نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
طعنه‌های آتشین پس از چرخش حسین‌زاده به سمت تراکتور؛ جاسوس خصوصی آقای ایکس به فکر باش!/ اسم باشگاه استقلال را امثال شما خراب کرده‌اید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات عضو هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

کیانوش رحمتی در خصوص صحبت‌های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، اظهار کرد: ضمن سلام به یکی از جاسوسان خصوصی آقای ایکس در استقلال که به کمک او تیم به اینجا رسیده، توصیه می‌کنم به جای حرف‌های دیکته شده از سوی دیگران، به فکر خرید بازیکن باشد تا حسین‌زاده در آستانه بازگشت به استقلال، سر از باشگاه تراکتور در نیاورد. خدا را شکر دوستان کم کاری خود در فصل نقل و انتقالات را در رسانه‌ها و فضای مجازی جبران کرده‌اند.

مربی استقلال تصریح کرد: راحت بگویم، در استقلال نه خانی آمده است و نه خانی رفته است. آیا اهالی فوتبال ایران و مردم، اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان را می‌شناسند؟ چند بار دیده‌اید یک عضو هیات مدیره این باشگاه به رغم عملکرد موفق در باشگاهداری و فصل نقل و انتقالات مصاحبه کند و سر هواداران تیمش منت بگذارد؟ شما که با ادعای تامین منابع مالی ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیارد تومانی وارد هیات مدیره باشگاه بزرگ و مردمی استقلال شدید، بفرمایید چکار کرده‌اید؟ چرا ناراحتید!؟

رحمتی گفت: همه می‌توانند به جلسه هیات مدیره بروند، شیرینی و میوه بخورند و خاطره تعریف کنند. پس شما چه کاره‌اید که به جای تامین پول، علیه سرمربی تیم مصاحبه می‌کنید؟ به جای سمپاشی، فرار رو به جلو و حمایت ویژه از دشمن خونی استقلال، به هواداران گزارش عملکردتان را در مدتی که تشریف آورده‌اید، ارائه بدهید تا مردم بدانند دست روی دست نگذاشته‌اید.

وی در خصوص اینکه علیرضا خانی اعلام کرده تا دیر وقت سرکار هستیم، اظهار کرد: نیازی نیست تا دیر وقت سر کار باشید. دو دقیقه وقت می‌گذاشتید دردِدل بازیکنان استقلال را که ۷ ماه است حقوق نگرفته‌اند، می‌شنیدید و گره‌ای از مشکلات فراوان آنها باز می‌کردید.

رحمتی در مورد اینکه عضو هیات مدیره گفته اسم باشگاه استقلال خراب شده و نمی‌توانیم اسپانسر بیاوریم، عنوان کرد: اتفاقا اسم باشگاه استقلال را امثال شما خراب کرده‌اید. اسم استقلال خراب شدنی نیست. باشگاه ما یک برند است و هواداران میلیونی دارد.

مربی استقلال درخصوص صحبت عضو هیات مدیره مبنی بر اینکه عکس بیرون می‌دهند تا بگویند تحت فشار هستند، گفت: خیلی جالب است که حرف‌های اینستاگرام‌ و کانال‌های هواداری تیم رقیب را می‌زنید. جواد نکونام نیازی به شوآف ندارد. خدا را شکر حمایت امثال شما را هم نمی‌خواهد و همین که هوادار حامی‌اش باشد کافیست.

وی افزود: شما اگر فوتبال نگاه می‌کردید می‌فهمیدید با چه کسی طرف هستید. این وصله‌ها اتفاقا به شماها می‌چسبد نه کسی که از لحظه ورود به استقلال صادقانه کار کرده، بدون قرارداد صبح زود می‌آید و دیر وقت به خانه‌اش برمی‌گردد. او برای گرفتن بازیکن حرص می‌خورد و حالش بد می‌شود، نه شما که زیر کولر پا روی پای انداخته‌اید و جواب هوادار را نمی‌دهید. چند وقت یک بار هم با چنین حرف‌های سخیف و دیکته شده‌ای سمپاشی می‌کنید تا مشهور شوید.

در ادامه همین مطلب بخوانید: بازیکنان استقلال کوتاه نیامدند/ اعتصاب آبی‌ها شکسته نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • ناشناس IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    تیم های بیت المال خور منحل بشن
    • مرتضی مقدم IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      فک میکنی منحل شه بیت المالو میزنن حساب ناحیه بسیج شما بیشتر پول گیرت میاد ؟...کاری ندارم همینکه نکونام اینو فرستاده جوابیه بده مشخصه کی صادقانه حرف زده ،نکونام از روزی اومده کاسه ندارم دستش گرفته و دنبال مظلوم نمایی هست ،اینا فکر میکنن اره هوادارو داریم بسمت خودمون هدایت میکنیم، نمیفهمن دودستگی بنفع هیچکی نیست ،پس مشخصه اینا دنبال منافع و بودن ابدی هستن نه اقای ایکس بقول این نوچه نکونام جاسوس
    • محمدان بنگلادش IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      تیم هایی که به بنگلادش هم باخت دادن باید منحل بشن :))))))))))))))))))
    • یارب روا مدار ............ IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      اینجوری سپاهان و تراکتور وگلگهر و سایر تیمهای صنعتی میرن اول صف انحلال
    • {…….} IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      ۷ماه است بازیکنان عصطقلال پول نگرفته اند!وااااای چه مصیبتی!میدونید برای یک بازیکنی که محتاج نان شبش است و اگر یک روز پول نگیرد سفره ی زن و بچه اش خالی است ۷ماااااه یعنی چه!ملت باید خون گریه کنند . حالا اگه یه کارگر ۷ماه پول نگیرد میشه تحمل کرد .چون بالاخره پشتش به خودروهای میلیاردی و باغ و ویلاها و حسابهای نقدی و سکه و دلارهایش خوش است !ولی این بازیکنان در اصل بازیگر بدبخت و فقیر ۷ماه پول نگرفتند یعنی اوج مصیبت و بدبختی و البته وفاداری و حماسه!!!وقاحت را تعبیر میکنند این جماعت کیثه کش حقیر با مثلا طرفداریشان از عصطقلال.
    • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      تراکتور خصوصی است یکم تحقیق کن
  • erkaşof IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    دانه درشت های پایتخت هههههه
  • ناشناس IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    اسم باشگاه استقلال باند مافیا که قربان زاده رو مامور کرده بود در کوران مسابقات فصل قبل دم به ساعت در فوتبال برتر مدیران استقلال رو سین جیم می کردن و تو مخ بازیکنان رفته بودن قرارداد سرمربی و بازیکن ایکس و ایگرگ چقدره امثال قربانزاده جرات بیان قرارداد بازیکن تیم های دیگه رو نداشت فقط و فقط برای تخریب استقلال مامور شده بود اونم به این دلیله که در اون باشگاه هیچکی جایگاه خود رو نمی شناسه همدیگه رو قبول ندارن به همین دلیل ضربه می خورن خودتحقیری یه سری هم این وسط بماند آقای نکونام و آقای خطیر باید بدونن ایجاد شکاف و فاصله انداختن بیشتر به تیم ضربه می زنه باید جلو مصاحبه ها گرفته بشه و بازیکنان هم اگر می خوان موفق باشن باید از فضای مجازی فاصله بگیرن
  • کلنگلیس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    کارشکنی درروزروشن وبازی بااحساسات میلیونهاهوادار بخاطر عقده ی آسیا وقهرمانی بدون باخت
  • تاج IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خانی و حیدرزاده دقیقا تو باشگاه چیکار میکنند ؟ پول که نیاوردند از چهره هایشان هم کاملا مشخصه نقش جاسوس دارند ستون پنجم هستن بزرگتون آقای قربانزاده برکنار شده شما هم با یک خداحافظی خوشحالمون کنید
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو..... IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حرف حسابی از یه آدم حسابی ، دمت گرم آقا کیانوش حرف آخر رو درست و به موقع زدی بقول آقای واعظ آشتیانی بجای اینکه افراد اقتصادی ثروتمند و تاجر و بازرگان یا صنعتگرو کارآفرین رو عضو هیدت مدیره کنن دو تا حسابدار آوردن !! تلاشهای خصوصی سازی و قربانزاده واقعا جای قدردانی داره بیخود نیست هر شرکتی رو که خصوصی کردن هر روز صدای کارگران و کارمندانش بلند شده .
  • کیسه، گوا IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    تا دیروز خطیر خطر میکردن، حالا دیگه میگن خطیر بد امان از دست این هوچیگرای کیسه کش
  • آبی رنگ آرامش IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    احسنت به شما آقای کیانوش رحمتی؛لعنت به دشمنان استقلال مظلوم
  • ناشناس IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    اتفاقا جهت اطلاع دو عضو تیم حرفه ای سپاهان از نظر شما یکسره در حال توییت زدن و کنایه به پرسپولیس هستند!! موضوع حسین زاده مثل آل کثیر بود با این تفاوت که آل کثیر تو پرسپولیس بازی می کرد. شما روز درمیون در مورد پرسپولیس صحبت نکنید تا مدیراتون اینجوری جواب ندن!! اگه پول ندارید چطور گلر تیم رقیب رو با پول نجومی اغوا به فسخ غیرقانونی قرارداد کردید! چطور بازیکن تحت قرارداد با رضایتنامه قرضی یا قطعی دلاری و میلیاردی میگیرید:قائدی، محبی، سلمانی، جلالی، خالدابادی و برزگر!!!
  • اکبرمعراجی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    درود بر کیانوش رحمتی عزیز...حرف دل هوادار مظلوم استقلال را گفتید...ما پشت سر استقلال نکونام هستیم وبه خطیر وخانی وقلعه نویی وامثال این ها اعلام میکنیم دست از سر استقلال بردارید وبه خطیر اعلام میکنیم مواظب باش وبدان که نکونام سرور همه استقلالی هاست...
  • خالدی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خانی جاسوس بابایی هس
  • کلنگلیس IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    استقلال رومنحل کنید تاراحت تر به سوگلی حکومت برسین
    • 🔵🔴🔵 IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      موافقم. بعد بیا بریم لباس قرمز بخریم. به قول شاعر: دو پادشاه در اقلیمی نگنجند و دو درویش در گلیمی بخسبند.
  • اس IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    اقایان‌خوب‌‌می‌دانند‌‌چه‌بلای‌سر‌استقلال‌اوردند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به‌این‌روز‌افتاده‌روشنه‌‌‌حالا‌چسبیدن‌به‌تیم‌لنگی‌‌‌‌‌‌‌ماهرچه‌ میکشیم‌‌از‌اینهاست‌‌نابود‌بشن‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی