نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هری کین
منبع: The Guardian
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد پس از این که باشگاه تاتنهام به هری کین اولتیماتوم داده، ممکن است برای جذب او پیشنهادی جدید ارائه کند.

باشگاه منچستریونایتد می‌تواند علاقه‌اش به هری کین را احیا کند، چرا که جو لوئیس سهامدار عمده باشگاه تاتنهام اطلاع داده این مهاجم نمی‌تواند بعد از اتمام قراردادش سال آینده بدون پرداخت هزینه تیم را ترک کند.

کین که روز جمعه تولد ۳۰ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، وارد ۱۲ ماه پایانی قرارداد ۶ ساله‌اش با اسپرز شده است. او موردعلاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپاست و برجسته‌ترینش هم بایرن‌مونیخ است که دو پیشنهاد برای این بازیکن ارائه کرده و هردوی آن‌ها رد شده. لوی قاطعانه اعتقاد دارد که کین برای فروش نیست و تمایلش را برای حفظ او در تاتنهام با پیشنهاد قراردادی جدید به این بازیکن آشکار کرده. گفته می‌شود لوئیس به لوی گفته که اگر این قرارداد امضا نشود، کین باید این تابستان به فروش برسد. آخرین پیشنهاد بایرن‌مونیخ ۷۰ میلیون پوند به علاوه بندهایی ویژه است.

کین هدف شماره یک تابستانی منچستریونایتد بود، قبل از این که باشگاه تصمیم بگیرد به دلیل دشواری در برخورد با لوی از تلاش برای جذب او کناره‌گیری کند. مدیران اولدترافورد اکنون به فکر یک حرکت جدید با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند هستند که لزوماً مانعی برای آن نیست. با این حال، آنچه می‌تواند کار را سخت کند مطالبات حقوقی کین است که تصور می‌شود حدود ۳۰ میلیون پوند در سال باشد.

یونایتد قصد دارد ساختار دستمزدش را اصلاح کند. به همین دلیل نگرانی در مورد این که چگونه می‌تواند برای روحیه تیمی که اریک تن‌هاخ از زمان حضورش در باشگاه پرورش داده، حرکتی معکوس داشته باشد. در حال حاضر تمرکز تن‌هاخ برای جذب مهاجم نوک جدید روی راسموس هویلوند از آتالانتاست. یونایتد پیشنهادی برای جذب هویلند ارائه کرده، اما آتالانتا هیچ علاقه‌ای به معامله بازیکن دانمارکی نشان نداده است. انتظار می‌رود از یونایتد درخواست شود حدود ۷۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۲۰ ساله که فصل گذشته پس از انتقال از اشتورم گراتس فقط ۹ گل زده، بپردازد.

بیشتر بخوانید: ماجرای هری کین و بایرن‌مونیخ پیچیده‌تر شد/ خانم کین به دنبال خانه در باواریا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی