی خداوند انتقام می گیره که تا سالها باید بسوزید مثل فینال ودست خدای شیری مثل کاشیما که پرچمش توی تمام استادیوم‌های ایران به اهتزاز دراومد
  • تاج کبیر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    حمیدرضا نژادی یه استقلالی متعصب هست و از کودکی عشقش استقلال بوده.دمش گرم.خوب حال لنگی ها گرفتی.
  • Armin IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    نمیدونم بعضیا چطوری خودشونو خبرنگار بی طرف جامیزنند و فکر میکنند پشت گوش بقیه مخملیه تو دهه هفتاد این بی سلیقگی مسئولین بود که باعث شد تمام بازیای پرسپولیس طوری عقب بیفته که امکان برگذاری نباشه ضمنا همین الانم سه هفتست جلوی خرید بازیکن توسط پرسپولیس رو گرفتند که طرفدارای استقلال بهشون بر نخوره تک ماجرای پرداخت بدهی و سفر وزیر به مالزی برای جلوگیری از حذف استقلال از آسیا سال بعد ماجرای طارمی حمایت از کدوم تیم بود؟ بس کنیم بساط این ناله های مسخره رو ضمنا به اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نودم یه نگاه بندازید بعد از این حرفای چرند بزنید
  • حسین IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خطاب من اول به خبر ورزشی که منتشر کننده است و دوم به خبرنگار مثلا آزاد شما خبرنگار و خبرگزاری ورزشی هستید یا طرفدار استقلال؟ به تیم های دیگر لیگ چه مربوط که مدیر عامل قبلی استقلال برای این تیم هزینه تراشی کرده و قرارداد ها را دو برابر کرده برای بدست آوردن یک قهرمانی؟چرا وقتی مدیر عامل سرمایه باشگاه را هدر می دهد به زمین و زمان گیر می دهید؟پول استراماچونی چندبار توسط دولت پرداخت شد؟ورودی و خروجی بازیکنان قرمز بیشتر است یا آبی؟ پول زیاد را بازیکنان شما گرفته اند،تاوانش را تیم های دیگر بدهند؟وقتی به گفته سرپرست باشگاه تان 70 میلیارد به تیم تزریق شده اما آنقدر قراردادها سنگین بسته شده که فقط چند درصد از تعهد باشگاه به بازیکن را پوشش می دهد تقصیر چه کسی است؟ استقلال از دو فصل قبل به سازمان لیگ و باشگاه های دیگر بدهی سنگینی دارد، این حق خوری نیست؟ چرا می خواهید با تیم مطبوعاتی و دست آویز قرار دادن اینکه بین پرسپولیس و استقلال فرق گذاشته می شود،مردم و مقامات دولتی را تحت تاثیر قرار داده و بودجه اضافی بگیرید.خدا را شکر با روند مثبت خصوصی سازی و عیان شدن قراردادها دیگر مجال چنین کارهایی نیست.
  • Hamid IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خبرنگاران ازاد 🤷‍♂️ اولا معلوم نیست سنت چقدر است !؟ ولی برای اینکه متوجه بشی چه اراجیفی بافتی میگم دهه شصت و هفتاد و هشتاد و نود چهار دهه مختلف برا پرسپولیس بوده دهها مدیرعامل و غیره عوض شده ولی قهرمانی های زیادی بدست اورده چطور زمانی که پرسپولیس چن سال قهرمان نشد بقول جنابعالی ‌پرسپولیس خوب بازی میکرد بدون حمایت !؟ سپاهان چن سال پشت سر هم قهرمان شد زبونت لاله برا اونا !؟ اگه واقعا فوتبال مملکت حمایتی است با سند افشا کن !؟ البته که نمیتونی چونکه تیم سوگلی خودتون متهم اول است 🤷‍♂️ حرف زیاد است از جک تری گرفته تا دیپورتی های فراوان و پرداخت پول انها با هوچیگری بر علیه پرسپولیس مظلوم و هزاران کارهای دیگه ،،واقعا اگه باشکاه تون پول نداره چطوری پرداخت شدن اینا !؟ پروفسور برانکو ۱۱ماه اینطور که گفتن پول ندادن بهش چطور بعنوان خبرنگار ازاد زبون نداشتی افشا کنی !؟از سایت خبرورزشی هم متشکریم بخاطر اینکه هر کی بر علیه پرسپولیس حرف میزنه نشر میده 🤷‍♂️ و البته مدیریت ضعیف پرسپولیس که نمیتونه جلوی اراجیف جماعت هوچیگر و بگیره و البته پرسپولیس مظلوم اول خدا و بعد هوادارانش را دارد و خدا همیشه جای حق نشسته ❤️
  • عدالت خواه IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    دم شما گرم، ولی این تنها گوشه ای از ظلم و تبعیض در فوتبال کشور است، که اگر واقعیت‌ها برملاء شود....، بقول شاعر: خدا گر پرده بردارد ز روي کار آدمــــــها چه شاديها خورد بر هم چه چه بازيها شود رسوا، يکی خندد ز آبادی ، يکي گريد ز بربادي يکي از جان کــند شادي، يکي از دل کـــند غوغا، چه کاذب ها شود صادق، چه صادق ها شود کذاب، چه عابد ها شود فاسق، چه فاسق ها شود زاهد......و
  • مهدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    لنگیا بازفشاری شدن راست میگه قشقای شموشک 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کیسه هرسال گرونترین تیم لیگه اونوقت خیلی مظلومه
  • جهان ج DE ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    وقتی کیسه به دروازه بانی ذخیره اش دو برابر دروازه‌بان اصلی پرسپولیس و شماره یک تیم ملی دستمزد میده ، باقی بازیکنان ش هم دو برابر و سه برابر گرفتن باید هم آخر فصل کم بیاره و طرفدارهاش هم هوچیگری کنم ، که البته خودشون هم میدونن که همه این پولها تو جیب بازیکنان نرفته و معلوم نیست به چه کسی رسیده مثل حاجی فتل که چک‌ها رو چند بار پاس می‌کرده ، بلای که سر کیسه اومده باعث بانیش خودشون هستند که از امثال حاج فتل و آجر لو حمایت کردند ، هواداران پرسپولیس حتی به بازیکنانی مثل زکی پور که یحیی میخواست بگیرید اجازه ورود به پرسپولیس ندادن و امثال رسول پناه هم با خواری بیرون کردند که به پرسپولیس کبیر صدمه ای وارد نشود
  • احمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اگه این نوشته های بی اساس رویکی نوشته که به خواسته اش برسه که بیشترشدن نظرهابوده وبه منظورش رسیده.وگرنه به قول یک نظردهنده چطورمحمودفکری تیم نساجی روول کنه بیا استقلال دیده نمیشه ولی آمدن یحیی مشکل داره.میدونی مشکل کجاست مشکل اینجاست که پرسپولیس ویحیی نتیجه گرفتن وقهرمان شده وگرنه هیچ مشکلی نبود.همانطورکه نویسنده ازبازی،خوب تیم زمان دنیزلی گفت،وگفت که قهرمان نشدن.وقطعااگرهمان زمان هم دنیزلی تیم روقهرمان میکردبازم مشکل بود.بهتره یکم تفکرکنیم بعدصحبت اونم درجایی که میلیون ویاهزاران بیننده داره.واین انصاف نیست که اون همه سال پول بی زبان رودراستقلال ریختوپاش میکنندوهمگان میبینندالی نویسنده این مطلب بی محتوا
  • آبی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    چیه لنگیا جوش آوردید ،از چی دفاع میکنید ،شما دو روز تحمل نداشتید بیرانوند داشت میومد تاج ،تمام مملکت خودشون رو خیس کرده بودن ،الانم اگه جای ما بودید ،زمین و زمان رو به هم می دوختید،آخه بدتر از این امکان داره واسه پیش فصل ،تا حالا سابقه نداشته تاج این مدل یه هفته قبل شروع لیگ ،بخدا آدم حالش بهم میخوره ،جمع کنید بابا ،ده بار دیگه هم آفتابه بهتون بدن ،نا برابر قهرمان بشید واقعأ بهتون میچسبه،
  • امیرهادی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    زنده باد تاج کبیر ایران 💙💙💙💙
    • زهرا سادات IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      سر تخته !!!!!!
  • قلم بمزد کیسه کش US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    نوشتی اینجور قهرمانی برای هوادار۲اتیشه جذاب نیس و دوس ندارن اتفاقا خیلیم دوس داریم سر همه تیمارو ببریم و قهرمان بشیم تا امثال تو بیشتر بسوزن
    • عشقم استقلال IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      لطفا ببند قهرمانی درشرایط برابر براتون ممکن نیست یکبارم بدون کمک از بالا قهرمان بشین ببینید چه لذتی داره مثل قهرمانی باسلطان شاه فرهاد حالا هی بدو هی بدو بدولابی945
  • آرش پرویزی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    من به احترام نگارنده این متن ایستاده دست میزنم👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
  • آرش پرویزی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    من به احترام نگارنده این متن ایستاده دست میزنم👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
  • محمدمهدی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    یاشا والله، حرف دل میلیون‌ها آدم حسابی ودلسوخته رو زدی هرچند نظر ما ثبت نمیشه بخشکد رسانه میلی
  • آبی زاد IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    دیگه کلای لنگی پشم نداره باید چادر سرش کنه
  • امید IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    از تمام پرسپولیسی ها می پرسم . ساپینتو در جام حذفی چرا اخراج شد؟ چون یک داور را مأمور کرده بودند که هر موقع اوضاع خیط شد اون را اخراج کنند. همه فهمیدند که بابا مسعود چند سال به پرسپولیس پول می داد و دائما مدیران لونگی را می فرستاد در استقلال تا آن را نابود کنند. خدا را شکر به آرزو یش قهرمانی در آسیا نرسید. امسال هم پول به استقلال ندادند تا از آسیا حذف شود چون دو تا تیم از وزارت ورزش نمی توانست در آسیا باشد. خوشبختانه با قدرتی که تیم عربی پیدا کردند لونگی ها باید در رویاها قهرمانی آسیا ببینند چون آنجا دیگر داورها نمی توانند یار دوازدهم آنها باشند. بعد از حذف لونگ از آسیا آی می خندیم.
  • ایوب تقی زاد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    بهترین نقدی که تو این بیست سال در مورد فوتبال خونده بودم بی شک همین متن بود درود بر خبرنگاران با وجدان
  • حسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    بازگویی حقیقت فشار خیلی ها را بالا برده. فشار باید برای این بره بالا که دیگر کشورهای عربی با این سرمایه گذاری، همراه با تیم های کشورهای شرق آسیا ، اجازه نمی دهند تیم های ایرانی به ۸ تیم اول آسیا هم برسند.زیرا آنجا نتیجه در زمین بازی مشخص می شود و داوران نتیجه بازی را تعیین نمی کنند . در ضمن داور حق عکس یادگاری گرفتن با تیم قهرمان را ندارد. سالهاست که AFC از تیم استقلال بعنوان تیم قدرتمند ی که دوبار به قهرمانی ، دو بار به عنوان نایب قهرمان آسیا و دوبار بعنوان سومی آسیا رسیده یاد می کند. سرور فوتبال ایران استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی