نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کیلیان امباپه
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کیلیان امباپه یکی از بااستعدادترین جوانان حال حاضر فوتبال جهان است و ثروتی خیره‌کننده برای خود جمع کرده است.

کیلیان امباپه یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های جهان است. باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی ۲۵۸ میلیون پوندی برای ستاره ۲۴ ساله فرانسوی ارائه کرده است. تیم خاورمیانه همچنین مایل است مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به پردرآمدترین ستاره ورزشی تاریخ تبدیل کند و به او ۶۰۵ میلیون پوند برای یک سال پیشنهاد می‌دهد.

امباپه در حال حاضر حدود ۶۱ میلیون پوند در سال درآمد دارد و گفته می‌شود حدود ۱۵۰ میلیون پوند ثروت دارد که همین موضوع باعث شده تا سبک زندگی خارق‌العاده‌ای داشته باشد. در اینجا خواهید دید که او چگونه پول خود را خرج می‌کند؛ از یک آپارتمان خیره‌کننده در پایتخت فرانسه گرفته تا کلکسیون ماشین و یک حلقه بسکتبال لویی ویتون سفارشی.

آپارتمان

امباپه از «باندی» واقع در حومه پاریس به اینجا رسیده است. پدرش مربی فوتبال و مادرش هندبالیست بود و خودش اکنون مانند یک پادشاه زندگی می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، او در یک پنت‌هاوس چند طبقه در قلب پایتخت فرانسه مشرف به برج ایفل زندگی می‌کند. امباپه با به اشتراک گذاشتن چند تصویر در اینستاگرام به هوادارانش اجازه داد تا نگاهی اجمالی به این ملک زیبا که دارای پله‌های مارپیچ اشرافی است بیاندازند.

اعتقاد بر این است که این خانه شیک به ارزش حدود ۸ میلیون پوند، دارای ۱۲ اتاق خواب، زمین بسکتبال، کتابخانه، سالن ورزشی و حمام ترکی است. امباپه قبلا گفته بود: «بزرگترین هزینه من؟ خانه خوب. خانه برای خانواده من مهم است.»

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

کلکسیون ماشین

مانند اکثر ورزشکارهای حرفه‌ای، امباپه کلکسیونی از ماشین‌های مجلل دارد. گاراژ او مملو از اتومبیل‌های لوکس است، از جمله آخرین خرید او که یک فراری هیبریدی SF۹۰ استرادیل است که حدود ۴۰۰۰۰۰ پوند برای آن پرداخت کرد. او همچنین دارای یک فراری ۴۸۸ پیستا، مرسدس بنز کلاس V و یک فولکس واگن مولتی ون است.

اما یک مشکل کوچک وجود دارد؛ او نمی‌تواند رانندگی کند. او به نشریه مارکا گفت: «این یکی از نکات منفی موفقیت زودهنگام است، چیزهای ساده‌ای مانند داشتن گواهینامه رانندگی را از دست دادم. فکر می‌کنم همه گواهینامه دارند. برای بسیاری از افراد گواهینامه یک الزام است اما برای من نبود. با وجود اینکه مترادف با استقلال است، اما من از همان ابتدا استقلال خود را داشتم زیرا راننده‌هایی در اختیار داشتم. هیچوقت اولویتم نبود.»

پاری‌سن‌ژرمن حتی پیشنهاد داد تا کلاس‌های رانندگی برای او ترتیب دهد، اما برای خود امباپه این موضوع مهم نبود.

کیلیان امباپه

او اهل مد است

اگر امباپه در سپتامبر امسال پاریس را ترک نکرده باشد، احتمالاً او را در ردیف اول رویداد هفته مد پاریس خواهیم دید. او در کنار رفیقش نیمار از آخرین اخبار دنیای مد و فشن مطلع است. مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۲۱ سفیر دیور برای لباس مردانه و عطر «ساواژ» شد. اما بزرگترین عشقش کفش‌های ورزشی است. امباپه در ویدئویی با مجله کامپلکس در سال ۲۰۱۹ به خرید کفش در فایت کلاب لس‌آنجلس رفت و دو جفت کفش نایکی برداشت که مجموعا ۱۰۰۰ پوند برایش تمام شد.

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟/ از پنت‌هاوس رویایی تا گاراژ سوپرماشین‌ها و سبد بسکتبال و قاب گوشی سفارشی

سفرهای درجه یک

اگرچه امباپه مانند لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو جت شخصی ندارد، اما معمولاً برای سفرهایش جت خصوصی اجاره می‌کند. سال گذشته در مذاکرات بر سر قرارداد جدید با پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه فرانسوی درخواست او را برای در اختیار گذاشتن جت خصوصی برای سفر به دور دنیا رد کرده بود. طبق گزارش اشپیگل، او می‌خواست در قراردادش بندی وجود داشته باشد که به او اجازه ‌دهد سالانه ۵۰ ساعت از هواپیمای شخصی استفاده کند.

این درخواست رد شد اما جلوی سفرهای امباپه را نگرفت. ماه گذشته، او در میامی در حال بازی تنیس ساحلی دیده شد. او همچنین به همراه هم‌تیمی و دوستش در پی‌اس‌جی، اشرف حکیمی، به نیویورک سفر کرد. و همچنین از وقت گذرانی با کریم بنزما در یونان لذت برد.

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

کالاهای سفارشی

فوتبالیست‌ها عاشق کالاهای سفارشی هستند و امباپه هم از این قاعده مستثنی نیست. او برای قاب گوشی شگفت‌انگیز iDesign Gold مبلغ ۵۰۰ پوند هزینه کرد. او همچنین یک حلقه بسکتبال سفارشی لوئی ویتون دارد به اضافه دو توپ که حروف KM روی آنها حک شده است. قیمت؟ ۴۶۰۰ پوند ناقابل.

کیلیان امباپه پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟/ از پنت‌هاوس رویایی تا گاراژ سوپرماشین‌ها و سبد بسکتبال و قاب گوشی سفارشی

کیلیان امباپه پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟/ از پنت‌هاوس رویایی تا گاراژ سوپرماشین‌ها و سبد بسکتبال و قاب گوشی سفارشی

ساعت

اگرچه کلکسیون ساعت‌های نیمار تماشایی‌تر است اما امباپه هم ساعت‌های خوبی دارد. قرارداد اسپانسری با برند هوبلو به ارزش سالانه ۱ میلیون پوند باعث شده که او به این برند وفادار بماند. او با مدل بیگ‌بنگ یونیکو به ارزش حدود ۱۴۰۰۰ پوند و بیگ‌بنگ میلنیال صورتی ۱۶۰۰۰ پوندی و همچنین بیگ‌بنگ سافیر به ارزش حدود ۷۸۰۰۰ پوند دیده شده است. با این حال، امباپه تحت تأثیر زرق و برق برند اودمار پیگه هم قرار گرفت و مدل رویال‌اوک آفشور کرونوگراف ۲۶۴۰۰IO به ارزش ۳۰۰۰۰ پوندی هم در کلکسیون ساعت‌های لوکس او دیده می‌شود.

خواندن این مطلب را از دست ندهید: تصاویر کلکسیون شگفت‌انگیز ساعت‌های نیمار/ از ساعت‌های یک و نیم میلیون پوندی تا ساعت بتمن/ رولکس؛ برند محبوب نیمار

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

خیریه

امباپه خیلی به خودش می‌رسد اما هرگز افرادی که سطح مالی پایینی دارند را فراموش نمی‌کند. او در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۲۶۰۰۰ پوند برای کمک به تأمین مالی جستجوی هواپیمای سقوط کرده امیلیانو سالا اهدا کرد. و یک سال قبل از آن، امباپه تمام درآمد و پاداش‌های خود در جام‌جهانی را که تصور می‌شود چیزی در حدود ۴۰۰۰۰۰ پوند باشد، به موسسه خیریه کودکان اهدا کرد. او در سال ۲۰۲۰ در هتل پاریس در جمع حدود ۳۰۰ نفر سخنرانی کرد تا موسسه خیریه جدید خود به نام KM را معرفی کند. فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن که در آن زمان تنها ۲۱ سال داشت، از برنامه‌هایی برای کمک به ۹۸ کودک پایتخت فرانسه برای «تحقق رویاهای خود» پرده برداشت. او در میان تشویق جمعیت گفت: «از کودکان تا زمانی که وارد بازار کار شوند حمایت خواهیم کرد.»

بدون شک کیلیان امباپه یکی از خیرخواه‌ترین فوتبالیست‌های جهان است.

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه پول‌هایش را چطور خرج می‌کند؟/ از پنت‌هاوس رویایی تا گاراژ سوپرماشین‌ها و سبد بسکتبال و قاب گوشی سفارشی

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • حسین IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    واقعا یک قهرمان ویک پهلوان ماندگار در دنیاست دمش گرم
  • آروان IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    اگه فوتبالیست اروپایی بشی خیلی خوب میشه هم خودت هم چیه داری هم به دیگران هم کمک به دیگران و بچه ها می کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی