نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۴
با تعویض یک قانون در ایتالیا؛ دست میلان برای خرید طارمی باز شد/ روسونری باز هم برای ستاره ایرانی پیشنهاد می‌دهد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشت.

فدراسیون فوتبال ایتالیا با تصویب قانونی جدید و ابلاغ آن به باشگاه‌های این کشور، اعلام کرد که از این پس آن دسته از بازیکنان بریتانیایی و سوئیسی که در کالچو مشغول به بازی شوند، در زمره بازیکنان اروپایی محسوب خواهد شد و به این ترتیب سهمیه بازیکنان غیراروپایی تیم‌ها مصرف نخواهد شد.

سوئیس و کشورهای پادشاهی بریتانیا شامل انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلندشمالی زیر مجموعه اتحادیه اروپا محسوب نمی‌شوند و به این ترتیب قوانین کار اتحادیه اروپا شامل حال شهروندان آنها نمی‌شود که این موضوع در فوتبال قاره سبز هم صدق می‌کند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا اما از اکنون فوتبالیست‌های کشورهای یاد شده را در زمره شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهد دانست و به این ترتیب این دسته از بازیکنان سهمیه‌های غیراروپایی باشگاه‌های ایتالیایی را به خود اختصاص نخواهند داد.

مصوبه جدید به نفع باشگاه‌هایی مانند میلان خواهد بود که سهمیه‌شان برای جذب بازیکنان غیراروپایی تمام شده است. این یعنی که روسونری با وجود جذب روبن لوفتوس چیک انگلیسی و ساموئل چوکووئزه نیجریه‌ای هنوز یک سهمیه دیگر برای خرید بازیکن غیراروپایی دارد که می‌تواند آن را صرف جذب یکی از بازیکنان مدنظرش کند. مهدی طارمی مهاجم پورتو و دایچی کامادای ژاپنی از اینتراخت فرانکفورت، دو بازیکنی هستند که در هفته‌های اخیر نام‌شان در فهرست خریدهای تابستانی میلان قرار گرفته بود.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    واقعا دلم برای طارمی میسوزه با این حجم از خبرها و شایعات نقل و انتقالاتی، رسانه های اروپایی به اندازه کافی این اخبار رو کار میکنند شما دیگه انقدر باز نشر نکنید بزارید بازیکن تمرکزش رو تمرین و بازیش بزاره اونا کمتر از دو هفته دیگه با بنفیکا سوپرکاپ رو دارند.
  • حمید IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقا ول کنید طارمی بنده خدا رو ،اگر هم بخان کسی رو بخرن کامادا رو میخرن که بازیکن آزاد و رایگانه ،دوباره نمیرن با پورتو چونه بزنن
  • .... IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    بابا مشکل کلااا این نیس که طرف اروپاییه یا غیر اروپایی . مشکل اصلی قیمت طارمیه . میلان با پورتو چونه زد پورتو هم به جا اوردن قیمت گرون ترش کرد . میلان دیگه فک نکنم انقدر پول داشته باشه که بیاد سمت طارمی
  • میلاد IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    1-قیمت آقای گل و آقای پاس گل و بازیکنی که 5فصل در بالای جدول گلزنان لیگ پرتغال و جام باشگاهای اروپا بوده،باید چندبرابر قیمت پیشنهادی میلان باشه. 2-در فوتبال اروپا،باید لابی داشت و جزو چندکشور دارای نفوذ در فیفا بود و یا از پشتیبانی رسانه ای بهره مند بود. 3-فوتبال اروپا ،سیاسیه و اگه مثلا لیگ انگلیس،ستاره های ایرانیو بخره،اونارو برای کمرنگ کردن و جلوگیری از جولان دادنشون میخره و رو نیمکت میخ میکنه! 4-طارمی هنوزم در اوج جوانیه و فوتبال حرفه ای سن و سال نمیشناسه و فقط زندگی حرفه ای مهمه.وگرنه آمادگی ارتباط چندانی با سن و سال نداره. طارمی در تیم ملی و جام باشگاهای اروپا،در برابر هرتیمی قرارگرفته،یا گل زده یا پاس گل داده یا خلاصه نیششو زده و حریفو آزار داده.از تیمای سری آ گرفته تا لالیگا و تیمای انگلیسی....... برای آقای گل لیگ با اونهمه پاس گل و درخشش،میخواستن خسیس بازی دربیارن و مفت بگیرنش.ولی برای یسری بازیکنای درپیت پرحاشیه ک فقط با کمک خالکوبی و دلالی و رسانه ها شاخ شدن،حاضرن قرارداد 70-80 میلیونی و حتا سه رقمی ببندن!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی