نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وحدت هنانوف در پرسپولیس قربانی یک دروازه‌بان می‌شود؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت جزئی علیرضا بیرانوند در یکی دو روز اخیر، یحیی گل‌محمدی را حسابی به فکر فروبرده است.

در آستانه مسابقات لیگ بیست‌وسوم، تیم پرسپولیس یک مشکل بزرگ دارد؛ قرمزهای پایتخت در چند هفته اخیر به دنبال جذب یک دروازه‌بان ذخیره بودند ولی تلاش‌هایشان هنوز به نتیجه نرسیده و این موضوع نگرانی یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشته است.

اولویت پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری جذب یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال بود ولی گزینه اصلی این تیم یعنی محمدرضا خالدآبادی راهی استقلال شد تا شرایط دروازه‌بان دوم قرمزها پیچیده شود. پرسپولیسی‌ها جذب یک دروازه‌بان جوان خارجی را هم مورد بررسی قرار دادند ولی براساس قوانین لیگ برتر بازیکنان خارجی باید در ۴۰ درصد بازی‌ها به میدان بروند که این مانع بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

گرچه چند گلر جوان از پایه‌های پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده‌اند اما هیچ‌یک انتظارات یحیی گل‌محمدی را برآورده نکرده‌اند.

یحیی گل محمدی برای تقویت دروازه خود یا هر پُست دیگری (خط حمله یا دفاع چپ) با مشکل بزرگی روبروست. مشکل اصلی اما این‌جاست که لیست بزرگسال پرسپولیس پر شده و آن‌ها به ازای خرید هر بازیکن جدید، باید یک مهره فعلی خود را از لیست خارج کرده و به صورت قطعی یا قرضی به تیم دیگری واگذار کنند. حالا سوال اصلی این است که کدام بازیکنان در اولویت خروج از لیست هستند؟

گزینه اول برای خروج از لیست پرسپولیس در صورت خرید یک دروازه‌بان مناسب، وحدت هنانوف تاجیک است. پرسپولیس بدون شک حداقل یک خرید دارد و وحدت هنانوف گزینه اصلی جدایی خواهد بود. شنیده می‌شود این بازیکن ۲۳ ساله با گل‌گهر سیرجان به توافقاتی رسیده و احتمالا پس از ترک پرسپولیس به این تیم ملحق می‌شود. او به شرطی می‌تواند به تیم سیرجانی برود که یحیی گل‌محمدی یک دروازه‌بان یا فوروارد جدید بخرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    خوب یک مدافع از تیم خارج گنندوگوهری را بر گردانند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی